Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein vauvan hoitoon ja nyt pelkään tuhottomasti että jotain sattuu!!

Vierailija
02.08.2015 |

Tiedän kyllä että on hyvässä ja tutussa hoidossa. Ahdistaa että vauva laittaa suuhun jotain ja tukehtuu, kiipeilee ja tipahtaa, huutaa ikävää.. Tai että itse ajetaan kolari tai jotain! :( lähdimme isompien lasten kanssa lintsille, vauva 11kk.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kenelle olet jättänyt.jos hoitaja on vastuullinen aikuinen sitt ole huoleti .olet vain linnanmäellä .

Vierailija
2/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se 11-kuinen voinut tulla mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin huutaa autossa aina... Minä olisin voinut ottaa mukaan mutta mies oli sitä mieltä ettei kannata.

Hoitajat ovat kyllä luotettavia, mikä siinä on kun ei osaa yhtään höllätä...
Ap

Vierailija
4/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettava syy dumpata lapsi.

Vierailija
5/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan samanlainen. Edelleen, vaikka lapsi jo viisi vuotta. Pelkään aina kun hän ei ole kanssani, myös lapsen ollessa päiväkodissa. Kaipa tää on sitä äitiyttä, iloineen ja huolineen.

Vierailija
6/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 10:58"]Ihan naurettava syy dumpata lapsi.
[/quote]
Siitähän ne isommat tykkäisi, kun vauvan takia heidän kanssa ei edes lintsillä voitais viettää kunnolla aikaa kun vauvaa ei voi viedä laitteisiin ja siitä kuitenkin jompikumpi vanhempi hössöttäis koko ajan. Mä vein vauvan jo 10kk ikäisenä neljäksi tunniksi mummolaan, kun vanhempi lapsi kipuili sitä ettei enää koskaan tehdä mitään ja pikkusisko pilaa aina kaiken, ja lähdettiin kylpylään ja jäätelölle kolmestaan. Vauva ei siitä kärsinyt, nukkui kuulemma 3 tunnin päikkärit ja isosisko sai varmuuden että sitäkin rakastetaan yhä ja halutaan viettää aikaa.

Vierailija
7/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se isojen lastenkin pitää tajuta, mikä on perhe. Ei meillä ollut ikinä ongelmia matkustaa tai tehdä asioita vaikka toinen oli pienempi.

Vierailija
8/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ollut ennenkin joitakin tunteja hoidossa. Nyt vain joutuu olemaan vähän pidemmän aikaa, onneksi nukkuu ainakin puolet ajasta.

Toisaalta, jättäähän jotku tuon ikäisiä jo ulkomaanmatkan ajaksi. Nyt ei silti ole kyse kuin päivästä... Kai se on vähän omassa luonteessa tämä.
Ap

Vierailija
9/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mekin tänä kesänä reissattu paljon ja vauva on ollut joka reissulla mukana. Eikä se ole ollut ongelma.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi