Elämä muuten mallilla mutta se kumppani puuttuu.
Elämä on muuten tasapainossa on vakityö ja kaikki. En juo kun joskus alkoholia ja käyn baareissa. En polta. Lapsia ei ole ja en halua. Ei ole kavereita ja harrastuksia. Tunnen olevani vähän yksinäinen ja usein yksin. Tyhjyyden tunne. Siis haluaisin ihan tavallisen naisen koska olen ite tavallinen. Vähän ylipainoa ja mahaa,mutta ei se mussa niin näy. Pidän itsestä huolta. Käyn salilla ja pukeudun siististi. Ei vain naiset kiinnostu. Tuntuu pahalta.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mites ne velat, vähälahjaisuus ja persoonallisuushäiriö... Muutos lähtee siitä että lopettaa valehtelun ja tiedostaa tosiasiat. Totuus sattuu mutta siitä se ongelmien työstäminen alkaa.
Olen jo muuttunut parempaa suuntaa ja tehnyt asioille jotain.
Mussa on paljon hyvää. En vain ymmärrä miksei naiset kiinnostu.
Ensinnäkin sulla Allu ei ole asiat hyvin. Etkä ole normaali mies. Hienoa, että yrität edes muuttua paremmaksi. Olet silti edelleen se sama vähälahjainen tyyppi. Ja sen takia kukaan ei halua edes jutella kanssasi, koska se tulee sinusta ilmi heti.
No mitäpä ees mietin jos tää kokoajan tällästä. Ulkonäkö ei sit kiinnosta ja ihminen naisia yhtään.
Mikä sua estää aloittamasta jotain harrastusta?
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin sulla Allu ei ole asiat hyvin. Etkä ole normaali mies. Hienoa, että yrität edes muuttua paremmaksi. Olet silti edelleen se sama vähälahjainen tyyppi. Ja sen takia kukaan ei halua edes jutella kanssasi, koska se tulee sinusta ilmi heti.
Ensinnäkin asiat on nykyään hyvin. Ei ollut ennen. Mutta nykyään on. Olen suht normaali. Masennusta toki on ja surua ku oon yksin. Kyllå töissä mulle jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua estää aloittamasta jotain harrastusta?
Miksi ihmeessä pitäisi? Miehen pitäs kelvata omana itsenään. Ei muuttua naisen takia! Ei kaikilla ole edes kavereita.
Kyllä kaikenmaailman pulkukat miehet ja naisetki seurustelee. Kaippa jotkut jää vaan yksin.
En ole saanut naisen kosketusta ja läheisyyttä pitkään aikaan.
Tuntuu todella turhautuneelta ja paskalta. En tarvi mitää kaunotarta. Vaan tosi tavallinen mulle kelpaa.
No miksei mulle sit vastata kun vastasin noihin juttuihin ja esitin kysymyksiä.
Joo no kai mä jatkan tätä yksinäistä elåmää. Maanantaina takas töihin ja vloput tuntuu aiks tyhjiltä aina yksin ja elämä on suoraa tällästä mulla.
Kai sitä pitää hyväksyä että on ulkopuolinen ja yksin. Harmi.
Mitä tänne sanoa kun ei ketää kirjota mitää. Joo että vikaa on ikuisesti miehessä tai mussa. Aika monet tavalliset rumatki miehet ja naiset seurustelee.
Joo vois lähtee kotiin katsomaan leffaa.
Emmä tajua miks kukaa ei enää kirjota mitää.. yhtäkkiä loppu ja ärsyttää.
Miks ootte naiset noin vaativia ja nirsoja.. tuntuu olen teille ilmaa. Vaikka en itse ajattele että on asiat huonosti. Hyvin menee. En juo. Ahkeroin töissä. Salilla käyn. Pidän itestä huolta. Teille ei mikää riitä.
Pitäkää tunkkinne mulle riitti. Oon yksin. Heido.
Aina löytyy todella komea prinssi rikas.. erittäin komea sporttinen kyllähän flaksi kävis heti ja kumppani sylissä ja mies on niin komee ja hot.
Asia ei ole ihan noin! Mutta selvä jos olet tuota mieltä. Jäänpä yksin.