Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt - miten sait tietää pettämisestä?

Vierailija
16.07.2015 |

Ja mitä sen jälkeen tapahtui? Itse sain sikoinaan tietää kun nenin yhteisellä koneella fb:hen, jossa olikin jo miehen tunnukset ja chat-ikkuna täysin vieraalta naiselta. Ei tarvinnut nähdä kuin viimeisimmät kolme viestiä, homma oli selvä. Siihen päättyi 7 vuoden suhde.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehelle tulleen tekstiviestin. Mies tuli baarista kotiin ja sammui sänkyyn viereeni kännykkä rinnan päällä. Viestiäänen kuullessani vaistomaisesti käännyin katsomaan ja näin viestin, jossa kiitettiin ihanasta illasta ja toivotettiin rakkaalle hyvät yöt. Aamulla kovistelin miestä, ja ensin yritettyään kieltää kaiken hän lopulta tunnusti flirttailun toisen naisen kanssa. Seksiä en usko heidän välillään olleen, ja tätä käsitystä tukee se, että mies näytti minulle koko heidän välisensä viestinvaihdon. Nainen oli miehen työkaveri yhdessä projektissa, ja ilmeisesti ihastusta oli ollut puolin ja toisin. Projektin päätösjuhlassa oli sitten liikuttu harmaalla alueella. Mies oli kovasti pahoillaan. Yritin antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta, mutta huomasin, ettei suhde enää tuntunut samalta. Kun luottamus ja kunnioitus on mennyt, ei niitä enää pysty palauttamaan.

Vierailija
2/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös muuttui. Ei halunnut enää kulkea käsikädessä julkisesti. Ei kiinnostanut lähteä ulos yhdessä. "Kavereden" kanssa kyllä. Facebookissa jutteli ahkeraan yhden naisen kanssa. Kysyin, että onko juttua. Ei tietenkään. 2kk tästä halusi erota. Ei kuulemma vaan tuntunut enää hyvältä. Viikko siitä, niin oli sen eukon kanssa pusukuvat facessa. Olisi vaan sanonut suoraan, kun kysyin ekan kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:35"]Käytös muuttui. Ei halunnut enää kulkea käsikädessä julkisesti. Ei kiinnostanut lähteä ulos yhdessä. "Kavereden" kanssa kyllä. Facebookissa jutteli ahkeraan yhden naisen kanssa. Kysyin, että onko juttua. Ei tietenkään. 2kk tästä halusi erota. Ei kuulemma vaan tuntunut enää hyvältä. Viikko siitä, niin oli sen eukon kanssa pusukuvat facessa. Olisi vaan sanonut suoraan, kun kysyin ekan kerran.
[/quote]
Meillä meni vähän samalla tavalla. Kysyin vielä ja odotin rehellistä vastausta. Paskat. Luuseri valehteli vielä siinä vaiheessa kun parisuhde status päivittyi facebookkiin. Oli kuulemma "vitsi".

Vierailija
4/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta kun ex meni  uuden naisen kanssa naimisiin viikko eropapereiden tulon jälkeen. 

Eräs syy miksi jätti minut oli että olimme niin vähän aikaa tunteneet ja asuneet yhdessä ennen avioliittoa, tunnettu oli koko ikämme, seurusteltu 5v ja sen jälkeen asuttu yhdessä 2v ennen naimisiin menoa, naimissakin ehdittiin olla 17v. Kummasti tutustui muka toiseen vaimoonsa puolessa vuodessa. Oli hankkinut asunnon "porvoosta" kun ilmoitti eräänä päivänä että lähtee nyt, kysyi onko sinulla toinen vastasi että ei hänellä ole "porvoossa" toista naista. Nainen asuikin naapuri pitäjässä.

Vähänkö tyhmäksi tunsin itseni.

Vierailija
5/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin viikot opiskelupaikkakunnallani ja sain kaverilta kuulla että silloinen poikaystävä vietti paljon aikaa jonkun tytön kanssa. Eivät hirveästi yrittäneet peitellä tekemisiään, kun lähtivät yhdessä kauppaan ostamaan tupakkaa, viipyivät lähes tunnin ja takaisin tullessaan kikattelivat että unohtivatkin käydä siellä kaupassa. Tuon jälkeen tyyppi oli aika nopeasti ex.

Nykyinen jäi kiinni, kun ihmettelin aamulla töihin lähtiessä ettei miestä näkynyt kotona (oli ollut baarissa illalla). Ei hirveästi jäänyt arvailun varaan kun puhelimesta kuului vain vieraan naisen puhe/nauru, kuulemma oli ollut pakko lähteä mukaan, mutta nainen arvatenkin oli vähintäänkin ruma +100kg yh. Valitettavasti olin raskaana tuolloin ja tästä syystä mies ei edelleenkään ole ex, vaikka asia vaivaa vielä vuosien päästäkin eikä suhde ole ollut entisensä tuon jälkeen.

Vierailija
6/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:28"]*Aikoinaan :D
[/quote]

Oliko jättänyt tahallaan auki?
[/quote]

En osaa sanoa. Toisaalta saattoi jättääkin, koska jäljet oli niin huonosti peitelty. Toisaalta tuntui katuvan hirveästi ja aneli anteeksiantoa. Annoin anteeksi kyllä, mutta en voinut enää luottaa, joten suhde päättyi. Ex elätteli vielä vuoden verran toiveita yhteenpaluusta vaikka seurusteli jo nykyisen naisensa kanssa.

Vierailija
7/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käveli kaupungilla jonkun pikkutytön kanssa, kaverini antoi vinkin.

Vierailija
8/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi itse ja pyydi anteeksi. En pystynyt antamaan.

Vierailija
9/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kertoi. Näin sivuhistorian+kortsuja taskussa....aina vaikka mitä ihme selityksiä ja minä 7vuotta yritin uskoa parempaan, kunnes yhtäkkiä huomasin etten enää välitä tuleeko baarista yöksi kotiin ja tajusin lopettaa suhteen. Toki olin se pahis tämän vuoksi.

Vierailija
10/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin etsi i phone toiminnasta missä mies menee ( saman tunnuksen alla puhelimet) kun en saanut kiinni (olin töissä ja mies lomalla) ja oli silloin mukamas tärkeää asiaa. Oli ihan eri kaupungissa. Kysyin suoraan kun tulin töistä että missä olit ja mies kertoi.

Vierailija
11/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin töistä kotiin ja mieheni tuli kulman takaa vastaan käsikädessä naapurin kanssa, tervehdin vain iloisesti! Siihen päättyi se suhde, ja mies myönsi kyllä suhteen naapuriin.

Vierailija
12/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen ja muutamien yhteisien tuttujen kanssa viettämässä iltaa baarissa. Siellä oli silloin esiintyjä jota halusin jäädä katsomaan mutta mies ilmoitti jo aikaisin että haluaa kotiin, kun oli sen verran tukevassa humalassa. Lähti siitä sitten taksilla kotiin ja taksiin meni myös yksi naispuolisista tutuistamme . Kun itse lähdin baarista niin siellähän ne kumpikin oli meidän sängyssä alastomina nukkumassa. Kumpikin vielä koitti selittää että "älä nyt väärin ymmärrä, että nukkumassa tässä vaan ollaan".

Siihen iltaan päättyi meidän suhde ja mies lenti ulos minun ostamasta asunnosta.
Ei kaduta pätkääkään sen ukon jättäminen, vaan päinvastoin. Nyt onnellisessa suhteessa ja mies edelleen kännipäissään soittelee ja pyytää uutta mahdollisuutta. Tähänkään päivään mennessä sitä ei ole saanut eikä tule saamaankaan.

Vierailija
13/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen soitti kotinumeroomme (siis aikana jolloin oli vielä lankapuhelimia). Änkytti ja ryki ei tainnut tietää minusta mitään.

Silloin ajattelin että tämä oli sitten tässä. 14 vuotinen suhde päättyi siihen.

Vierailija
14/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tietokoneen näppäimistön alla lentoliput kahdelle Lappiin "rouva ja herra Virtaselle". Minulle mies oli puhunut työkaveriporukan reissusta. Tiesin ettei miehelläni ollut naispuoleisia työkavereita :)

Vierailija
15/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jota mieheni iski, oli parhaan kaverini lapsen kummi. Tämä nainen pyysi numeroni ja ruutukaappauksella lähetti mulle kaikki whats ap keskustelut. Siellä hän kehui tätä naista kauniiksi, ihanaksi. Lähetteli suukkokuvia yms. Myöhemmin yritti lähennellä, halailla, pussailla yms. Sänkyyn hän ei päässyt mutta tiesin koko ajan missä mennään.

Vierailija
16/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kautta kuulin että mies oli puuhaillut yhen tytön kaa jonka tutustutin itse mieheen. Mä annoin sille muijalle turpaa mutta ei se siitä oppinut.  

Vierailija
17/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta mitä pettureita teillä onkaan ollut! Ällöttävää :(!

Vierailija
18/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin menossa nukkumaan ja kertoi avoimesti että hänellä on ollut jo monta kuukautta suhde toiseen naiseen. Voitte vaan kuvitella ilmeeni. Pistin aika nopeasti miehen ovesta ulos. Miehen mielestä salasuhde oli ok koska hän kertoi siitä avoimesti minulle. Oltiin siis yli 8vuotta yhdessä. Nyt seurustelee sen toisen muijan kanssa ja kyselee jospa minä haluisin olla myös hänen kanssaan, naiselle se kuulemma sopii. Mulle ei. Että miehet voi olla niin saatanan tyhmiä.

Vierailija
19/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:06"]Oltiin menossa nukkumaan ja kertoi avoimesti että hänellä on ollut jo monta kuukautta suhde toiseen naiseen. Voitte vaan kuvitella ilmeeni. Pistin aika nopeasti miehen ovesta ulos. Miehen mielestä salasuhde oli ok koska hän kertoi siitä avoimesti minulle. Oltiin siis yli 8vuotta yhdessä. Nyt seurustelee sen toisen muijan kanssa ja kyselee jospa minä haluisin olla myös hänen kanssaan, naiselle se kuulemma sopii. Mulle ei. Että miehet voi olla niin saatanan tyhmiä.
[/quote]

Ei saakeli, jo on ollut äijällä pokkaa :D

Vierailija
20/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuulin miehelle soittaessa puhelimesta toisen naisen äänen ja mies oli kertonut ettei ole sinä iltana vapaalla vaan työssä, jäi heti kiinni

- toinen mies oli sinkku ja pyöritti samaan aikaan montaa eri naista, kaverin outo käytös paljasti että kaverilla oli suhde samaan mieheen ja lopulta alkoi vähitellen paljastua lisää ja lisää, nykyään en puhu kummallekaan mutta yhdelle naiselle joka oli myös suhteessa saman miehen kanssa ja kertoi rehellisesti minkälainen peli oli meneillään niin häntä arvostan enemmän kuin niitä kahta ällöttävää valehtelevaa käärmettä! ainiin tämä mies kehtasi vielä monen vuoden jälkeen tulla yrittämään minua, luuli että kelpaisi taas kun aikaa kului! tämä ns. kaveri hävisi onneksi kuin tuhka tuuleen ja hänestä jäi todella huonot muistot pidän häntä ihmishirviönä joka on valmis koska vain pilaamaan kaiken kaikilta

- kolmas mies alkoi olla etäinen, ei halunnut pitää yhteyttä ja käyttäytyi kylmästi ja etäisesti ja sanoi että saa tehdä mitä vain koska hän ei ole naimisissa ja muutenkin piti yhdessä olemista ja naimisiin menoa lähes vankilana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi