Elämä muuten mallilla mutta se kumppani puuttuu.
Elämä on muuten tasapainossa on vakityö ja kaikki. En juo kun joskus alkoholia ja käyn baareissa. En polta. Lapsia ei ole ja en halua. Ei ole kavereita ja harrastuksia. Tunnen olevani vähän yksinäinen ja usein yksin. Tyhjyyden tunne. Siis haluaisin ihan tavallisen naisen koska olen ite tavallinen. Vähän ylipainoa ja mahaa,mutta ei se mussa niin näy. Pidän itsestä huolta. Käyn salilla ja pukeudun siististi. Ei vain naiset kiinnostu. Tuntuu pahalta.
Kommentit (103)
Mitä tänne enää kirjottaa. Lähen kotia kattomaa leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kumppanin puuttuminen on ainut ongelma? Tuo kaverittomuus, harrastusten puute ja yleinen yksinäisyys kuulostavat isommilta hyvinvointiin vaikuttavilta tekijöiltä. Näin naisen näkökulmasta mies jolla ei ole ihmissuhteita tai kiinnostuksen kohteita on joko reppana tai muuten epäilyttävä. Laitat ne kuntoon niin nainen löytyy siinä sivussa helpommin, kun keskityt muihin asioihin etkä etsi niin epätoivoisesti suhdetta täyttämään elämäsi tyhjiötä. Terapiaa ja vaikka joitakin ihmissuhdetaitoja kehittäviä kursseja suosittelen lämpimästi!!! Tsemppiä.
Siis ei kaikilla ole harrastuksia ja kavereita. Mä urheilen ja käyn salilla. Miks olette noin nirsoja ja vaativia. En käsitä!
Urheilu ja salilla käyminen ON harrastuksia.
Tuskin tää ikinä muuttuu. Naiset haluaa vaa täydellisiä miehiä. Tää on aina tätä samaa. Vuosia ollu jo yksin vailla naisen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tää ikinä muuttuu. Naiset haluaa vaa täydellisiä miehiä. Tää on aina tätä samaa. Vuosia ollu jo yksin vailla naisen kosketusta.
Pitäs varmaa olla 20 kg laihempi. Tukka päässä. Ja komea naama.
On ihan hyvät kuvat Tinderissä mutta ei vain tule osumia. En tajua. Ei vain kelpaa. Gold osumia korkeintaan tulee. Eli suomalaisille naisille ei vain kelpaa.
Ja sitten ei saisi ruikuttaa. Aika monet muutki ruikuttaa ettei kelpaa/ löydä kumppania. Ainaski oon yrittäny etsiä.
Mutta ilmeisesti tää yrittäminen ei vain tuota tulosta ja ei ole noitten naisten tyyppinen ulkosesti tai joku vain mättää pahasti.
Mulla itelläni monta kuvaa ja siistejä kuvia ja kokovartalokuva. Ei vain tule osumia. Alkaa jo vähä niinku tulee semmonen fiilis et tinder ei mun juttu ja tässä ei ole mitää järkeä.
Ilmeisesti parisuhteen saaminen on mun osalta menny. Asiat on hyvin mutta eihän teille naisille riitä. Aina mussa on jotain vikaa. Vaikka en juo. Käyn töissä. Urheilen. Oon pitkä. Siisti. Miksei mitää riitä naiset???????
Olen laskenut rimaa. Mulle kelpais jopa samanlainen kun minä. Vaikka työtön rahaton nainen pullukka. Minä en näköjään hänellekkään kelpaa.
Pitää vissiin alkaa käymään maksullisilla.
Jaha ihmisey lopettanu kirjottamisen. Saa yksin kirjotella.
Hetken jopa kirjotellaan. Sit ihmiset lopettaa kirjottelun. Aina sama juttu.
Joo taidanpa keittää kahvia ja ihmetellä tätä sinkkuutta.
Kukaa näköjään ei jaksa mulle kirjottaa. En tiiä mitä tästä elämästä tulee ku ei saa koskaa kumppania ja käy vaa töissä ja on masentunut kun toiset mun ikäset on parisuhteissa ja mä en kelpaa.
En tiedä mitä tehdä elämälle. Olisko itsemurha parempi vaihtoehto kun tätä samaa vuodesta toiseen.
Emmä jaksa enää tällästä. Kukaa ei ole vuosiin kiinnostunut. Lähinnä en tunne olevani olemassa. Istun yksin kotona ja kaikilla toisilla elämä.
Mieluite tappais ittensä vaikka.
Kai mä olen sit nykyää vaan kauheen näkönen ja lihava. Etten kellekkää koskaa kelpaa.