Mitä tämä Zalando oikein touhuaa??
Yritin tehdä eilen tilausta ja valita maksutavaksi laskun. Eipä kuulkaas onnistunut. Ihmettelin ja googletin. Kaikki näytti olevan osaltani kunnossa. Maksuosoite, toimitusosoite, nimet kirjoitettu oikein jne. Kysyin asiaa Zalandolta. Vastaus tuli:
"kiitos yhteydenotostasi.
Nimeni on Zalando ja annan mieluusti lisätietoja laskusta maksutapana.
Olemme tiukentaneet turvallisuustoimenpiteitämme estääksemme mahdollisia väärinkäytöksiä, jolloin laskun saatavuutta maksutapana on jouduttu rajoittamaan. Tämän vuoksi lasku ei ole automaattisesti tarjolla kaikille asiakkaille, vaikka kaikki laskun ehdot täyttyisivätkin.
Valitettavasti turvallisuustoimenpiteiden tiukentaminen on saattanut vaikuttaa myös sinun maksutapavalikoimaasi, joten pyydän sinua valitsemaan jonkin muun tarjolla olevista maksutavoista. Voit myös kokeilla tilauksen tekemistä hieman myöhemmin tai pienemmällä loppusummalla.
Olen erittäin pahoillani tilanteesta ja toivon, että onnistut tekemään tilauksen jollakin toisella maksutavalla. "
Anteeksi mitä? Olen tehnyt Zalandolle yhteensä tasan 3 tilausta, joista yhden maksoin kortilla, yhden tuotteet palautin kaikki ja yhden (viime toukokuussa) maksoin laskulla. Tilaukset on tehty kahden vuoden sisällä. Minulla ei ole maksuhäiriömerkintää. Kaikkien tilausten kanssa olen toiminut Zalandon ohjeiden mukaan. Mainittakoon, että nyt tilauksen summa, jota yritin tehdä, oli kokonaisuudessaan 63 euroa. Se oli pienempi kuin toukokuussa tekemäni tilaus.
Vaikuttaako tässä se, että toukokuun tilauksesta palautin kolmesta tuotteesta kaksi? Vai mikä tässä tökkii?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tullut joskus sähköpostia, että sähköpostiosoitteesi on muutettu. Kaverini tili oli hakkeroitu ja alkoi ihmettelemään miksi oli tullut tuollainen viesti.
Ei ole tullut mitään tuollaista viestiä.
Mainonta loppui kuin seinään, ja tilille ei pääse.
Ja asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin.
Te tantat ette uskalla käyttää luottokorttia 🤣😂
Perheenä tilailtu 4 vuotta Zalandolta. Sujuu hyvin.
Btw Zalandon laskutusta ei hoida Lindorf.
Näppärää tilata 4 farkut, sovittaa kotona ja palauttaa. Ei ole minkäänlaista ongelmaa ollut tilatessa tai maksuvaihtoehtoja valitessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sovellusta.
Kokeillut olen pöytäkoneella, töissä ja kotona sekä ipädillä.
Mikä on se juttu, että pääsisin tililleni juuri sovelluksen kautta, miksi näin olisi?
Mulla oli aiemmin syksyllä niin ettei pöytäkoneella chromea käyttäen päässyt, kännyn chromella pääsi. Ja pöytäkoneellakin muilla selaimilla, kun hoksasin kokeilla.
Soitin asiakaspalveluun koska tietojen näytössä häikkää. Sen jälkeen salasanan vaihto. Ei ongelmia nyt.Minulla on edge selaimensa, ja sillä ei tilille pääse.
Osaan kyllä englantia, eikö asiakaspalvelussa ole englanti käyttökielenä?
Outoa jos viimeksi toukokuussa käytetty tili olisi lopetettu.
Suomenkielinen aspa puhelin.
Soittaisi nyt sinne tuo trolli, onko sillä jonkun hakkeroimansa tilin tiedot. Täytyykin vaihtaa salasana uudelleen.
Ai sulla niissä applen vehkeissäkin edge.
Nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tullut joskus sähköpostia, että sähköpostiosoitteesi on muutettu. Kaverini tili oli hakkeroitu ja alkoi ihmettelemään miksi oli tullut tuollainen viesti.
Soita aspaan. Ppm hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sovellusta.
Kokeillut olen pöytäkoneella, töissä ja kotona sekä ipädillä.
Mikä on se juttu, että pääsisin tililleni juuri sovelluksen kautta, miksi näin olisi?
Mulla oli aiemmin syksyllä niin ettei pöytäkoneella chromea käyttäen päässyt, kännyn chromella pääsi. Ja pöytäkoneellakin muilla selaimilla, kun hoksasin kokeilla.
Soitin asiakaspalveluun koska tietojen näytössä häikkää. Sen jälkeen salasanan vaihto. Ei ongelmia nyt.Minulla on edge selaimensa, ja sillä ei tilille pääse.
Osaan kyllä englantia, eikö asiakaspalvelussa ole englanti käyttökielenä?
Outoa jos viimeksi toukokuussa käytetty tili olisi lopetettu.
Suomenkielinen aspa puhelin.
Soittaisi nyt sinne tuo trolli, onko sillä jonkun hakkeroimansa tilin tiedot. Täytyykin vaihtaa salasana uudelleen.
Ai sulla niissä applen vehkeissäkin edge.
Nauraa!
Applen vehkeessä safari, duunissa käytössä EDGE, Firefox tai Chrome.
Näitä olen koittanut, mutta ei selainta vaihtamalla ainakaan tili aukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita aspaan. Ppm hinta.
Joo, näin täytyy tehdä, asia on saatava selväksi.
Tajuaisin vielä jotenkin, että tili on pantu kiinni jostain syystä, mutta että mainontaa ei tule. Se on mielestäni erikoista.
Vaikka palautan osan tilaamistani vaatteista Zalandolle, kyllä he saa rahaakin meidän poppoolta. Joka kuukausi vähintään 200-500€.
Miksi laskulla tilaaminen ei enää onnistu? Luottotiedot kunnossa , eikä avoimia laskuja tuohon suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi laskulla tilaaminen ei enää onnistu? Luottotiedot kunnossa , eikä avoimia laskuja tuohon suuntaan
Johtuuko se siitä, että
1. Olet tilannut ns. liikaa laskulla. Maksapa välillä kortilla.
2. Olet palauttanut liikaa tuotteita, eli eivät halua että taas tilaat vaan laskulle ja palautat.
Ei ilmeisesti ole kiinni luottotiedoista, olen käsittänyt.
Olen asioinut spostilla aiemmin Zalandoon, ja aina saanut suomenkielisen, henkilökohtaisen vastauksen.
Käytin tätä samaa spostiketjua, ja sinne esitin kysymyksen miksi en pääse tililleni. Posti meni perille, koska vikailmoitusta ei tullut.