Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä Zalando oikein touhuaa??

Vierailija
23.07.2015 |

Yritin tehdä eilen tilausta ja valita maksutavaksi laskun. Eipä kuulkaas onnistunut. Ihmettelin ja googletin. Kaikki näytti olevan osaltani kunnossa. Maksuosoite, toimitusosoite, nimet kirjoitettu oikein jne. Kysyin asiaa Zalandolta. Vastaus tuli:

"kiitos yhteydenotostasi.

Nimeni on Zalando ja annan mieluusti lisätietoja laskusta maksutapana.

Olemme tiukentaneet turvallisuustoimenpiteitämme estääksemme mahdollisia väärinkäytöksiä, jolloin laskun saatavuutta maksutapana on jouduttu rajoittamaan. Tämän vuoksi lasku ei ole automaattisesti tarjolla kaikille asiakkaille, vaikka kaikki laskun ehdot täyttyisivätkin.

Valitettavasti turvallisuustoimenpiteiden tiukentaminen on saattanut vaikuttaa myös sinun maksutapavalikoimaasi, joten pyydän sinua valitsemaan jonkin muun tarjolla olevista maksutavoista. Voit myös kokeilla tilauksen tekemistä hieman myöhemmin tai pienemmällä loppusummalla.

Olen erittäin pahoillani tilanteesta ja toivon, että onnistut tekemään tilauksen jollakin toisella maksutavalla. "

Anteeksi mitä? Olen tehnyt Zalandolle yhteensä tasan 3 tilausta, joista yhden maksoin kortilla, yhden tuotteet palautin kaikki ja yhden (viime toukokuussa) maksoin laskulla. Tilaukset on tehty kahden vuoden sisällä. Minulla ei ole maksuhäiriömerkintää. Kaikkien tilausten kanssa olen toiminut Zalandon ohjeiden mukaan. Mainittakoon, että nyt tilauksen summa, jota yritin tehdä, oli kokonaisuudessaan 63 euroa. Se oli pienempi kuin toukokuussa tekemäni tilaus.

Vaikuttaako tässä se, että toukokuun tilauksesta palautin kolmesta tuotteesta kaksi? Vai mikä tässä tökkii?

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan tämän.

Minun tilini on nähtävästi kokonaan poistettu, koska en pääse kirjautumaan omalle tililleni. Salasanat ovat lapulla, joten sen puolen pitäisi olla kunnossa, eli käyttis ja salasana oikein.

Myöskään mitään mainontaa ei heiltä enää sähköpostiini tule.

Laskut kaikki on maksettu ennen eräpäivää, ja palautukset hoidettu asiallisesti (jokaisesta postin kuitti).

Mitään yhteydenottoa ei Zalandosta ole tullut, enkä myöskään saa sähköposteihini vastausta. Aiemmin on vastattu, ja käytin samaa osoitetta sinne päin.

Onko muilla ollut ongelmia Zalandon kanssa?

Eiks heillä ole vsin puhelin-aspa?

Olen asioinut spostilla aiemmin Zalandoon, ja aina saanut suomenkielisen, henkilökohtaisen vastauksen.

Käytin tätä samaa spostiketjua, ja sinne esitin kysymyksen miksi en pääse tililleni. Posti meni perille, koska vikailmoitusta ei tullut.

Vierailija
162/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle tullut joskus sähköpostia, että sähköpostiosoitteesi on muutettu. Kaverini tili oli hakkeroitu ja alkoi ihmettelemään miksi oli tullut tuollainen viesti.

Ei ole tullut mitään tuollaista viestiä.

Mainonta loppui kuin seinään, ja tilille ei pääse.

Ja asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tantat ette uskalla käyttää luottokorttia 🤣😂

Vierailija
164/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenä tilailtu 4 vuotta Zalandolta. Sujuu hyvin.

Btw Zalandon laskutusta ei hoida Lindorf.

Näppärää tilata 4 farkut, sovittaa kotona ja palauttaa. Ei ole minkäänlaista ongelmaa ollut tilatessa tai maksuvaihtoehtoja valitessa.

Vierailija
165/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sovellusta.

Kokeillut olen pöytäkoneella, töissä ja kotona sekä ipädillä.

Mikä on se juttu, että pääsisin tililleni juuri sovelluksen kautta, miksi näin olisi?

Mulla oli aiemmin syksyllä niin ettei pöytäkoneella chromea käyttäen päässyt, kännyn chromella pääsi. Ja pöytäkoneellakin muilla selaimilla, kun hoksasin kokeilla.

Soitin asiakaspalveluun koska tietojen näytössä häikkää. Sen jälkeen salasanan vaihto. Ei ongelmia nyt.

Minulla on edge selaimensa, ja sillä ei tilille pääse.

Osaan kyllä englantia, eikö asiakaspalvelussa ole englanti käyttökielenä?

Outoa jos viimeksi toukokuussa käytetty tili olisi lopetettu.

Suomenkielinen aspa puhelin.

Soittaisi nyt sinne tuo trolli, onko sillä jonkun hakkeroimansa tilin tiedot. Täytyykin vaihtaa salasana uudelleen.

Ai sulla niissä applen vehkeissäkin edge.

Nauraa!

Vierailija
166/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle tullut joskus sähköpostia, että sähköpostiosoitteesi on muutettu. Kaverini tili oli hakkeroitu ja alkoi ihmettelemään miksi oli tullut tuollainen viesti.

Soita aspaan. Ppm hinta.

Vierailija
167/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sovellusta.

Kokeillut olen pöytäkoneella, töissä ja kotona sekä ipädillä.

Mikä on se juttu, että pääsisin tililleni juuri sovelluksen kautta, miksi näin olisi?

Mulla oli aiemmin syksyllä niin ettei pöytäkoneella chromea käyttäen päässyt, kännyn chromella pääsi. Ja pöytäkoneellakin muilla selaimilla, kun hoksasin kokeilla.

Soitin asiakaspalveluun koska tietojen näytössä häikkää. Sen jälkeen salasanan vaihto. Ei ongelmia nyt.

Minulla on edge selaimensa, ja sillä ei tilille pääse.

Osaan kyllä englantia, eikö asiakaspalvelussa ole englanti käyttökielenä?

Outoa jos viimeksi toukokuussa käytetty tili olisi lopetettu.

Suomenkielinen aspa puhelin.

Soittaisi nyt sinne tuo trolli, onko sillä jonkun hakkeroimansa tilin tiedot. Täytyykin vaihtaa salasana uudelleen.

Ai sulla niissä applen vehkeissäkin edge.

Nauraa!

Applen vehkeessä safari, duunissa käytössä EDGE, Firefox tai Chrome.

Näitä olen koittanut, mutta ei selainta vaihtamalla ainakaan tili aukea.

Vierailija
168/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita aspaan. Ppm hinta.

Joo, näin täytyy tehdä, asia on saatava selväksi.

Tajuaisin vielä jotenkin, että tili on pantu kiinni jostain syystä, mutta että mainontaa ei tule. Se on mielestäni erikoista.

Vierailija
169/171 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka palautan osan tilaamistani vaatteista Zalandolle, kyllä he saa rahaakin meidän poppoolta. Joka kuukausi vähintään 200-500€.

Vierailija
170/171 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskulla tilaaminen ei enää onnistu? Luottotiedot kunnossa , eikä avoimia laskuja tuohon suuntaan

Vierailija
171/171 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laskulla tilaaminen ei enää onnistu? Luottotiedot kunnossa , eikä avoimia laskuja tuohon suuntaan

Johtuuko se siitä, että

1. Olet tilannut ns. liikaa laskulla. Maksapa välillä kortilla.

2. Olet palauttanut liikaa tuotteita, eli eivät halua että taas tilaat vaan laskulle ja palautat.

Ei ilmeisesti ole kiinni luottotiedoista, olen käsittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi