Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pyytää suuseksiä mieheltä, joka ei anna sitä mielellään?

Vierailija
19.07.2015 |

Itse otan suihin lähes joka kerta nykyään esileikkinä miehelle, itse sain viimeksi huhtikuussa. En haluaisi esittää asiaa valittamalla ettei miehen seksihalut taas mene kun ovat nyt paljon parantuneet, mutta kun haluaisin itsekin saada. Itse otan suihin mielelläni, mies taas ei, mutta osaa homman ja minä nautin siitä todella paljon eikä sitä voi korvata millään. Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:11"]Haha, minä en ikinä ole kommentoinut nuolentaa negatiivisesti, mies on - koska mulla on hyvin voimakas tuoksu siellä. Hyvin silti on homman hoitanut kun on, vuoden sisällä viisi kertaa, sitä ennen ei koskaan. Ja omasta aloitteestaan huom, kun otin asian puheeksi 12 vuotta mietittyäni asiaa! Ap [/quote]Voi miehen tuoksu kommentissa olla kyse omasta epävarmuudesta, se yleensä juuri sysätään toisten harteille tuollaisella kommentilla. Ehkä luulee ettei ole hyvä. Onko tarpeeksi ääntä ja liikettä naisella? [/quote] haju on oikeasti voimakas ja mies on aika hakuherkkä. Mutta hyvin se silti nuolee jos haluaa! Ääntä lähtee todellakin tarpeeksi ;D ap

[/quote]

No mitä ihmettä täällä sitten kyselet, kun sinulla on jo kaikki vastaukset???

Vierailija
2/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis täältä, saan sellaisen ejakuloivan räjähtävän megaorgasmin vain nuolemalla. Itkisin jos tietäisin että en saa sellaista enää ikinä. Ymmärrän siis miksi ap tuskailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juuri kukaan ei huomioi tuota hajua?! Hyvänen aika ap, hoida se alapääsi kuntoon ettei haise! Et varmaan itsekään tykkäisi ottaa suihin jos miehen vehje haisisi pahalta. Hirveää pakottaa/painostaa toinen nuolemaan haisevaa toosaa x__X.

Vierailija
4/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"]Miten juuri kukaan ei huomioi tuota hajua?! Hyvänen aika ap, hoida se alapääsi kuntoon ettei haise! Et varmaan itsekään tykkäisi ottaa suihin jos miehen vehje haisisi pahalta. Hirveää pakottaa/painostaa toinen nuolemaan haisevaa toosaa x__X.
[/quote] ei se haise mitenkään epöterveeltä, vain vain voimakkaalta. Se on siis ihan kunnossa kyllä. Ap

Vierailija
5/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kalu tuoksuu todella voimakkaalle, vaikka olisi juuri pesty ja putipuhdas. Ominaistuoksu siis on vahva. Ei epämiellyttävä, mutta ennenkukn totuin siihen, oli aavistuksen hankalaa ottaa suihin. Mutta nykyään oikein himoitsen tuota kalun tuoksua ja makua, ehkäpä miehelläsi on vain totuttelua sun tuoksuun ja makuun, ja muutaman kerran jälkeen onkin helpompi ryhtyä. Niinhän sitä sanotaan, että uuden ruuankin makuun täytyy tottua 10-15kertaa ennenkuin se alkaa maistua hyvältä ;) Meillä samaa, että mies ei useinkaan käytä suutaan, vaikka mulle suuseksi on sitä parasta seksiä, antavana ja saavana. Ihanan läheistä ja intiimiä, nussia voi periaatteessa ketä vaan, mutta suuseksi on niin intiimiä, että sitä ei kelle vaan kykene antamaan.

Vierailija
6/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä ei ole kummankaan pakko vastaanottaa tai antaa jos ei halua. Se, että sinä annat miehellesi, ei todellakaan tarkoita että miehesi olisi pakko antaa sinulle. Tämä seikka tuntuu naisilta unohtuvan. Miestenkään ei pidä seksissä suostua mihinkään, mitä eivät aidosti halua.

Vierailija
7/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:35"]

JOs mies haluaa jotain sellaista josta nainen ei tykkää, täällä ollaan neuvomassa suu vaahdossa kuinka kenenkään ei tulisi suostua sellaiseen mitä ei halua tai mikä ei ole mukavaa. 

Kun nainen haluaa sellaista josta mies ei pidä, neuvotaaan vaatimaan, muistuttamaan, kiristämään, vaihtamaan miestä. 

Just nyt hävettää olla nainen...

[/quote]

Nauroin samaa asiaa, mutta en ollut yllättynyt. Naisten keskuudessa me-henki on huomattavasti yleisempää kuin miesten keskuudessa. Iso osa naisista on käytännössä asiassa kuin asiassa naisten puolella, vaikka yleisesti ajatellaan juuri miesten tekevän niin.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15491274

Vierailija
8/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:15"]

Ohis täältä, saan sellaisen ejakuloivan räjähtävän megaorgasmin vain nuolemalla. Itkisin jos tietäisin että en saa sellaista enää ikinä. Ymmärrän siis miksi ap tuskailee.

[/quote]

Sen oppii saamaan panemalla myös. Ja sitä ei unohda koskaan.

Vierailija
9/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:01"]

Mulle yhdyntä on se juttu. Eihän nuolemisella saa mitään kunnon tuntumaa sisäisesti ja mies on siellä jossain jalkovälissä ulottumattomissa. Mies kyllä tykkää saada ja annan niin usein kuin mahdollista.

[/quote]

Juuri näin. Asiat kohdillaan, kun molemmat saavat antaa ja ottaa vastaan tarpeen mukaan.

Vierailija
10/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Problem solved: kysyin koska voisin saada, mies vastasi että tänään! Ap

Vierailija
11/76 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella naisella on oma tuoksunsa ja makunsa. Miksei heteromiehelle nainen maita? ;) on tuo kyllä kummallista. Itelleni ainakin naiset maistuu ja nainen olen itsekin :D
En usko että Ap sinulla on mitään huonoa hajua tai makua. Etenkään jos huolehdit hygieniasta. Ehkä nuoleminen vaa ei oo sinun miehesi juttu (vaikka sitä henkilökohtaisesti en ymmärräkään). Tai sitten se vaan kaipaa rohkaisua, eli jalat kattoon ja haarat levälleen!

Vierailija
12/76 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:28"]kyllä pystyy, jos olen pesiytynyt juuri. Eikä seisokkikaan laskenut, niin ei se voi olla ihan kamalaa. Ap

[/quote]

Kyllä se saattaa silti esim. maistua pahalta tai haista voimakkaasti pesusta huolimatta. Entisen emännän kohdalla asia oli juurikin noin.

t. mies 30v
[/quote] ihan sama mulle - tiedän että mies pystyy siihen joten saa joskus mielikseni kestää ja nuolla! Ap
[/quote]

Ei seksi voi olla tuollaista. Seksi menee pilalle jos siihen ottaa tuon asenteen. Sen pitää olla kivaa ja hauskaa.

Vierailija
13/76 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 11:24"]Jokaisella naisella on oma tuoksunsa ja makunsa. Miksei heteromiehelle nainen maita? ;) on tuo kyllä kummallista. Itelleni ainakin naiset maistuu ja nainen olen itsekin :D
En usko että Ap sinulla on mitään huonoa hajua tai makua. Etenkään jos huolehdit hygieniasta. Ehkä nuoleminen vaa ei oo sinun miehesi juttu (vaikka sitä henkilökohtaisesti en ymmärräkään). Tai sitten se vaan kaipaa rohkaisua, eli jalat kattoon ja haarat levälleen!
[/quote]

Minulle ei erityisemmin maistu ja olen lesbo. Meitäkin on monenlaisia.

Vierailija
14/76 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap tuoksussa on vikaa. Eri ihmisillä vain on oma ominaistuoksunsa ja joistain pitää ja joistain ei. Se että kokee toisen tuoksun vetoavana on luonnon keino viestiä siitä, että heidän perintötekijänsä sopivat ihanteellisesti yhteen jälkeläisen saamista ajatellen. Eli se on sitä kemiaa, jota on joillain todella paljon ja joillakin vähemmän. Asiasta on lukuisia tutkimuksiakin.

Vierailija
15/76 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että jos mies ei itse tykkää antaa suuseksiä, niin se tekee miehestä idiootin. Jos kyseessä olisi nainen, sanottaisiin: Joo ei todellakaan tarvii suostua miehen pyyntöihin!
Mutta siis kannattaa tosiaan keskustella asiasta ja jos miehesi ei pidä suuseksin antamisesta, kunnioita sitä.

Vierailija
16/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tosiaan olisi että mies näkisi kun pesen sen. Täytyy pyytää katsomaan. Ap

Vierailija
17/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:22"]Itellä toisin päin. Nuolen vaimoani lähes aina kun harrastamme seksiä. Nautin hänen nuolemisesta, tykkään tuottaa toiselle nautintoa.

Minulta hän ottanut suihin viimeksi syyskuussa...Asiasta on puhuttu muutamaan kertaan kuluneen vuoden aikana tuloksetta.

Eli vinkkejä kaivattaisiin myös päinvastaiseen tilanteeseen.

M 29

[/quote] meillä minä olen muutenkin seksiin miesmäisemmin suhtautuva. Jos miestä ei huvita, runkkaan lähes päivittäin. Ja välillä vaikka huvittaisikin. On vain pakko. Ap
[/quote]uuh! Siitä voi pienempi mies hieman osoittaa mieltä. Miksi minä käytän 15min nuolemiseen jos nainen voi sen tehdä itekki (siis ei nuolemisesta vaan....). Jos runkutat ittees niin tee se muualla jos mies ei osaa tulla siihen väliin "auttamaan" ilman sanomista.
Käskyä ehkä odottaa myös mies. Siis suoraa käskyä nyt nuole. Tulee hyvä mieli kun tuntee itsensä tarpeelliseksi.

Vierailija
18/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kakara huitsin Nevadaan sieltä sängystä! Mitä ihmettä tuon ikäinen lapsi tekee teidän sängyssä? Kenen idea lapsen nukkuminen teidän välissä on ollut ylipäätään, tuskinpa ainakaan miehen, joten nyt on korkea aika hankkia lapselle oma sänky johonkin toiseen huoneeseen mielellään.

Vierailija
19/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:42"]Se kakara huitsin Nevadaan sieltä sängystä! Mitä ihmettä tuon ikäinen lapsi tekee teidän sängyssä? Kenen idea lapsen nukkuminen teidän välissä on ollut ylipäätään, tuskinpa ainakaan miehen, joten nyt on korkea aika hankkia lapselle oma sänky johonkin toiseen huoneeseen mielellään.
[/quote] ei lapsi ole kuukausiin nukkunut vieressä, vaan lapsen sänky on vieressä, jotta sitä voi hytkyttää jos tarve. On ollut ihan hyvää vaihtelua harrastaa seksiä olohuoneessa sohvalla ja lattialla. Ap

Vierailija
20/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan