Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidl-myyjät tai muut tietäjät: Onko cien sensitiven hajusteeton shampoo-hoitoaine-suihkugeelisarja lopetettu?

Vierailija
30.06.2022 |

En löytänyt sitä enää kaupasta.

Markkinoiden parhaat tuotteet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisit myymälässä joltain työntekijältä?

Vakituiselta, ei niiltä kesähessuilta mitä on joka myymälässä hyllyttämässä.

Vierailija
2/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa ihmettelin ja kävin 3 eri lidlissä ennen Juhannusta! Sentive sarjan shampoo ollut pelastus mun ongelmapäänahalle! Sille ei sovi neutral tai lv tuotteet. Lidlin shampoota olen käyttänyt ainakin 7v ajan ja nyt hirveä ongelma millä pesen pääni jatkossa... Saman sarjan kosteusemulsio ollut parasta!

Kannattaa laittaa palautetta suoraan heille niin toivotaan että saataisiin tuote takaisin!

asiakaspalvelu(a)lidl.fi

Sain epämääräisen vastauksen että joitain sensitive sarjan tuotteita lopetettu tai on toimitusvaikeuksia. En suoraa vastausta onko lopetettu shampoo. Mutta vei kehitysehdotuksena eteenpäin jos lopetettu.

Miksi kaikki hyvät tuotteet allergikoille mennään lopettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samaa ihmettelin ja kävin 3 eri lidlissä ennen Juhannusta! Sentive sarjan shampoo ollut pelastus mun ongelmapäänahalle! Sille ei sovi neutral tai lv tuotteet. Lidlin shampoota olen käyttänyt ainakin 7v ajan ja nyt hirveä ongelma millä pesen pääni jatkossa... Saman sarjan kosteusemulsio ollut parasta!

Kannattaa laittaa palautetta suoraan heille niin toivotaan että saataisiin tuote takaisin!

asiakaspalvelu(a)lidl.fi

Sain epämääräisen vastauksen että joitain sensitive sarjan tuotteita lopetettu tai on toimitusvaikeuksia. En suoraa vastausta onko lopetettu shampoo. Mutta vei kehitysehdotuksena eteenpäin jos lopetettu.

Miksi kaikki hyvät tuotteet allergikoille mennään lopettamaan.

On katastrofi, jos on lopetettu. Takavuosina jouduin hamstraamaan kampaamoiden tarjouksista ja aleista hajusteetonta shampoota. Lidl pelasti tilanteen, ja shampoo maksoi alle kaksi euroa. Olen ollut onnellinen. Joku Erisan maksaa yli kaksi kertaa enemmän, en haluaisi ostaa sitä. Toivottavasti Lidl ei nyt mokaa tätä asiaa.

Vierailija
4/9 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että tulisi takaisin! Ihan paras shampoo!

Vierailija
5/9 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoilta poistuu joskus hyviä tuotteita turhaan - sellaisiakin, joilla on menekkiä. Olen usein ihmetellyt sitä. Luulisi, että kaupat pitäisivät valikoimissaan suositut tuotteet.

Vierailija
6/9 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaan ahkerasti palautetta Lidlille, toivotaan että hyvä tuote palaisi takaisin. Harmittaa kun oli ihan paras shampoo, mieluiten maksaisin siitä vaikka 2 krt enemmän kunhan saisin tämän takaisin valikoimiin.

Vierailija
7/9 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli shampoo tullut takas! Kuin myös hoitoaine ja kosteusvoide. Mahtavaa koska iholleni ei sovi muut

Vierailija
8/9 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli shampoo tullut takas! Kuin myös hoitoaine ja kosteusvoide. Mahtavaa koska iholleni ei sovi muut

Oikeastiko? Mahtava tieto. Ap

Vierailija
9/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Kyllä sitä edelleen löytyy pullon väri on vain muuttunut.  Valkoinen pullo ja etiketti rusehtava