Miten pyytää suuseksiä mieheltä, joka ei anna sitä mielellään?
Itse otan suihin lähes joka kerta nykyään esileikkinä miehelle, itse sain viimeksi huhtikuussa. En haluaisi esittää asiaa valittamalla ettei miehen seksihalut taas mene kun ovat nyt paljon parantuneet, mutta kun haluaisin itsekin saada. Itse otan suihin mielelläni, mies taas ei, mutta osaa homman ja minä nautin siitä todella paljon eikä sitä voi korvata millään. Mitä tekisit tässä tilanteessa?
Kommentit (76)
Keskustelun paikka. Eikä siellä sängyssä juuri ennen seksiä vaan vaikka keittiössä vaatteet päällä samalla kun syötte.
Makaat toosa levällään ja komennat lutkuttamaan tai jos otat suihin käännyt niin että pillu on miehesi naamalla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:30"]Lakkaa ottamasta suihin.
[/quote] miksi lakkaisin, koska se kiihottaa itseänikin? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:30"]Lakkaa ottamasta suihin.
[/quote]
No eihän miehesikään välitä sinun suuseksinautinnosta, miksi sinä välittäisit hänen suuseksinautinnostaan?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:30"]Lakkaa ottamasta suihin.
[/quote]
No eihän miehesikään välitä sinun suuseksinautinnosta, miksi sinä välittäisit hänen suuseksinautinnostaan?
[/quote] se on itsellenikin nautinto? Kyllä se siitä välittää, muuten en olisi koskaan saanut sitä. Haluaisin useammin, se on se ongelma. Täytyy tosiaan kysyä asiasta. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:30"]Lakkaa ottamasta suihin. [/quote] miksi lakkaisin, koska se kiihottaa itseänikin? Ap
[/quote]
Jotta ymmärtäisi suuseksin tärkeyden sinulle, kun se on hänelle itselleenkin nautinnollista. Joskus tarvitaan konkreettisia tekoja, että toinen alkaa ymmärtää.
Toinen juttu on toki se, että jos joku ei tykkää antaa suuseksiä, ei sitä välttämättä häneltä kannata pyytää kovin monta kertaa.
Kyllä se sen ymmärtää muutenkin. Olen sanonut että ei sitä jatkuvasti tarvitsisi antaa, mutta edes joskus, minkä on luvannutkin. Ehkä kaipaa vain pienen muistutuksen...? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:41"]Olen sanonut että ei sitä jatkuvasti tarvitsisi antaa, mutta edes joskus, minkä on luvannutkin. [/quote]
Siis olette joskus keskustelleeet aiheesta ja miehesi luvannut antaa sinulle suuseksiä vähän?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:30"]Lakkaa ottamasta suihin. [/quote] miksi lakkaisin, koska se kiihottaa itseänikin? Ap
[/quote]
Jotta ymmärtäisi suuseksin tärkeyden sinulle, kun se on hänelle itselleenkin nautinnollista. Joskus tarvitaan konkreettisia tekoja, että toinen alkaa ymmärtää.
Toinen juttu on toki se, että jos joku ei tykkää antaa suuseksiä, ei sitä välttämättä häneltä kannata pyytää kovin monta kertaa.
[/quote]
Näin ajattelin itsekin tilanteessamme. Meillä lopputuloksena se, ettei suuseksiä ole enää lainkaan kummallekaan. Miestä ei nautintoni kiinnosta ja lopulta ilmaisin, etten minäkään niin paljon suihin ottamisesta välitä, jotta sitten yksipuolisesti tuottaisin nautintoa toiselle. Arvata saattaa, että seksi on suoranaista pskaa jos se kerran miehestä on sitä, että jokainen huolehtii itsestään...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:41"]Olen sanonut että ei sitä jatkuvasti tarvitsisi antaa, mutta edes joskus, minkä on luvannutkin. [/quote]
Siis olette joskus keskustelleeet aiheesta ja miehesi luvannut antaa sinulle suuseksiä vähän?
[/quote] no ei suoraan, vaan niin että jos vain suhde on kunnossa, tekee mitä vain tyytyväisyyteni eteen. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:33"]
[/quote]
[/quote]
Näin ajattelin itsekin tilanteessamme. Meillä lopputuloksena se, ettei suuseksiä ole enää lainkaan kummallekaan. Miestä ei nautintoni kiinnosta ja lopulta ilmaisin, etten minäkään niin paljon suihin ottamisesta välitä, jotta sitten yksipuolisesti tuottaisin nautintoa toiselle. Arvata saattaa, että seksi on suoranaista pskaa jos se kerran miehestä on sitä, että jokainen huolehtii itsestään...
[/quote]
No teet sitten että yhdynnässä saat ensin, vaikka teeskentelisit, ja pyydät sitten että lopettaa koska tulit jo. Tai työnnä miehesi vain ulos.
Nsinen saa kyllä halutessaan aina suuseksiä mieheltä, jos hygienia on kunnossa ja kaikki eivät välitä edes siitä, mutta taitaa olla että kärtät suuseksiä väärältä mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:41"]Olen sanonut että ei sitä jatkuvasti tarvitsisi antaa, mutta edes joskus, minkä on luvannutkin. [/quote]
[/quote] no ei suoraan, vaan niin että jos vain suhde on kunnossa, tekee mitä vain tyytyväisyyteni eteen. Ap
[/quote]
Eli ette ole keskusteleet aiheesta. Tämä ympäripyöreä paskanjauhanta on sellaista mihin moni sortuu kun ei kehdata puhua asioista suoraan ja sitten kumpikin jää siihen omaan mielikuvaansa joka 'keskustelusta' muodostunut.
Ollaan puhuttu siitä suoraankin, muuten en olisi ikinä saanut sitä. Pakko se on tehdä niin että sanon suoraan mutta ystävällisesti että eikö olisi munkin aika saada. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:41"]
Kyllä se sen ymmärtää muutenkin. Olen sanonut että ei sitä jatkuvasti tarvitsisi antaa, mutta edes joskus, minkä on luvannutkin. Ehkä kaipaa vain pienen muistutuksen...? Ap
[/quote]
Ei - mies on idiootti. Siirry seuraavaan.
Melkeinpä sinuna sanojen sijasta toimisin vain. Eli jos mies on selällään sängyllä niin menet päälle niin, että sinä otat mieheltä suihin ja miehen naaman kohdalle osuu sinun alapääsi. Kyllä mies nopeasti keksii mitä siinä voi tehdä varsinkin jos sinä hoidat miestä samaan aikaan ja lopetat kun mies lopettaa. Näin ainakin hetken, sillä asento on vähän kurja molemmille hoitaa osuuttaan, mutta alkuun luulisi pääsevän. Jos ei mies siitä tajua, niin sinä menet selällesi ja reilusti ohjaat miehen jalkojesi väliin. Ei tässä mitään häpeilyjä tarvita, ei se kenenkään asiaa auta eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:54"]Ollaan puhuttu siitä suoraankin, muuten en olisi ikinä saanut sitä. Pakko se on tehdä niin että sanon suoraan mutta ystävällisesti että eikö olisi munkin aika saada. Ap
[/quote]
Hä..
Siis olette puhuneet mutta ette kuitenkaan suoraan mutta olette kuitenkin puhuneet suoraankin. Wtf?
Mulle yhdyntä on se juttu. Eihän nuolemisella saa mitään kunnon tuntumaa sisäisesti ja mies on siellä jossain jalkovälissä ulottumattomissa. Mies kyllä tykkää saada ja annan niin usein kuin mahdollista.