Miten pyytää suuseksiä mieheltä, joka ei anna sitä mielellään?
Itse otan suihin lähes joka kerta nykyään esileikkinä miehelle, itse sain viimeksi huhtikuussa. En haluaisi esittää asiaa valittamalla ettei miehen seksihalut taas mene kun ovat nyt paljon parantuneet, mutta kun haluaisin itsekin saada. Itse otan suihin mielelläni, mies taas ei, mutta osaa homman ja minä nautin siitä todella paljon eikä sitä voi korvata millään. Mitä tekisit tässä tilanteessa?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:50"]Nsinen saa kyllä halutessaan aina suuseksiä mieheltä, jos hygienia on kunnossa ja kaikki eivät välitä edes siitä, mutta taitaa olla että kärtät suuseksiä väärältä mieheltä.
[/quote]
Kai sitä suuseksiä haluaa iha omalta kumppaniltaan, ei keneltä tahansa, jota sattuu kiinnostamaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:55"]Melkeinpä sinuna sanojen sijasta toimisin vain. Eli jos mies on selällään sängyllä niin menet päälle niin, että sinä otat mieheltä suihin ja miehen naaman kohdalle osuu sinun alapääsi. Kyllä mies nopeasti keksii mitä siinä voi tehdä varsinkin jos sinä hoidat miestä samaan aikaan ja lopetat kun mies lopettaa. Näin ainakin hetken, sillä asento on vähän kurja molemmille hoitaa osuuttaan, mutta alkuun luulisi pääsevän. Jos ei mies siitä tajua, niin sinä menet selällesi ja reilusti ohjaat miehen jalkojesi väliin. Ei tässä mitään häpeilyjä tarvita, ei se kenenkään asiaa auta eteenpäin.
[/quote] taidan tehdä näin joku kerta. Lisähaastetta tuottaa se, että emme yleensä harrasta seksiä sängyssä koska 1v nukkuu siinä vieressä omassaan. Ap
Karvat pois ja jalat levälleen eiköhän siinä oo tarpeeksi. Niin ja paikat puhtaaksi vielä.
Ootko muuten koskaan kommentoinut nuolemisesta jotenkin negatiivisesti? Tai ei se tarvitse olla edes negatiivista kunhan jostain omasta mielestä vaan huomauttaa vähän, se voi jotkut miehet saada osoittamaan mieltä.
Siinä on yleisimmät syyt miksi miehet ei nuole. Eli karvat, suihku (kannattaa vielä yhdessä käydä pesulla ja hoonata sitä värkkiä siinä miehen edessä oikeen kunnolla että huomaa et nyt on raikas) ja sitten aiemmat kokemukset (ei tarvitse olla kuin ihan pieni kommentti tai ele että on väsynyt tai ei tunnu miltään ei noin...).
Keskustelu auttaa myös ja suoraan voi sanoa et ny nuolet v***u(a).
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:41"]
Kyllä se sen ymmärtää muutenkin. Olen sanonut että ei sitä jatkuvasti tarvitsisi antaa, mutta edes joskus, minkä on luvannutkin. Ehkä kaipaa vain pienen muistutuksen...? Ap
[/quote]
Ei - mies on idiootti. Siirry seuraavaan.
[/quote] idiootti neuvo 10v naimisissa olleelle perheenäideille. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:55"]Melkeinpä sinuna sanojen sijasta toimisin vain. Eli jos mies on selällään sängyllä niin menet päälle niin, että sinä otat mieheltä suihin ja miehen naaman kohdalle osuu sinun alapääsi. Kyllä mies nopeasti keksii mitä siinä voi tehdä varsinkin jos sinä hoidat miestä samaan aikaan ja lopetat kun mies lopettaa. Näin ainakin hetken, sillä asento on vähän kurja molemmille hoitaa osuuttaan, mutta alkuun luulisi pääsevän. Jos ei mies siitä tajua, niin sinä menet selällesi ja reilusti ohjaat miehen jalkojesi väliin. Ei tässä mitään häpeilyjä tarvita, ei se kenenkään asiaa auta eteenpäin.
[/quote] taidan tehdä näin joku kerta. Lisähaastetta tuottaa se, että emme yleensä harrasta seksiä sängyssä koska 1v nukkuu siinä vieressä omassaan. Ap
[/quote]Ai että 1v lapsi... Sieltä värkistä on tullut mun lapsi en halua sitä nuolla. Tai sitten on se yleinen pyhä äiti kompleksi jossa lapseni äiti on puhdas ja sitä ei saa liata.
Haha, minä en ikinä ole kommentoinut nuolentaa negatiivisesti, mies on - koska mulla on hyvin voimakas tuoksu siellä. Hyvin silti on homman hoitanut kun on, vuoden sisällä viisi kertaa, sitä ennen ei koskaan. Ja omasta aloitteestaan huom, kun otin asian puheeksi 12 vuotta mietittyäni asiaa! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:55"]Melkeinpä sinuna sanojen sijasta toimisin vain. Eli jos mies on selällään sängyllä niin menet päälle niin, että sinä otat mieheltä suihin ja miehen naaman kohdalle osuu sinun alapääsi. Kyllä mies nopeasti keksii mitä siinä voi tehdä varsinkin jos sinä hoidat miestä samaan aikaan ja lopetat kun mies lopettaa. Näin ainakin hetken, sillä asento on vähän kurja molemmille hoitaa osuuttaan, mutta alkuun luulisi pääsevän. Jos ei mies siitä tajua, niin sinä menet selällesi ja reilusti ohjaat miehen jalkojesi väliin. Ei tässä mitään häpeilyjä tarvita, ei se kenenkään asiaa auta eteenpäin.
[/quote]Ai että 1v lapsi... Sieltä värkistä on tullut mun lapsi en halua sitä nuolla. Tai sitten on se yleinen pyhä äiti kompleksi jossa lapseni äiti on puhdas ja sitä ei saa liata.
[/quote] mies ei koskaan nuollut ennen lapsia, joita on siis kaksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:11"]Haha, minä en ikinä ole kommentoinut nuolentaa negatiivisesti, mies on - koska mulla on hyvin voimakas tuoksu siellä. Hyvin silti on homman hoitanut kun on, vuoden sisällä viisi kertaa, sitä ennen ei koskaan. Ja omasta aloitteestaan huom, kun otin asian puheeksi 12 vuotta mietittyäni asiaa! Ap
[/quote]Voi miehen tuoksu kommentissa olla kyse omasta epävarmuudesta, se yleensä juuri sysätään toisten harteille tuollaisella kommentilla. Ehkä luulee ettei ole hyvä. Onko tarpeeksi ääntä ja liikettä naisella?
Teen niin että käyn huolellisella pesulla, kerron asiasta ja pyydän nuolemaan taas pitkästä aikaa. Ap
"Minä haluaisin kovin sinun naamasi jalkoväliini."/"tahtoisin että otat minulta suihin." silleen vaan jotenkin, suoraan sanot, mieluiten kiimaisesti. Mielellään vaikka silloin kun on vielä vaatteet päällä eikä seksistä ole ollut puhetta.
Jos ei mies anna suuseksiä sitten sekstatessa, niin sillä on arvot vinksallaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:11"]Haha, minä en ikinä ole kommentoinut nuolentaa negatiivisesti, mies on - koska mulla on hyvin voimakas tuoksu siellä. Hyvin silti on homman hoitanut kun on, vuoden sisällä viisi kertaa, sitä ennen ei koskaan. Ja omasta aloitteestaan huom, kun otin asian puheeksi 12 vuotta mietittyäni asiaa! Ap
[/quote]Voi miehen tuoksu kommentissa olla kyse omasta epävarmuudesta, se yleensä juuri sysätään toisten harteille tuollaisella kommentilla. Ehkä luulee ettei ole hyvä. Onko tarpeeksi ääntä ja liikettä naisella?
[/quote]vai miten hommat lopetetaan? Onko huutoa vai se oli siinä voit lopettaa jo multa tuli jo hyvää yötä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:11"]Haha, minä en ikinä ole kommentoinut nuolentaa negatiivisesti, mies on - koska mulla on hyvin voimakas tuoksu siellä. Hyvin silti on homman hoitanut kun on, vuoden sisällä viisi kertaa, sitä ennen ei koskaan. Ja omasta aloitteestaan huom, kun otin asian puheeksi 12 vuotta mietittyäni asiaa! Ap
[/quote] haju on oikeasti voimakas ja mies on aika hakuherkkä. Mutta hyvin se silti nuolee jos haluaa! Ääntä lähtee todellakin tarpeeksi ;D ap
Itellä toisin päin. Nuolen vaimoani lähes aina kun harrastamme seksiä. Nautin hänen nuolemisesta, tykkään tuottaa toiselle nautintoa.
Minulta hän ottanut suihin viimeksi syyskuussa...Asiasta on puhuttu muutamaan kertaan kuluneen vuoden aikana tuloksetta.
Eli vinkkejä kaivattaisiin myös päinvastaiseen tilanteeseen.
M 29
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:20"]"Minä haluaisin kovin sinun naamasi jalkoväliini."/"tahtoisin että otat minulta suihin." silleen vaan jotenkin, suoraan sanot, mieluiten kiimaisesti. Mielellään vaikka silloin kun on vielä vaatteet päällä eikä seksistä ole ollut puhetta.
Jos ei mies anna suuseksiä sitten sekstatessa, niin sillä on arvot vinksallaan.
[/quote] TÄMÄ on paras neuvo. Käyttöön! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:22"]Itellä toisin päin. Nuolen vaimoani lähes aina kun harrastamme seksiä. Nautin hänen nuolemisesta, tykkään tuottaa toiselle nautintoa.
Minulta hän ottanut suihin viimeksi syyskuussa...Asiasta on puhuttu muutamaan kertaan kuluneen vuoden aikana tuloksetta.
Eli vinkkejä kaivattaisiin myös päinvastaiseen tilanteeseen.
M 29
[/quote] meillä minä olen muutenkin seksiin miesmäisemmin suhtautuva. Jos miestä ei huvita, runkkaan lähes päivittäin. Ja välillä vaikka huvittaisikin. On vain pakko. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:55"]Melkeinpä sinuna sanojen sijasta toimisin vain. Eli jos mies on selällään sängyllä niin menet päälle niin, että sinä otat mieheltä suihin ja miehen naaman kohdalle osuu sinun alapääsi. Kyllä mies nopeasti keksii mitä siinä voi tehdä varsinkin jos sinä hoidat miestä samaan aikaan ja lopetat kun mies lopettaa. Näin ainakin hetken, sillä asento on vähän kurja molemmille hoitaa osuuttaan, mutta alkuun luulisi pääsevän. Jos ei mies siitä tajua, niin sinä menet selällesi ja reilusti ohjaat miehen jalkojesi väliin. Ei tässä mitään häpeilyjä tarvita, ei se kenenkään asiaa auta eteenpäin.
[/quote]
Tässä ohjailussa ja toisen tajuamisen toivomisessa on isot riskit vain saada olonsa kurjaksi.
Liian paljon suhteissa oletetaan että puoliso tajuaa itse toimia kuten toinen haluaa.
Suosittelen edelleen keskustelua aiheesta. Ei sängyssä eikä seksin hetkellä. Vaan sohvalla tai vaikka autossa, paikassa ja hetkellä jossa ei ole suorituspaineita.