Mikä on saanut sinut tänään surulliseksi?
Kommentit (39)
Kun läheiset kuolevat ympäriltä ja sitä seuraava turhuus ja yksinäisyys.
Mies ollut ku perseeseen ammuttu koko päivän (<-laskut ja raha) ja hermostui lapseen useaan otteeseen eikä ottanut sitä syliin. :( Nyt on kuitenkin asiat hoidossa, niin ehkä huominen on parempi. Nämä tämmöiset päivät on onneksi tosi harvinaisia. Itsellänikin oli päänsärky koko päivän niin ei ollut kiva, kun mies ei osallistunut oikein mihinkään. :/
Ikävöin aivosyöpään kuollutta veljeäni.
Josh Charles.Surullista että niin ihania miehiä on maaimassa.
tahaton lapsettomuus ja epävarmuus tulevista hoidoista
Hampaat ja rahatilanne. Ihan joka päivä.
Vapaapäivä töistä= Liikaa aikaa ajatella miten yksinäinen ja itseeni tyytymätön oon. Hävettää myöntää, ettei oo ihan sinut ittensä kanssa. Hävettää, että on vaan muutamia hyviä ystäviä, eikä nekään oo ihan mitään ns. "sielunkumppani"ystäviä. Paras ystävä on miesystävä, aika masentavaa. Oon lihava, enkä osaa tehdä asialle mitään, enkä tiiä mistä hakea apua. Joskus itseinho niin korkeella että on niitä ohikiitäviä hetkiä, kun mietin mitä pahaa voisin aiheuttaa itelleni (jolla kostaa itelleni).
Yksinäisyys. Eilinen oli pahin päivä taas hetkeen.
Kaveri laittoi yllättäen välit poikki enkä oikeasti tiedä miksi.
Se kun olen kyllästynyt miehen lihavuuteen aivan sairaanloiseen ja olen siitä sanonut monta kertaa suoraan mutta kauniisti ei mitään vaikutusta. Nyt sanoin suoraan että on lihava kun asia ei mene muuten perille. No olen sitten täysipaska kun läski ei vetoa minuun ja meidän pitäisi erota. Niinpä.
Nuo pikkulasten hukkumisonnettomuudet. Levätköön pienet rauhassa.
Alakuloiseksi sai se, että käskin lapset omiin sänkyihinsä nukkumaan. Olisivat halunneet nukkua vieressä mutta sitten minua potkittaisiin päähän ja mahaan ja ties mihin pitkin yötä. Nyt tuntuu siltä kuin jokin puuttuu. Ei mitään vakavaa siis.
Rahat,laskut,mies....mutta suurinta surua kannan joka päivä äitini rintasyövästä :( Onneks on kaksi ihanaa lasta piristämässä ja rikastuttamassa elämääni...
Tämän av-palstan lukeminen tietenkin.
Se että olen ollut pari pv kipeenä, tänään selvisi että on keuhkokuume.. Mies ei ole "hoivannut" tai huomioinut minua mitenkään, käynyt edes vointia kysymässä. On lapsia sentään hoitanut. No, ero on tulossa mutta odotin jonkinlaista myötätuntoa.