Rikkailla miehillä on tosi hyvännäköisiä vaimoja,
Kommentit (12)
Rahalla saa ja hevosella pääsee. (vanha sanonta)
Ei kyllä kaikilla oo. Mun exä, kaukaisesta nuoruudesta, on oikeesti rikas, siis miljonääri, omistaa monta taloa, osakkeita, hienoja autoja jne ja on ihan ok-näköinen. Sen ex-vaimo oli eronnut kahden lapsen äiti, kun alkoivat seurustelmaan ja ei mitenkään kaunis, vähän pulska, lyhyttukkainen, pottunenäinen, persjalkainen. No nyt sillä on uusi avovaimo, joka on kyllä hoikka ja urheillullinen, mutta ihan tavis naamataulu ja lisäksi miestään n. 10 v vanhempi.
Tässä naapurissamme asuu pariskunta, jossa mies on jumalainen komea ja kohtuullisen rikas, vaimo perustyössä ja ruma.
No joo. Leena Harkimo, Vanessa Forsman...aikamoisia luuskia.
Beverly Hillsin täydellisissä naisissa kaikki jotenkin taviksia, mutta rahalla hankittuja rintoja, hampaita, kynsiä, hiuksia, rusketuksia.
Ei siis pidä paikkaansa.
Tunnen muutaman miljonäärimiehen eikä kenelläkään ole ns. kaunista vaimoa. Ihan tavallisen näköisiä ovat. Tunnen myös todella kauniita naisia eikä heistä taas kukaan ole varakkaan miehen kanssa naimisissa.
Kauniilla naisilla on tosi rikkaita miehiä, vaikka ne ei itse olisikaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:16"]
vaikka ne ei itse olisikaan.
[/quote]Rahaa parempaa liukkaria ei olekaan:)
Mä olin nuorena tosi kaunis, mutta mulla on köyhä mies. Mitähän tein väärin?
No ei ole, ei ainakaan hyvännäköisillä rikkailla miehillä. Ei ainakaan mun miehellä ole mitenkään häikäisevän näköinen vaimo, onnellinen kylläkin.
Sou?