Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä muuten mallilla mutta se kumppani puuttuu.

Vierailija
26.02.2022 |

Elämä on muuten tasapainossa on vakityö ja kaikki. En juo kun joskus alkoholia ja käyn baareissa. En polta. Lapsia ei ole ja en halua. Ei ole kavereita ja harrastuksia. Tunnen olevani vähän yksinäinen ja usein yksin. Tyhjyyden tunne. Siis haluaisin ihan tavallisen naisen koska olen ite tavallinen. Vähän ylipainoa ja mahaa,mutta ei se mussa niin näy. Pidän itsestä huolta. Käyn salilla ja pukeudun siististi. Ei vain naiset kiinnostu. Tuntuu pahalta.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi perusteella voin vastata omasta puolestani:

- harrastusten puute  - ihminen jolla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita on tosi surullinen tapaus

- et halua lapsia - itse haluan perheen, jos vain mahdollista

En halua lapsia. Oon 37 v

En halua minäkään lapsia, eli lapsettomuus ehdoton iso plussa.

No haluatko tutustua muhun?

T. Nainen 39

Vierailija
42/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä pitää olla myös luonnetta. Sisin on tärkein. Ei vässykkä, tossukka, säälittävä, jne . Mielenkiintoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä miksi on niin vaikea löytää.

Vierailija
44/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuitenki ollu naisia ennen joskus mulla.

Vierailija
45/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tunnen olevani lähis kaikille naisille ilmaa tällä hetkellä. Kukaan ei minkäänlaista kiinnostusta osoita.

Vierailija
46/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai tälle voi mitään. Pakko olla yksin. Tuntuu olevan nykyajan naiset tosi pinnallisia ja vaativia. Ilmeisesti tää ylipaino myös häirittee

Vierailija
47/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki fiilikset että oon aina yksin ja jotain mättää kokoajan.

Vierailija
48/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi luovuttaa. Olen ainaski yrittäny. Ei naiset kotia kävele tiedän. Mutta ilmeisesti mun kuuluu olla yksin.

Vierailija
49/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aika kokematon. En harrasta seksiä. Ei naisia kiinnosta harrastaa seksiä munkaa koskaan.

Vierailija
50/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mun näkönen ja tyylinen mies ei kellekkää naiselle kelpaa. Kyllä mulle kelpaisi tavallinen nainen.

Vierailija
51/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kannata enää ees yrittää. Lähinnä mua ei ole olemassa.käyn töissä ja urheilen yksin.

Vierailija
52/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sulle on kerrottu sen sata kertaa missä se vika on eli sun KÄYTÖKSESSÄ, ASENTEISSA JA LUONTEESSA. Vaikutat pakkomielteiseltä, yksinkertaiselta ja pelottavalta kirjoitustesi perusteella. Silti tämä ei mene perille vaan jankkaat aina ulkonäöstäsi ja vaatteista, autosta yms. pinnallisesta.

Vierailija
53/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut naiset ootteko te vaan nykyään niin pinnallisia ja vaativia? Pitäskö olla niin komea sporttinen mies?

Vierailija
54/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kumppanin puuttuminen on ainut ongelma? Tuo kaverittomuus, harrastusten puute ja yleinen yksinäisyys kuulostavat isommilta hyvinvointiin vaikuttavilta tekijöiltä. Näin naisen näkökulmasta mies jolla ei ole ihmissuhteita tai kiinnostuksen kohteita on joko reppana tai muuten epäilyttävä. Laitat ne kuntoon niin nainen löytyy siinä sivussa helpommin, kun keskityt muihin asioihin etkä etsi niin epätoivoisesti suhdetta täyttämään elämäsi tyhjiötä. Terapiaa ja vaikka joitakin ihmissuhdetaitoja kehittäviä kursseja suosittelen lämpimästi!!! Tsemppiä.

Vierailija
55/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole komea. On mahaa. Ylipainoa ei paljon. Tukla kaljuuntunut. Ihmettelen miten voi olla näin. Ei vaa oo ketää mulle ketää tarkotettu. Asentanut

Suomi24 treffit. Badoo. Tinder.

Vierailija
56/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne velat, vähälahjaisuus ja persoonallisuushäiriö... Muutos lähtee siitä että lopettaa valehtelun ja tiedostaa tosiasiat. Totuus sattuu mutta siitä se ongelmien työstäminen alkaa.

Vierailija
57/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää naisen näkökulmasta vähä että mikä mättää?

Kuulostat ressukalta, joka ei toisi naisen elämäään yhtään mitään hyvää vaan odottaa vain naisen muuttavan oman elämänsä elämisen arvoiseksi. Kukaan ei halua sellaista taakkaa harteilleen.

Vierailija
58/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kumppanin puuttuminen on ainut ongelma? Tuo kaverittomuus, harrastusten puute ja yleinen yksinäisyys kuulostavat isommilta hyvinvointiin vaikuttavilta tekijöiltä. Näin naisen näkökulmasta mies jolla ei ole ihmissuhteita tai kiinnostuksen kohteita on joko reppana tai muuten epäilyttävä. Laitat ne kuntoon niin nainen löytyy siinä sivussa helpommin, kun keskityt muihin asioihin etkä etsi niin epätoivoisesti suhdetta täyttämään elämäsi tyhjiötä. Terapiaa ja vaikka joitakin ihmissuhdetaitoja kehittäviä kursseja suosittelen lämpimästi!!! Tsemppiä.

Siis ei kaikilla ole harrastuksia ja kavereita. Mä urheilen ja käyn salilla. Miks olette noin nirsoja ja vaativia. En käsitä!

Vierailija
59/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kaikilla ole harrastuksia ja kavereita. Mä urheilen ja käyn salilla. Miks olette noin nirsoja ja vaativia. En käsitä!

On joskus ollut kavereita. Eipä ole enään.

Vierailija
60/103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne naiset kotia kävele. Pitää etsiä.