Miten pyytää suuseksiä mieheltä, joka ei anna sitä mielellään?
Itse otan suihin lähes joka kerta nykyään esileikkinä miehelle, itse sain viimeksi huhtikuussa. En haluaisi esittää asiaa valittamalla ettei miehen seksihalut taas mene kun ovat nyt paljon parantuneet, mutta kun haluaisin itsekin saada. Itse otan suihin mielelläni, mies taas ei, mutta osaa homman ja minä nautin siitä todella paljon eikä sitä voi korvata millään. Mitä tekisit tässä tilanteessa?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:42"]Se kakara huitsin Nevadaan sieltä sängystä! Mitä ihmettä tuon ikäinen lapsi tekee teidän sängyssä? Kenen idea lapsen nukkuminen teidän välissä on ollut ylipäätään, tuskinpa ainakaan miehen, joten nyt on korkea aika hankkia lapselle oma sänky johonkin toiseen huoneeseen mielellään. [/quote] ei lapsi ole kuukausiin nukkunut vieressä, vaan lapsen sänky on vieressä, jotta sitä voi hytkyttää jos tarve. On ollut ihan hyvää vaihtelua harrastaa seksiä olohuoneessa sohvalla ja lattialla. Ap
[/quote]Miksi lasta pitää hytkyttää? Olen kolmen lapsen äiti ja vieläkään en ymmärrä tätä joidenkin lasten nukuttamisen vaikeutta ja yöpalvelua. Tottakai jotkut lapset ovat hankalampia, mutta joskus vain sen takia, että asiat tehdään vaikeiksi ja niitä ei edes haluta muuksi muuttaa. Mutta menkää nyt ihmeessä sitten sitä mukavaa seksiä harrastamaan olohuoneen lattialle. Tapansa jokaisella..
[/quote] millaista seksiä itse harrastat? Lähäriä pimeässä peiton alla aviovuoteesss? Ap
Lapset pois makuuhuoneesta niin miestäkin voi alkaa vaimon nuoleminen taas kiinnostamaan. Ei miehen mieltä lapsen näkeminen petipuuhissa ainakaan innosta. Lapsi voi mennä toisen lapsen huoneeseen ja te saatte makuuhuoneen ihan itsellenne.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:16"]Lapset pois makuuhuoneesta niin miestäkin voi alkaa vaimon nuoleminen taas kiinnostamaan. Ei miehen mieltä lapsen näkeminen petipuuhissa ainakaan innosta. Lapsi voi mennä toisen lapsen huoneeseen ja te saatte makuuhuoneen ihan itsellenne.
[/quote] tämä ei ole se ongelma. Hyvin onnistui nuoleminen olkkarissa ja jopa kylppärissä. Lapsi nukkuu samassa huoneessa vielä ainakin puoli vuotta ennen kuin siirtyy omaan huoneeseen. Ap
Todennäköisesti toosasi haisee niin pahalle, että mies ei yksinkertaisesti pysty nuolemaan sitä?
M40
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:22"]
Itellä toisin päin. Nuolen vaimoani lähes aina kun harrastamme seksiä. Nautin hänen nuolemisesta, tykkään tuottaa toiselle nautintoa. Minulta hän ottanut suihin viimeksi syyskuussa...Asiasta on puhuttu muutamaan kertaan kuluneen vuoden aikana tuloksetta. Eli vinkkejä kaivattaisiin myös päinvastaiseen tilanteeseen. M 29
[/quote]
hei M29, oletko kokeillut sitä että parturoit itseäsi sieltä että näyttää siistiltä eikä tule karvoja suuhun. Samoin että se olisi aina pesty. Sitten kun hän tekee sitä, niin kai muistat kertoa, miten hyvältä se tuntuu ja miten seksikkäältä hän näyttää.
Jos sinulla on tosi kovana niin on vaikeaa venyttää leuat niin isoksi, ja leuat väsyy ja sattuu, samoin voi tulla yökkäysrefleksi. Jos sinulla kestää kauan tulla, tai jos aina pitäisi tavoitella sinun tulemista, niin se käy rankaksi. Oletteko puhuneet näistä? Monesti on helpompi ottaa suihin vähän veltompaa, silloin mahtuu käyttään kieltä, ja nielemää, leuat ei väsy ja satu, ja jaksaa vaikka kuinka pitkään.
Ja ethän sitten tee sitä että oikeasti työnnät hänen suuhun tai painat käsillä, hänen pitää saada pitää ohjat ihan täysin. on pelottavaa kun pelkää tukehtuvansa, varsinkin jos on alla 69ssä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:22"]Todennäköisesti toosasi haisee niin pahalle, että mies ei yksinkertaisesti pysty nuolemaan sitä?
M40
[/quote] kyllä pystyy, jos olen pesiytynyt juuri. Eikä seisokkikaan laskenut, niin ei se voi olla ihan kamalaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:22"]
Itellä toisin päin. Nuolen vaimoani lähes aina kun harrastamme seksiä. Nautin hänen nuolemisesta, tykkään tuottaa toiselle nautintoa. Minulta hän ottanut suihin viimeksi syyskuussa...Asiasta on puhuttu muutamaan kertaan kuluneen vuoden aikana tuloksetta. Eli vinkkejä kaivattaisiin myös päinvastaiseen tilanteeseen. M 29
[/quote]
hei M29, oletko kokeillut sitä että parturoit itseäsi sieltä että näyttää siistiltä eikä tule karvoja suuhun. Samoin että se olisi aina pesty. Sitten kun hän tekee sitä, niin kai muistat kertoa, miten hyvältä se tuntuu ja miten seksikkäältä hän näyttää.
Jos sinulla on tosi kovana niin on vaikeaa venyttää leuat niin isoksi, ja leuat väsyy ja sattuu, samoin voi tulla yökkäysrefleksi. Jos sinulla kestää kauan tulla, tai jos aina pitäisi tavoitella sinun tulemista, niin se käy rankaksi. Oletteko puhuneet näistä? Monesti on helpompi ottaa suihin vähän veltompaa, silloin mahtuu käyttään kieltä, ja nielemää, leuat ei väsy ja satu, ja jaksaa vaikka kuinka pitkään.
Ja ethän sitten tee sitä että oikeasti työnnät hänen suuhun tai painat käsillä, hänen pitää saada pitää ohjat ihan täysin. on pelottavaa kun pelkää tukehtuvansa, varsinkin jos on alla 69ssä.
[/quote]
Pesty ja siistitty on aina jos tiedossa petipuuhia.
Leukojen väsymistä vaimo on joskus valitellut. Kehun kerron kuinka hyvältä tuntuu ja kuinka tärkeää että saisin tämän tyyppistä huomiota.
Lähinnä lämmittelynä tuota suuhoitoa olen toivonut, toki mukavaa se on joskus loppuun astikkin.
En työnnä tai pakota vaan ohjat ovat hänellä.
Sillä tässä vinkkejä kaivataankin kun en keksi mitä voisin tehdä toisin.
Mun mies haluaa vain terskan lipomista, ei väsy leuat. Ap
M29, pyydä vaan reilusti sillä hetkellä kun tahdot. Sekin voi tyssätä mutta ainakin kokeilit.
Meillä minä olen aktiivinen imijä, mutta mies ei oma-alotteisesti todellakaan mene nuolemaan, eikä viimeksi edes pyynnöstä, joten oletan ettei pidä siitä. En pysty olemaan nuoltavana jos tuntuu että olen ällöttävä toisen mielestä. Elän siis puhumatta huonon seksin varjossa. Olkoon sitten näin, kestän kyllä ilman, kun en asiaa sure.
No peseydy paremmin! Jos mieskin on jo sanonut hajustasi. Hyi. Ei kukaan halua nuolla haisevaa kusista ja paperista alapäätä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:40"]
Paras tosiaan olisi että mies näkisi kun pesen sen. Täytyy pyytää katsomaan. Ap
[/quote]
Ja kukahan mies haluaa nähdä kun hinkkaat tuhruista pilluasi?
Mun mies yökkää tosi herkästi. Vaikka olis miten hyvin pesty, niin yökkäilee samalla kun nuolee. En ole pyytänyt enää nuolemaan kun en halua hänen yökkäilyjään kuunnella saati sitten että oksentaisi sinne. Mulla ei ole haiseva pillu. Mies vain yökkäilee tosi herkästi milloin mistäkin syystä. Minä otan mielelläni suihin, mutta mies kiihottaa mua muilla konstein. Näin on molemmille parempi. En nauti siutö, että toinen tekee jotain vastentahtoisesti. En minäkään tee.
Mun mies ei ole ikinä yökkäillyt. Ap
JOs mies haluaa jotain sellaista josta nainen ei tykkää, täällä ollaan neuvomassa suu vaahdossa kuinka kenenkään ei tulisi suostua sellaiseen mitä ei halua tai mikä ei ole mukavaa.
Kun nainen haluaa sellaista josta mies ei pidä, neuvotaaan vaatimaan, muistuttamaan, kiristämään, vaihtamaan miestä.
Just nyt hävettää olla nainen...
Jos miehesi ei pidä nuolemisesta, niin turha sitä on vängätä. Miten niin mikään ei voi korvata nuolemista (ap kirjoitti jossain kohtaa)? Hyvää seksiä on paljon muutakin. Oletko tehnyt nyt elämää suuremman ongelman tuosta miehen kielen puutteesta jalkovälissä?
Olisiko joku suriseva lelu yhteisiin hetkiin hyvä lisä? Minusta ne tuntuu paremmalta kuin vastentahtoisesti nuoleva kieli, vaikka intohimoisesti suullaan hyväilevä mies onkin ehkä parasta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:28"]kyllä pystyy, jos olen pesiytynyt juuri. Eikä seisokkikaan laskenut, niin ei se voi olla ihan kamalaa. Ap
[/quote]
Kyllä se saattaa silti esim. maistua pahalta tai haista voimakkaasti pesusta huolimatta. Entisen emännän kohdalla asia oli juurikin noin.
t. mies 30v
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:46"]Jos miehesi ei pidä nuolemisesta, niin turha sitä on vängätä. Miten niin mikään ei voi korvata nuolemista (ap kirjoitti jossain kohtaa)? Hyvää seksiä on paljon muutakin. Oletko tehnyt nyt elämää suuremman ongelman tuosta miehen kielen puutteesta jalkovälissä?
[/quote] mikään ei korvaa nuolemista ja etenkään imemistä, siihenhän perustuu 150€ maksava womanizerkin. Käytössä on ollut leluja, tappeja ja jopa tupladildo, vaan mikään ei vedä vertoja cunnillingukselle! Sormia mies käyttää luovasti ja tosi hyvin (tulen aina) mutta silti en todellakaan lähde siitä, että olen ilman suuseksiä loppuikäni etenkään nyt kun olen sitä sen neljä viisi kertaa vuoden sisällä saanut. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:28"]kyllä pystyy, jos olen pesiytynyt juuri. Eikä seisokkikaan laskenut, niin ei se voi olla ihan kamalaa. Ap
[/quote]
Kyllä se saattaa silti esim. maistua pahalta tai haista voimakkaasti pesusta huolimatta. Entisen emännän kohdalla asia oli juurikin noin.
t. mies 30v
[/quote] ihan sama mulle - tiedän että mies pystyy siihen joten saa joskus mielikseni kestää ja nuolla! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:42"]Se kakara huitsin Nevadaan sieltä sängystä! Mitä ihmettä tuon ikäinen lapsi tekee teidän sängyssä? Kenen idea lapsen nukkuminen teidän välissä on ollut ylipäätään, tuskinpa ainakaan miehen, joten nyt on korkea aika hankkia lapselle oma sänky johonkin toiseen huoneeseen mielellään. [/quote] ei lapsi ole kuukausiin nukkunut vieressä, vaan lapsen sänky on vieressä, jotta sitä voi hytkyttää jos tarve. On ollut ihan hyvää vaihtelua harrastaa seksiä olohuoneessa sohvalla ja lattialla. Ap
[/quote]Miksi lasta pitää hytkyttää? Olen kolmen lapsen äiti ja vieläkään en ymmärrä tätä joidenkin lasten nukuttamisen vaikeutta ja yöpalvelua. Tottakai jotkut lapset ovat hankalampia, mutta joskus vain sen takia, että asiat tehdään vaikeiksi ja niitä ei edes haluta muuksi muuttaa. Mutta menkää nyt ihmeessä sitten sitä mukavaa seksiä harrastamaan olohuoneen lattialle. Tapansa jokaisella..