Mitkä luonteenpiirteet / tavat / teot ovat turn off toisessa ihmisessä?
Eli mitä sellaisia luonteenpiirteitä, tapoja tai tekoja toisella ihmisellä voi olla, joiden perusteella ette halua tutustua ihmiseen, tai jos olette jo tutustunet niin viilennätte välejä tai katkaisette ne kokonaan?
Koitetaan jättää sellaiset itsestäänselvät pois, tuskin kukaan haluaa ystäväkseen vaikkapa narsistia. Jotain vähän erikoisempia :)
Kommentit (106)
Epärehellisyys, valehtelu, salailu, halveksuva ja väheksyvä käytös minua tai muita kohtaan, liiallinen itserakkaus "minä olen parempi kuin sinä"-ajattelutapa... Siinäpä muutama minkä takia olen viilentänyt välejä.
Ylimielisyys, ilkeys, epäystävällinen/kunnioittava käytös vieraita kohtaan, kiroilu, röyhkeys.
Huonot pöytätavat (mässyttää ruokaa suu auki yms
.)
Sovinismi. Käytöstapojen puute. Huono hygienia. Perussuomalaisten kannattaminen. Tupakointi.
Huono kirjoitustaito. Ei anna ihmisestä hyvää kuvaa, jos yhdyssanojen tai pilkkujen olemassaolosta ei ole tietoakaan. Satunnaiset virheet ymmärrän, mutta sellainen elämänkoulukirjoitus on todella turn off.
Ajatukset siitä, että olisi itse jotenkin muita parempi (esim. rasismi, homofobia ja sovinismi) ja henkinen velttous.
Kykenemättömyys ymmärtää erilaisuutta.
Alkoholin liiallinen kuluttaminen, varsinkin jos ei itse tajua tekevänsä sitä tai pitää sitä ihan normaalina. Samaten kaikenlainen ulkonäön arvostele esim.miten joku voi tehdä töitä kun on lävistyksiä ja tauointeja?
Perhekeskeinen, jatkuvasti lapsista puhuva.
Jos saan tietää, että on ollut väkivaltainen tai muuten kaltoinkohdellut toista ihmistä.
Sellanen että arvostelee toisten elämäntyyliä, tai esim. ruokavaliota/ruokarajotteita ymmärtämättä ollenkaan, että kaikki ihmiset eivät ole samasta puusta veistettyjä, on tosi vastenmielinen piirre ihmisessä.
Raiskausvitsien kertominen, tai niille nauraminen.
Tuo arvostelu mullakin. Vaikka jos kävellään kaupungilla niin pitää jatkuvasti kommentoida esim. muiden pukeutumista tyyliin ''hahaha kato nyt totakin, kato miten ruma paita, ahahaaha''. Mitä iloa kukaan saa tällaisesta? Huoh. Valitettavasti olen joskus tuntenut tällaisia ihmisiä.
"Ilo ilman viinaa on teeskentelyä" -asenne
Rasismi, sovinismi
Poliittinen fanaattisuus, uskonnollinen fundamentalismi, seksismi ja vittuilu puhtaasta vittuilun ilosta.
Juurtajaksain selittäjät. Tyypit, jotka aloittaa kaikki (tyhjänpäiväisetkin) kertomuksensa sieltä vaippaiästä. En vaan jaksa keskittyä kauhean pitkään alustukseen, ennen kuin päästään itse asiaan.
Miehissä sovinismi. En välitä kuulla naista alistavia juttuja edes vitsillä tarkoitettuina.