Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä luonteenpiirteet / tavat / teot ovat turn off toisessa ihmisessä?

Vierailija
17.07.2015 |

Eli mitä sellaisia luonteenpiirteitä, tapoja tai tekoja toisella ihmisellä voi olla, joiden perusteella ette halua tutustua ihmiseen, tai jos olette jo tutustunet niin viilennätte välejä tai katkaisette ne kokonaan? 

Koitetaan jättää sellaiset itsestäänselvät pois, tuskin kukaan haluaa ystäväkseen vaikkapa narsistia. Jotain vähän erikoisempia :) 

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi, piheys ja saituus, en jaksa myöskään vakavista mt-ongelmista kärsiviä ihmisiä, ikävä kyllä

Vierailija
82/106 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:12"]Ihmiset, jotka puhuvat aina vain itsestään, ovat raivostuttavia. Tiedättekö, sellaiset tyypit jotka tahallaan tai tahattomasti kääntävät keskustelun aina itseensä, oli aihe mikä vain. Vaikka puhuisit jostain juuri sinua itseäsi koskevasta ongelmasta/asiasta, niin ei kulu sekuntiakaan kun "Joo, mullakin... mutta minä... minä taas... mäkin... mä... MINÄMINÄMINÄ. Yleensä noista puheista paistaa vieläpä läpi se, että tää henkilö ajattelee olevansa parempi tai tietää enemmän asiasta x, mitä pitää sitten tuoda keskustelussa esille. ARGH.  [/quote] Ite en ajattele tuosta välttämättä että on itsekästä aina, koska toinen voi kertoa omia kokemuksia toiselle vertailumielessä, toki jos itseä ei saa ikinä toisen seurassa tuotua esille ja toinen keskeyttää aina eikä tosiaan tajua että nyt toinen puhuu jostain huolenaiheesta nimi sitte eri homma sekin ..

[/quote]

Tuossa on kai kaksi eri ihmistyyppiä kyseessä... Minulla oli aiemmin työkaveri, jolle oli ihan turha kertoa mitään, koska kaikki oli tapahtunut hänellekin aiemmin, ja aina vähintään tuplasti pahemmin. Jos kiroilit kesäaamuna puhjennutta autonrengasta, häneltä oli puhjennut kaksi -30 asteen pakkasessa jouluaattona. Jos kerroit koirasi kuolleen, häneltä oli aiemmin kuollut emo pentueineen. Jos kahvisi oli palanut pohjaan, hänen kahvinkeittimensä oli syttynyt tuleen ja luojan kiitos olivat pelastuneet. Vähän kärjistettyä, mutta ymmärrän ärsytyksen jos jotain yrittää kertoa niin löytyy tyyppi keskeyttämään ja kertomaan JOKA AINOASSA TAPAUKSESSA sitä omaa, huomatavasti hurjempaa tarinaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moralisti, täydellinen ihminen.

Vierailija
84/106 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mainittu, räkiminen kadulle etoo!

Vierailija
85/106 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidit

Vierailija
86/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hössöttävä mies. Sellainen ärsyttävä aivastuksen pidättely tai tauoton nuhan sisäänniiskutus, kun ei viitsi hakea paperia. Niistäisi ja aivastaisi kunnolla paperiin. Maiskutus. Saituus. Tupakoinnista johtuva kroonisen keuhkoputkentulehduksen aiheuttama jatkuva rään kurnutus. Estoton piereskely tai nenän kaivuu ja räkäpallojen neppailu.

Vierailija
87/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömän vehkeen haju. Sellainen eltaantunut sperma ts. sissijuuston lemahdus. Olen karsinut näitä tapauksia tuttavapiiristä.

Vierailija
88/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka inhoaa eläimiä. Se kertoo itselleni kaiken. Samoin seksistinen, naisista halventavasti/alentuvasti puhuva mies. Kaikenlaiset ylimieliset öykkärit, jotka kuvittelet olevansa euroopan omistajia.

Vierailija
89/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi ihminen, siis sellainen joka on aina avosylin ottamassa vastaan kaiken mitä tarjotaan muttei ikinä itse tarjoa tai laita laskua edes suurpiirteisesti puoliksi jos hänen osuutensa on sentinkin vähemmän kuin muun seurueen, toki jos asia onkin toisten päin niin sitten ei ole ongelmaa.

Usein pihit ihmiset pihistelevät myös tunteidensa ja hellyydenosoitusten kanssa, piheys on elämäntapa ja todella vastenmielinen sellainen.

Vierailija
90/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minäminä, minäminäminämminäminä.. Minä.

Kiinnostaa tiettyyn rajaan asti.

Yleinen kunnioituksen puute.

Humalahakuinen juominen. Ja muut päihteet.

Vierailija
91/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh-kommentin käyttö antaa ihmisestä ikävän yksinkertaisen kuvan.

Sylkeminen muiden läsnäollessa on kammottavaa. Yleistä etenkin tupakoijilla ja muilla ääliöillä.

Vierailija
92/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisin ihmistyyppi on "kyllä minä tiedän ja vain minun tapani elää ja olla on oikea" -> sovinismi, rasismi, viha muita ihmisryhmiä kohtaan, jopa muiden syömisten kommentointi tyyliin ei itse pidä jostain, vaikkapa kaurapuurosta, joten ne jotka pitävät ovat hänen mielestään idiootteja.

Toinen on sellainen, joka arvostelee selän takana ivalliseen sävyyn ääneen "huh näitkö mikä tukka silläkin oli". Tuntemallani tällaisella ihmisellä liittynee huonoon itsetuntoon, itsellään on aina oltava kaikki tiptop, tekokynnet, hiusten ja ripsien pidennykset. Ehkä jopa pohjimmiltaan kadehtii sitä että toisilla on pokkaa mennä kauppaan verkkareissa ja meikittä?

Vierailija
93/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus, että työttömän työssäkäyvä kaveri kyllä mielellään tarjoaa. Olenhan varmasti kovinkin rahoissani. Joo, olen tarjonnut sapuskat ym. kun kutsun hänet ulos syömään. Tosin esimerkiksi viime kerralla pyysin kahville, maksoin molempien puolentoista euron kahvit ja sitten katselin kun kaveri tunki 5e pelikoneeseen. Omaakin mokaa tietysti, mutta alkaa vituttaa kun kaveri on niin tottunut siihen että kyllä ne muut hänelle kaiken kustantaa, itse tekee niillä työttömyystuillaan mitä huvittaa, kyllä joku aina jeesaa jos kuseen joutuu.

Vierailija
94/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenemättömyys toisten ihmisten huomiointiin, piheys, rasistisuus... näitä riittää.

Vierailija
95/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen asenne, nenän vartta pitkin katselu. Minulla on paljon ystäviä, mutta erillään.. Ei mitään sinkkuelämää-tyyppistä kaveriporukkaa. Yksi ystävistäni on aivan ihana kun olemme keskenämme, mutta muiden seurassa todella rasittava, esim. polttareissani ikäänkuin ylenkatsoi muita ja jutteli vain minulle, lähti kesken illan pois. Vaikka olisi ujokin niin voisi sentään hymyillä ja osoittaa ystävällisyyttä muita kohtaan!? Ei tuollaista ilonpilaajaa viitsi enää pyytää mihinkään ilonpitoon!

Vierailija
96/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:52"]

Kommunismi. Toinen on jatkuva painonhallinnasta vouhotus. Monet tuntemani naiset ja miehetkin vouhottavat joka aterialla aiheesta: "heh heh kyllä nyt taas pitää lähteä illalla lenkille kun on niin kermaista soosia =)", "no onneksi nää joulupyhät on kohta ohi niin pääsee taas puntille ja karistamaan tukkoisen olon =)", "ai ai sorruin ostamaan tätä vaaleampaa leipää XD", "voi taas unohduin tähän istumaan, ei muuta kun perse ylös =)))))" ja niin edelleen. Olen toki itsekin kiinnostunut painonhallinnasta ja laihduttanut normaalipainon sisällä 10 kg, mutta lueskelen mielummin esim. aihetta käsitteleviä sivustoja kuin kuuntelen sitä samaa jankutusta ja voivottelua aina jouluaaton aterialla tai kahvilatreffeillä. Syökää, tai jättäkää ne herkut yksinkertaisesti syömättä, mutta ymmärtäkää seurueessa pitää turpanne kiinni. Tosin näillä laihdutusvouhottajilla on usein muutoin niin sisällötön elämä (ei ammatillista kunnianhimoa tai muita harrastuksia), että ehkä heillä tosiaan ei ole muuta sanottavaa.

[/quote]

I know!! mun mies juuri mietti rahkan kaloreita :P voi jeesus..

Vierailija
97/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen rasismi, erilaisuuden ymmärtämättömyys (mustavalkoisuus), toisten vähättely ja halveksunta. Piheys ja ahneus (käytetään kaveria häikäilemättömästi hyväksi), toisten ulkonäön jatkuva arvostelu, lupausten jatkuva pettäminen, tarve olla aina oikeassa (vaikka ei olisi mitään faktapohjaa, on vain mielipide :) ) uskonnollinen fanaattisuus, oman elämäntyylin ja ajatusten pakkosyöttäminen muille, petollisuus esim. omalta kumppanilta jatkuva huomion vonkaaminen, valehtelu, jatkuva kritisointi ja arvostelu. 

Surukseni voin todeta, että mulla on ollut ja on edelleen (kai pitäisi sanoa kavereita) ystäviä, jotka täyttää suurimman osan näistä kriteereistä. Kolme eri ystävää ja "edesmennyt" uskonnollinen, persoonallisuushäiriöinen fanaatikko kaverina.

Vierailija
98/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:52"]

Kommunismi. Toinen on jatkuva painonhallinnasta vouhotus. Monet tuntemani naiset ja miehetkin vouhottavat joka aterialla aiheesta: "heh heh kyllä nyt taas pitää lähteä illalla lenkille kun on niin kermaista soosia =)", "no onneksi nää joulupyhät on kohta ohi niin pääsee taas puntille ja karistamaan tukkoisen olon =)", "ai ai sorruin ostamaan tätä vaaleampaa leipää XD", "voi taas unohduin tähän istumaan, ei muuta kun perse ylös =)))))" ja niin edelleen. Olen toki itsekin kiinnostunut painonhallinnasta ja laihduttanut normaalipainon sisällä 10 kg, mutta lueskelen mielummin esim. aihetta käsitteleviä sivustoja kuin kuuntelen sitä samaa jankutusta ja voivottelua aina jouluaaton aterialla tai kahvilatreffeillä. Syökää, tai jättäkää ne herkut yksinkertaisesti syömättä, mutta ymmärtäkää seurueessa pitää turpanne kiinni. Tosin näillä laihdutusvouhottajilla on usein muutoin niin sisällötön elämä (ei ammatillista kunnianhimoa tai muita harrastuksia), että ehkä heillä tosiaan ei ole muuta sanottavaa.

[/quote]

I know!! mun mies juuri mietti rahkan kaloreita :P voi jeesus..
[/quote]

Voin ymmärtää, että jos joku on juuri kokenut "ahaa"-elämyksen ja omaksunut uuden ruokavalion niin on tarvetta jakaa muillekin tätä ilosanomaa, MUTTA.. Kuka jaksaa kuunnella kerrasta toiseen jotain vehnäonmyrkkyä, tilamaitorules, luomuaollapitää liipalaapaa!? Kun ruoka alkaa olemaan uskonto ja tuo toitotus käännytystä niin hohhoijaa.

Vierailija
99/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:50"]Yksi luonteenpiirre joka miehissä ärsyttää minua erittäin suunnattomasti on outo tarve nauraa/mollata/tms toisen virheitä tai osaamista. Esimerkkinä; "matti meikäläinen söi tomaatin" sijasta teen vahingossa kirjoitusvirheen ja kirjoitan "matti meikäläinen söi tomatin" ja mies saa hepulin "tomatin sä kirjotit tähän tomatin eikä tomaatin ähäähähhääääää :DDD:D:DD". Kyseessä ei siis ole mikään hauska kirjotusvirhe vaan mies hepuloi aivan inhimillisestä virheestä joka ei edes muuta merkitystä ja nauraa räkänaurua todella halveksivasti. Toinen esimerkki; mies käskee minun valita tv-kanava, valitsen ja hän saa kohtauksen "hyi mitä ihmettä mikä tää tällänen on ei katota mitä sä oikein sekoilet :D:Ddd:D" vaikka kyseessä olisi joku neutraali ohjelma. Parhaassa tapauksessa mies myöhemmin pistää itse saman kanavan ja ohjelman päälle ja tyytyväisenä katselee sitä.
[/quote] teen tuota samaa. Hävettää kun tunnistaa itsensä. Johtiu mulla osittain epävakaasta ja yritön saada ihmisiä nauramaan min kanssa. Kun joku nauraa, mulle tulee hyvä mieli ja mieton niitä hetkiä paljon myöhemminkin. Välillä kiusaan tahallani kanssa vähäisen vain , koska haluan huomiota

Vierailija
100/106 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri joka muuttu yhtäkkiä semmoseks tosi ylimieliseksi.. viilenty välit ja hänen seurassaan oma oloni ei ollut hyvä, kun hän ylisti itseään ja keksi minusta kaikki "paskat puolet"... olin silloin nuori ja omatuntonikin koki kovan kolauksen hänen "kohteliaisuuksista"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme