Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26-vuotias ja jo nyt ihan loppu nykydeittailuun

Vierailija
15.03.2026 |

Onko tosiaan ihan mahdotonta löytää naista, joka ei olisi jo ollut sängyssä puolen kaupungin kanssa ja haluaa aidon merkityksellisen suhteen eikä mieti heti että mitä mä tästä hyödyn. 

Esim. kerran vein naisen treffeille ravintolaan ja maksoin tietenkin herrasmiehenä laskun. Jälkeenpäin kävi ilmi että nainen oli ollut vain hyvän illallisen perään. 

Mitä tässä enää voisi yrittää? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo jälkeenpäin kävi ilmi -virke tarkoittaa?

Jos ette enää tavanneet, olit vain epämiellyttävä tai tylsä hänen mielestään.

Kuulostat vaikealta tyypiltä.

Vierailija
4/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menet tinderiin.

Vierailija
5/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein niin, että vaihdoin deittailun offroadin ajamiseen. Puskilta ja kivenjärkäleiltä ei tartte kysellä että "Käytsä täällä usein". Bonuksena: yleensä tietää mitä on luvassa ja nuotimakkaroiden maksamisestakaan harvemmin tulee riitaa.

Vierailija
6/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ja deittiäpistä löydät vain niitä, jotka nussii puolet kaupungista. Tule ensin pois niistä.

Vierailija
7/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin älä koskaan vie naista illalliselle ensimmäisillä treffeillä, silloin kun tutustutaan niin kahvit riittää, ne illalliset ravintolassa pitää ansaita eli siis niin että naisella on arvot ja asenne sekä halukkuus sitoutua suhteeseen sillä tasolla että ravintolassa käyntiä voi edes ajatella. Jos nainen odottaa kallista illallista ravintolassa vaikka et tiedä juuri muuta kun nimen niin rima putosi jo ensimmäisessä mutkassa.

Kyllä niitä hyviä naisia on vaikka kuinka paljon mutta kun ne eivät pidä meteliä itsestään. Laadukkaalla naisella ei ole mitään tarvetta tuoda itseään esiin somessa. Muista aina naisten kanssa että mitä suurempi on mainos niin sitä huonompi on tuote ja jos sitä mainostaa pitää niin kyllä se on silloin huonoksi käynyt. Paljastava pukeutuminenkin on tuotteen mainostamista... 

Vierailija
8/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää menkö parisuhteisiin! Ei ole kuin hävittävää..

Vierailija
9/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä. Mitään ei vosulle makseta, laita se maksamaan...

Vierailija
10/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viet naisen syömään ja sitten valitat kun nainen söi. Älä vie ravintolaan kuin joskus kun jo seurustellaan.

Vierailija
11/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on seksinvonkaajat ja lompakkoloiset.

Vierailija
12/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei vaan synkannut. Se on yleistä treffeillä, vasinkin jos ei kovin hyvin tunneta entuudestaan.

Ei naiset halua hengailla epäkiinnostavien miesten kanssa edes siksi, että saisivat ilmaista ruokaa. 

Vierailija
13/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Kannattaa suosiolla keskittyä omiin asioihin, uraan ja aikuiseksi kasvamiseen (myös ne naiset kasvaa sillä aikaa aikuisiksi), eikä huono kommentti tuo tutustumis-/mainosnäkökulmakaan. Toivottavasti löydät tulevaisuudessa kivan ihmisen, vaikutat järkevältä tyypiltä! Älä katkeroidu, niinkuin joillekin täällä kommentoiville selvästi on käynyt. 

Vierailija
14/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on meillä vanhemmilla sukupolvilla myös nykyään. Olen viiskymppinen eronnut mies ja minun ikäiseni naiset joko keskittyvät kissan kanssa elämiseen tukien tai jonkun julkisen sektorin puuhastelutyön avulla. Jotka siis maksetaan minun verorahoistani, mutta itse mies ei kelpaa kenellekään kun on liian tavis.

Vierailija
15/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisikin ollut useita sexikumppaneita? 

Vierailija
16/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen saisi hyötyä suhteesta? Jotain hyötyähän sinäkin tavoittelet, et sinä muuten naista jahtaisi

Vierailija
17/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua kavereiden kautta, harrastuksissa, tapahtumissa jne. Sitten kun tuntee jo vähän valmiiksi, on treffailukin helpompaa ja luontevampaa. 

Mutta nykyajan naiset ymmärtää, että suhteen täytyy antaa myös heille jotain. Mitä se sitten kellekin on, mitä kukakin kaipaa. Kumppanuutta, läheisyyttä, seksiä jne. Varmaan aika samoja juttuja kuin miehetkin, mutta ehkä eri painotuksilla. 

Vierailija
18/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on meillä vanhemmilla sukupolvilla myös nykyään. Olen viiskymppinen eronnut mies ja minun ikäiseni naiset joko keskittyvät kissan kanssa elämiseen tukien tai jonkun julkisen sektorin puuhastelutyön avulla. Jotka siis maksetaan minun verorahoistani, mutta itse mies ei kelpaa kenellekään kun on liian tavis.

Jos olet työssäkäyvä niin voit ostaa seksulisi prostituuteilta ja jättää perustuslaillisista ihmisoikeuksistaan nauttivat kissanaiset rauhaan. Muutenkaan tuollainen misogynia-asenne ei sovi parisuhteeseen. Toinen vaihtis on muuttaa jonnekin missä ei ole ihmisoikeuksia ja katsoa miten se sinua palvelee :)

Vierailija
19/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tuon ap:n mainitsema illallinen. Itseäni ei kiinnosta mennä syömään ihmisten kanssa, joiden kanssa en oikeasti halua viettää aikaa tai joiden kanssa en muuten söisi (esim. töiden yhteydessä), joten ihmettelen tyyppejä, jotka oikeasti lähtisivät treffeille ja istumaan iltaa epäkiinnostavan tyypin kanssa vain saadakseen ilmaisen illallisen. Ehkei hänellä kyse todellisuudessa ollut pelkästään illallisesta?

Vierailija
20/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin deittailun jo 20 v sitten koska huomasin että naiset paneskelee vain jännämiehiä ja sitten naisten itsetunto on huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi