Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt - miten sait tietää pettämisestä?

Vierailija
16.07.2015 |

Ja mitä sen jälkeen tapahtui? Itse sain sikoinaan tietää kun nenin yhteisellä koneella fb:hen, jossa olikin jo miehen tunnukset ja chat-ikkuna täysin vieraalta naiselta. Ei tarvinnut nähdä kuin viimeisimmät kolme viestiä, homma oli selvä. Siihen päättyi 7 vuoden suhde.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:11"]Asensin keyloggerin koneelle ja sieltä sain sähköpostien salasanat. Siellähän ne kaikki suunnitelmat sitten lukikin. Harmi kun en ennen fyysistä petosta saanut asiaa selville. Vaimo matkusti eteläsuomeen panemaan jotain äijää. Paljaalla vielä antoi painaa. Kielsi asian vaikka oli mustaa valkoisella. Laitoin äijän vaimollekin viestiä. Niille tuli ero. Me jostain syystä kitkutellaan vielä. Lasten takia lähinnä.
[/quote]

Voi eikä :( Kannattaako tuo nyt edes? Onko luottamusta ollenkaan?

Vierailija
122/135 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alussa eka juttu oli seksin loppuminen yhtäkkiä. Kävi ilmi että miehellä oli klamydia. Toisella kertaa miehen sähköposti jäi koneelleni auki, siellä oli vaikka mitä seksikuvial nuorilta tytöiltä ja viestejä mm työkaveriltaan. Seuraavaksi löysin miehen vanhasta puhelimesta videon jossa harrastaa seksiä toisen kanssa. Välissä oli varmaan vielä jotain, mutta tuoreimpana löysin miehen puhelimesta flirttailevia viestejä toiselta. Parin vuoden takaa jolloin olimme juuri menneet kihloihin. Otin yhteyttä naisten ja hän myönsi flirtin muttei suhdetta. Nyt olemme naimisissa. Odotan miehen seuraavaa siirtoa. Tällä kertaa lähtee kamat laakista pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoinko tän kun miehenä kirjoitin? #13 

Ei ollut tarkoitus, kertokaa lisää kokemuksia, aihe kiinnostaa varmaan muitakin. :)

Vierailija
124/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se PÖLJÄ oli unohtanut pyyhkiä sivuhistorian..
haki seksiseuraa ..
on nykyään NIIIIIIN EX!

Vierailija
125/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni veli tuli kertomaan minulle, että miehelläni on toinen nainen.

Vierailija
126/135 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös muuttui , etääntyi ja alkoi tarvitsemaan enemmän omaa aikaa yht'äkkiä , ja yhteinen aika väheni ja aina kännykkä mukaan vaikka WC:hen ja suihkuun ! Aavistin kyllä , mutta toivoin parasta " niin turhaan " jäätyään kiinni yritti selittää että halusi pitää molemmat ! Ei ikinä ! Pian eron jälkeen myös sen ihastuskin dumppasi sen ja muija pröhistyi sen jälkeen about 150kg:si  ! Nähtiin taannoin ja se yritti ehdottaa että yritettäisiin vielä, vastasin että hänen mahdollisuudet on jo menneet !  Tuli oikein hyvä mieli kun näin miten pettäjää alkoi vituttamaan ! 

Vierailija
127/135 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:54"]Löysin miehen laukusta kortsuja. En puhunut mitään vaan seurailin n. vuoden ajan kun niitä aina välillä katosi. Näytti myös kuvia työmatkaltaan ja siellä olikin yksi kuva jossa suuteli jonkun naisen kanssa. Sähköposti jäi joskus auki, sieltä näin viestejä useammallekin naiselle. Mies antoi puhelimensa minulle kun osti uuden, sinne oli jäänyt viestejä myös. Joskus tullut myös kortteja kotiin. Naisia ollut miehellä siis varmaan kymmeniä. Edelleen olemme yhdessä, onnellista avioliittoa takana jo 18 vuotta :D
[/quote] Teillä on siis avoin suhde? Eihän se ole pettämistä.
[/quote]
Ei ole avoin suhde, mies on koko ajan kiistänyt pettävänsä. On joskus pitkin hampain jotain myöntänyt, mutta ensimmäinen reaktio on aina kieltäminen.

Vierailija
128/135 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:06"]

Itse myös tuttuun tapaan luin EX-mieheni facebook-keskustelut hänen ollessaan suihkussa ennen töihin lähtöä. No sieltä sitten paljastui keskustelu, jonkun R*itvan kanssa. Mieheni tullessa suihkusta kysyin kukas tällainen R*itva on ja hän selitti että hänen sukulaisensa jota ei ollut nähnyt vuosiin, mutta nyt olivat sattumalta löytäneet toisensa facebookin ihmeellisestä maailmasta. Uskokoon ken tahtoo. Minuun selitys ei mennyt läpi. R*itvalla ei ollut edes sama sukunimi kun EX-miehelläni. Keskustelussa ei suoraan viitattu suhteeseen, mutta kyllä rivien välistä pystyin lukemaan että sutinaa on ollut jo pidemmän aikaa. (Olen taitava rivien välistä lukija.)

Tietysti raivostuin todella, huusin ja taisin löydäkin EX-miestä ja sanoin, että on ihan turha enää tulla töistä kotiin. Puolialasti heitin hänet pihalle asunnosta ja työvaatteet perään. No työpäivän aikana heitin loput hänen tavaroistaan pihalle ja sen jälkeen en häntä ole nähnyt.

Näin loppui meidän 14 vuoden avioliitto. Lapset jäivät minulle enkä ole heidän isän antanut enää olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Päätöstäni en ole katunut sekuntiakaan. PETTURI ON AINA PETTURI!! EX-mies onkin yrittänyt ottaa monesti yhteyttä ja vedonnut lapsiimme ja kaikkeen muuhun. Olen kuitenkin pysynyt kovana ja nyt kolme vuotta tapahtuneesta tämä ahdistelu on jo lähes loppunut. 

Onnekseni minulla oli kuitenkin hyvä miespuoleinen ystävä joka lohdutti ja auttoi pääsemään yli tästä. Ja mies muuttikin jo pari viikkoa EX-miehen häädön jälkeen luoksemme ja siitä asti olemme olleet yhdessä :) Tämä eteni niin nopeasti koska meillä oli jo ollut pientä sutinaa pitkän aikaa :) Voimia kaikille petetyiksi tulleille ja muistakaa, että aika parantaa haavat!!

[/quote]

Minusta kuulostaa, että sinä olet ollut tämän tarinan pahis. Sinulla ei ole mitään konkreettisia todisteita miehesi pettämisestä, mutta itse olet säätänyt toisen miehen kanssa suhteenne ajan. Sinähän tässä se pettäjä olet. Serkuilla voi hyvinkin usein olla eri sukunimet, ei se ole perustelu sille, etteikö olisi voinut olla miehesi serkku oikeasti.

Minusta on myös todella julmaa lapsia kohtaan kieltää heitä tapaamasta omaa isäänsä. Miksi kostat toimintasi lapsillesi? Vaikka sinulla on ollut riitaa exäsi kanssa, niin ei se oikeuta siihen, että viet lapsiltasi isän.

Vierailija
129/135 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin keyloggerin koneelle ja sieltä sain sähköpostien salasanat. Siellähän ne kaikki suunnitelmat sitten lukikin. Harmi kun en ennen fyysistä petosta saanut asiaa selville. Vaimo matkusti eteläsuomeen panemaan jotain äijää. Paljaalla vielä antoi painaa. Kielsi asian vaikka oli mustaa valkoisella. Laitoin äijän vaimollekin viestiä. Niille tuli ero. Me jostain syystä kitkutellaan vielä. Lasten takia lähinnä.

Vierailija
130/135 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän exän poikaystävä soitti. Yhdessä itkettiin asiaa sitten puhelimessa täysin tuntemattoman kanssa. Poikaystäväni yritti valehdella viimeiseen asti.

Vierailija
131/135 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on teinirakkaus(säätö)mikälie. Olin 16v ja seurustellu silloisen poikaystävän kanssa jo 5kk. Asuttiin eri paikkakunnilla mutta nähtiin lähes joka vklp, joko hän oli mun luona tai minä siellä. Oli lyhyt matka niin junalla mentiin. Olin noin kuukauden ajan kattellut kun poikaystävä lähettelee sydänkommentteja toiselle tytölle irc-galleriassa. Ja tää toinen tyttö heitti flirttejä kommentteja mun poikaystävälle. Mun mielestä se oli jotenkin outoa ja väärin. Kysyin asiasta ja sanoi että ovat hyviä ystäviä. Tämä tyttö myös toisella paikkakunnalla ja kauempana kuin minä. Olivat tunteneet peräti 2kk ja olivat jo niiiin läheisiä :D

Nooo, yhtenä vkloppuna poikakaveri sanoi että juu haluaa olla vklopun rauhassa soitellen kitaraa ja muuta koska äiti meni reissuun ja isosisko on vklopun oman poikaystävän luona. Ajattelin että no, mikässiinä. Isosisko kuitenkin olikin lauantaina illalla mennytkin jo kotiin ja sielä mun poikaystävä istuu toisen tytön syleilyssä katsomassa leffaa :D
Olin hyvä ystävä tämän isosiskon kanssa ja hän soitti mulle et mikä on homman nimi. Sanoi että se on nimenomaan juuri se tyttö joka sielä netissäkin on hempeillyt.

En halunnut uskoa sitä todeksi. Kun lopetin puhelun poikaystäväni siskon kanssa niin saan tekstiviestin "Tää meidän juttu ei toimi, sori".
Soitin perään ja,raivosin että mitenniin ei toimi? Ei varmana toimi ku sulla on toinen tyttöystävä mun lisäks. Olisit voinu olla rehellinen!
Poikaystävä raivoaa takaisin että EI VAAN TOIMI JA ME OLLAAN TÄN TYTÖN KANSSA VAAN YSTÄVIÄ.

Joo, no irc-galleriaan ilmestyi parin päivän päästä tieto että poikakaveri nyt seurusteli sen tytön kanssa.

Nykyään toi juttu naurattaa niin törkeesti! Silloin ajattelin että voi nyt ku on eka poikakaveri niin tottakai se on super serious business!!1 Ja olin tottakai aivan rikki monta kuukautta. Makasin huoneessani ja itkin. Kesäloma oli paskin ikinä :D
Menin opiskelemaan 200km päähän ja tosiaan kului alle kuukausi niin se poikakaveri erosi siitä toisesta tytöstä ja alkoi viestittelemään mulle. Haistatin paskat koska hän särki sydämmeni, olin rikki vieläkin. Poikakaveri päätti sitten haukkua mut läskiksi rumaksi huoranorsuksi... :D oli se vaan silloin kauheaa. Nykyään kun miettii niin ei se ollut todellakaan mitään vakavaa verrattuna siihen millaisia,suhteita on ollut sen jälkeen.

Kamalaa oli toki että poikaystävä valitsi mun sijalle toisen ja ei voinut kertoa totuutta. Kyllä on senkin jälkeen tullut huomattua kuinka miehet toimivat samoin. Ei kerrota totuutta suoraan. Kierrellään ja valehdellaan vaikka todisteita on yms, mutta silti ei myönnetä millään. Loppuun asti valhetta kehiin.

Olisi kiva kuulla miesten kokemuksia näistä! Kuinka nainen on yllätetty jonkun toisen miehen sylistä yms.

Vierailija
132/135 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä toisella paikkakunnalla, mutta suhteemme onnellinen ja luotin täysin. Joskus kyselin, onko muita naisia kuvioissa (exäänsä oli pettänyt), mutta totesi joka kerralla, ettei koskaan satuttaisi minua siten. Meillä oli tälle kesälle suunniteltu mukava matka ja maksettukin hotellit ja muut, puhuttiin avioliitostakin ja olin saanut mieheltä vuosia sitten helmen, joka tarkoitettu vihksisormukseen.

Nyt heinä-elokuussa mies alkoi muuttua etäiseksi ja kuljetti läppäriäkin joka paikkaan mukaan. Kännykkä nyt oli aina matkassa. Totesin jossain vaiheessa, että alkaako kiinnostus hiipua ja mies jotenkin äreästi suhtautui tähän.

Sain kolme viikkoa sitten puhelun, jossa mies kertoi olleensa toisen naisen kanssa. Aluksi puhui kahdesta viikosta ja sittemmin muuttui kuukaudeksi. Naisen fp-päivitykset kertoivat omaa kieltään; on niin rakastunut ja tavannut ihanan ihmisen. Julkaisee kuvia heistä kahdesta ja naisen lapset puhuvat "isukista."

Ei ole tavatu tämän jälkeen, mies teki meidän matkan tuon naisen kanssa ja nyt on hehkutusta siitä luettavissa.

Eniten inhottaa se, että tuhlasin elämästäni monta vuotta ihmiseen, joka kertoi rakastavansa, mutta teot kielivät muusta.

Vierailija
133/135 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta epäilin, olin varma, mutta en löytänyt todisteita. Sitten ukko lähti "parille kaljalle", tuli umpipäissään kotiin, sammui saman tien. Ratsasin puhelimen ja siellä se kaikki oli. Lisäksi halaili siinä vielä kosteissa kalsareissaan. Soitin heti toisen naisen aviomiehelle ja laitoin ukon puhelimesta viestiä toiselle naiselle.

Vierailija
134/135 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kautta kuulin että mies oli puuhaillut yhen tytön kaa jonka tutustutin itse mieheen. Mä annoin sille muijalle turpaa mutta ei se siitä oppinut.  

Hih, ihanan reipas asenne:)

Vierailija
135/135 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:11"]Asensin keyloggerin koneelle ja sieltä sain sähköpostien salasanat. Siellähän ne kaikki suunnitelmat sitten lukikin. Harmi kun en ennen fyysistä petosta saanut asiaa selville. Vaimo matkusti eteläsuomeen panemaan jotain äijää. Paljaalla vielä antoi painaa. Kielsi asian vaikka oli mustaa valkoisella. Laitoin äijän vaimollekin viestiä. Niille tuli ero. Me jostain syystä kitkutellaan vielä. Lasten takia lähinnä.

Voi eikä :( Kannattaako tuo nyt edes? Onko luottamusta ollenkaan?

Siis häh? Kannatti tietenkin. Sai petturin kiinni itseteosta. Olisiko vain pitänyt elellä laput silmillä ja pettäjä olisi jatkanut toimiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi