Elämä muuten mallilla mutta se kumppani puuttuu.
Elämä on muuten tasapainossa on vakityö ja kaikki. En juo kun joskus alkoholia ja käyn baareissa. En polta. Lapsia ei ole ja en halua. Ei ole kavereita ja harrastuksia. Tunnen olevani vähän yksinäinen ja usein yksin. Tyhjyyden tunne. Siis haluaisin ihan tavallisen naisen koska olen ite tavallinen. Vähän ylipainoa ja mahaa,mutta ei se mussa niin näy. Pidän itsestä huolta. Käyn salilla ja pukeudun siististi. Ei vain naiset kiinnostu. Tuntuu pahalta.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi perusteella voin vastata omasta puolestani:
- harrastusten puute - ihminen jolla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita on tosi surullinen tapaus
- et halua lapsia - itse haluan perheen, jos vain mahdollista
En halua lapsia. Oon 37 v
Ja se ettet halua lapsia voi olla syy siihen miksi hedelmällisessä iässä olevat naiset eivät kiinnostu. Hyväksy se.
En halua lapsia. Olen hyväksynyt. Kuitenki mä kaipaan parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei se ole kiinni noista asioista. Pitää vain löytyä se sopiva vastakappale, joka tuntee sinuun vetoa. Eipä ne kaikki pariutuneet miehet ole komeita, moni on ylipainoinen, saattaa juoda ja jopa tupakoida. Mutta ne on tuoksuneet hyvälle jonkun naisen nenään niin, että ovat päässeet suhteisiin.
Mä en ymmärrä mikä mättää. Naiset kehunu ulkonäköä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- harrastusten puute - ihminen jolla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita on tosi surullinen tapaus
Ja se ettet halua lapsia voi olla syy siihen miksi hedelmällisessä iässä olevat naiset eivät kiinnostu. Hyväksy se.
Sitten yrität löytää jonkun sellaisen joka ei myöskään halua lapsia. Et sellaista joka haluaa.
Missä niiden pitäisi sinusta kiinnostua? Ja keitä ne naiset on joiden kiinnostuksesta nyt puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten yrität löytää jonkun sellaisen joka ei myöskään halua lapsia. Et sellaista joka haluaa.
Tiedän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Missä niiden pitäisi sinusta kiinnostua? Ja keitä ne naiset on joiden kiinnostuksesta nyt puhut?
No siis mulla on deittiprofiileja ja haluaisin löytää naisen. Mut täl hetkel ollut todella hiljaista jo pitemmän aikaa.
Tuntuu vaa tosi pahalta ja nää fiilikset miltä musta tuntuu.
Sitä pitää nyt vähän keskittyä ja parantaa tapojaan. Laitat elämäntavat ja terveyden kuntoon, niin kohonnut testosteronipitoisuus saa sut ihan oikeasti aktiiviseksi ja toimeliaaksi myös parisuhteen etsintärintamalla. Myös henkisellä tasolla. Eihän kukaan halua tuollaisesta 'olen ihan tavallinen ja tylsä' mitään tutustua tai ryhtyä tapailemaan.
Jokainen nainen haluaa kokea olevansa arvostettu, ihailtu, haluttava ja rakastettu ainakin siinä tapailun ja parisuhteen alkuvaiheessa. Arjen tylsyys voi kyllä tulla sitten vuosien jälkeen suhteessa, mutta se on sitten toinen tarina.
Mitä sinulla on tarjottavaa naiselle parisuhteeseen on oikea kysymys miettiä, eikä tuollainen, miksi en saa tai löydä ketään ikinä- asenne.
Lopeta baareissa pyöriminen tai ainakin vähennä ja hanki joku harrastus. Mies joka ei tee vapaa-ajallaan mitään on turn off. Ei elämäkään tunnu niin tyhjältä kun harrastaa.
Ihan turha edes tehdä tommosia kun tuntuu olevan naisille lähes ilmaa!!
Sama täällä. Kyllä on vaikeaa löytää mies...
N25
Vierailija kirjoitti:
Lopeta baareissa pyöriminen tai ainakin vähennä ja hanki joku harrastus. Mies joka ei tee vapaa-ajallaan mitään on turn off. Ei elämäkään tunnu niin tyhjältä kun harrastaa.
Mähän sanoin että en juo ja käy baareissa enään. Käyn salilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha edes tehdä tommosia kun tuntuu olevan naisille lähes ilmaa!!
kuulostaa ihan voittajan asenteelta. kylläpä naiset menettää sussa kultakimpaleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei se ole kiinni noista asioista. Pitää vain löytyä se sopiva vastakappale, joka tuntee sinuun vetoa. Eipä ne kaikki pariutuneet miehet ole komeita, moni on ylipainoinen, saattaa juoda ja jopa tupakoida. Mutta ne on tuoksuneet hyvälle jonkun naisen nenään niin, että ovat päässeet suhteisiin.
Ja just ruikutit että "pitäs olla komea".
Se on se tuoksu. Feromonit. Tai henkesi haisee pahalle, hygienia hakusessa, vaatteet vanhanaikaisia, tukka ruma ja parturoimaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta lainattua: "En juo kun joskus alkoholia ja käyn baareissa."
Emmä käytä viimesen päälle muotivaatteita ja ole komea. Ikä tehny temput ja tukka harventunu.. no vissiin pitäs olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua minäkään lapsia, eli lapsettomuus ehdoton iso plussa.
T. Nainen 39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta lainattua: "En juo kun joskus alkoholia ja käyn baareissa."
Muuttelee koko ajan sanomisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja just ruikutit että "pitäs olla komea".
Se on se tuoksu. Feromonit. Tai henkesi haisee pahalle, hygienia hakusessa, vaatteet vanhanaikaisia, tukka ruma ja parturoimaton.
Olen siisti. Käytän hajuvettä usein parturissa. Parta leikattu.