Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt - miten sait tietää pettämisestä?

Vierailija
16.07.2015 |

Ja mitä sen jälkeen tapahtui? Itse sain sikoinaan tietää kun nenin yhteisellä koneella fb:hen, jossa olikin jo miehen tunnukset ja chat-ikkuna täysin vieraalta naiselta. Ei tarvinnut nähdä kuin viimeisimmät kolme viestiä, homma oli selvä. Siihen päättyi 7 vuoden suhde.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla soitti eka mulle kännykkään, ja sen jälkeen puhelinkopista toiselle. Kännykkänsä jäi vahingossa auki ja mä kuuntelin koko puhelun.

Vierailija
22/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo petetty(tietääkseni) mutta sanon silti. kerroin hyvälle ystävälleni epäilykseni kun sain kuulla että poikaystävällä ollut suhde toiseen tyttöön. vaikeinta mitä ikinä joutunut kenellekään kertomaan. tytöllä ei ollut mitään aavistusta asiasta ja jouduin kuuntelemaan vielä kun kaveri soitti pojalleen ja vierestä kuulin valheet äänestä. epäilyksille ei saatu vahvistusta ja poika vakuutteli että haluaa olla vielä yhdessä. meni viikko ja poika kuin eri ihminen ja tuli ero. myöhemmin tutustuin yhteen pojan sidebitcheistä ja kuulin vielä useammista hoidoista joita pojalla oli suhteen aikana ollut. varmaan kukaan ei tiedä kuinka monta mutta enemmän kuin yhden käden sormien menee. -tyttö 18v ps tsemppiä kaikille petetyille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin av-palstalta

Vierailija
24/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoleni tunnusti asian kännipäissään. Nauraen. Sain puristettua saman tiedon myös miehestä. Ja siis, mies petti minua äitipuoleni kanssa.

Muutamilla ehdoilla suhde jatkuu edelleen. 

Vierailija
25/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusti itse. Syynä kosto koska olin kuulemma pettänyt häntä. Mitään syytä en moisille epäilyksille ollut antanut. Päivät meni aika lailla kotona, omia menoja ei käytännössä ollut laisinkaan (olen aina ollut kotona viihtyvää sorttivaa).

Ilmeisesti kylillä oli ollut juoruja että olin pettänyt miestä ja tuo pölkkypää vieläpä uskoi (joo, kylillä on ollut vaikka mitä juoruja mm. että meiltä on menossa kämppä alta maksamattomien yhtiövastikkeiden takia jne.). Tosin voipi olla, että oli vain hätävalhe. 

Olisi varmaan pitänyt vipata mies pellolle mutta halusin antaa vielä mahdollisuuden. Näin kolme vuotta myöhemmin liitto natisee liitoksistaan eli eiköhän tässä ero ole pian tiedossa.

Vierailija
26/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme esikoisen 2012. Raskaana ollessani viimeisen kuukauden aikana lääkäri kehoitti pidättäytymään ja oakon edessä käyttämään kumia. Minä olin niin väsynyt ja huonovointinen etten jaksanut edes yrittää. Synnytyksestä palauduin nopsaan ja seksielämä meillä alkoi alle kk synnytyksestä. 2 kk synnytyksestä ystäväni tuli meille ja jäi olohuoneesen vauvan kanssa kun itse lähdin suihkuun. Otin pitkän, rentouttavan suihkun ja nautin olostani. Pukeuduin ja olkkarista löysin vauvan yksin lattialta kellimästä. Makkarista löysin ystäväni kaksin lattialta kellimästä, mieheni kanssa. Ystävä ei edes yrittänyt puolustautua, mutta mieheni yritti sönköttää kärsivänsä, koska minä en aina ole ollut saatavilla. Huhhuh. Vihapäissäni suikaloin jopa sen maton.

Vierailija
27/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:16"]Saimme esikoisen 2012. Raskaana ollessani viimeisen kuukauden aikana lääkäri kehoitti pidättäytymään ja oakon edessä käyttämään kumia. Minä olin niin väsynyt ja huonovointinen etten jaksanut edes yrittää. Synnytyksestä palauduin nopsaan ja seksielämä meillä alkoi alle kk synnytyksestä. 2 kk synnytyksestä ystäväni tuli meille ja jäi olohuoneesen vauvan kanssa kun itse lähdin suihkuun. Otin pitkän, rentouttavan suihkun ja nautin olostani. Pukeuduin ja olkkarista löysin vauvan yksin lattialta kellimästä. Makkarista löysin ystäväni kaksin lattialta kellimästä, mieheni kanssa. Ystävä ei edes yrittänyt puolustautua, mutta mieheni yritti sönköttää kärsivänsä, koska minä en aina ole ollut saatavilla. Huhhuh. Vihapäissäni suikaloin jopa sen maton.
[/quote]

Ei ole edes sanoja..
Miten joku voi tehdä noin!
Kamalaa!
Jaksamisia sinulle ja kaikille muille kohtotovereille!
Uskomattomia sikoja kertakaikkiaan.

Vierailija
28/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
29/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin epäillä asiaa itsekseni, koska jostain kumpuava sisäinen vaino heräsi niin vahvasti. Aloin tarkkailemaan miehen käytöstä ja siihen liittyviä muutoksia kuten puhelin vahtailu, myöhäiset illat ”poikien kanssa”, etäisyys jne. Jossain vaiheessa aloin ihan suoraan kyselemään mieheltä, joka kielsi ja syytti hulluksi ja ties miksi.

Jostain syystä mulle tuli tunne, että mies pettää exänsä kanssa. Tätä epäilyä vahvisti se, kun sain käyttöön miehen vanhan kännyn ja siellä oli joulun toivotus viestit exälle mutta ei kellekään muulle. Muita vahvoja johtolankoja tuli kokoajan mutta kaikista vahvin oli tämä:

Ajoin autolla ruokakauppaan ja parkkipaikalla huomasin, että edellispäivänä nollattu kilsamittari näytti reilua 100 kilometriä. Mies oli lainannut autoa illalla. Tiesin, että miehen exä asuu eri kaupungissa. No, siitä äkkiä google mapsillä katsoin kuinka monta kilsaa meidän kotiovelta on kyseiseen kaupunkiin ja 50 km/suuntahan se oli!

Siihen aikaan (ehkä nykyäänkin?) pystyi Facebookin viestikeskuksessa näkemään missä viesti on kirjoitettu, mikäli oli navigointipalvelut päällä. Tarkistin miehen edellisen illan viestit ja paikkana oli nimenomaan tuo kyseinen kaupunki.  Tämähän riitti mulle. Asian vielä vahvisti saatu klamydia tartunta.

Vierailija
30/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin saatu juuri vauva. Mies lähti baarista entisen panonsa matkaan. Kaveri soitti yöllä. Luojan kiitos vauvan hoito esti paikalle menemästä riehumaan. Olisin halunnut tehdä itsarin. Olin toivoton kuukausia. Kuvittelin, että elämäni oli pilalla kun olin yh. Erosta selvittyäni löysin ihanan miehen! Tajusin miten huono edellinen suhde oli ollut (väkivaltaa tms) ja minun olisi pitänyt siitä lähteä muutenkin lapsen tähden jossain vaiheessa. Tämän tapahtuman jälkeen voin kertoa vahvistuneeni ihmisenä todella paljon!

Vierailija
32/135 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikaystäväni kävi luonani, niin aina sillä välin kun olin suihkussa niin käytti aina läppäriäni. Kun tulin suihkusta niin äkkiä fb kiinni ja ihan kuin ei ollut koneella tekemässäkään mitään. Yhtenä päivänä tulin hiljaa pois suihkusta ja hiippailin hänen selkänsä taakse ja näin että chättäili jonkun naisen kanssa. Näin nopsaa etunimen mutta en muuta, koska mies huomasi mut aika äkkiä.

Tuli jotenkin outo olo. Hänen lähdettyä omaan kotiinsa, menin fb:hen ja menin katsomaan miehen kaverit ja löysin sen naisen. Menin profiiliin ja kauhukseni tunnistin naisen olevan mieheni eksä. Ensin ajattelin että joo kai sitä voi kuulumisia vaihdella...mutta sitten hoksasin että mitäs ihmettä... mies suhteen alussa sanoi ettei ole tekemisissä eksänsä kanssa...on kuulemma kauhea kylän polkupyörä ja tämä eksä oli pettänyt miestäni heidän suhteen aikana. Vähän olin ihmeissäni. En tiennyt alunperin eksän nimeä. Mies oli näyttänyt hänet omasta amiksen luokkakuvastaan. Tunnistin naaman heti kun menin sen naisen profiiliin. En nostanut mitään äläkkää vielä.

Yhtenä päivänä olin miehen kotona ja olimme yhdessä tehneet illallista... istuimme pöytään kynttilänvaloon ja yhtäkkiä ovi asuntoon aukeaa ja tämä nainen pölähtää sisään. Tunnelma muuttui niiiiin painostavaksi ja ahdistavaksi...siis niin jäätävä tilanne. Nainen jäi tollottamaan ovensuuhun ja sanoi "ai oho....hei". Mies sanoi "no oho! eipä olla nähty pitkään aikaan! Mee ulos ni mä tuun kohta perässä!"
Nainen nyökkää ja menee ulos. Mies sanoo pokkana mulle että "se on mun vanha luokkakaveri amiksesta! Käyn pihalla tupakalla sen kaa! Ei mee kauaa! :)"
Ihan kiva väitös....sillä eksä oli hänen luokallaan amiksessa ja oli AINOA nainen luokassa...
Ei maininnut mitään että on eksä. Tyynesti söin ruokani loppuun. yli 30min kulunut ja kyllästyin. Sammutin kynttilät ja painuin makuuhuoneeseen.

Mies noin tunnin päästä tulee sisälle ja ihmettelee miksi en odottanut!? Sanoin heti suoraan että tiiän ton naisen olevan eksäs ja miks oot sanonu ettette oo väleissä ja sä vihaat sitä yms. Mies totesi että se eksä on hänen serkkunsa hyvä kaveri ja tuli tätä serkkua etsimään eikä halunnut sen koommin alkaa selittelemään. Sanoi että sopivat asiansa äskön pihalla ja nyt ovat väleissä. Totesin että "jaa, no facebookissa ootte jutellu jo kuukauden"
mies vastaa "no serkulla ei oo fb:tä niin mä välitän sen asiat serkulle."
En uskonut mutta annoin olla.

Viikko tämän jälkeen mies oli jättänyt fb:nsä auki ja menin katsomaan viestittelyt eksän kanssa. Siellä oli kaikkea tapaamusjuttuja jo oarilta kuukaudelta, mutta yksi viestittelyosio meni suurinpiirtein näin:
Eksä: "Ooksä yksin huomenna? ;)"
Mies: "Illalla juu :)"
eksä: "No sopiiko jos tuun pikku visiitille?<3"
mies: "Tuu vaan ;) Soittele kymmenen jälkeen"
eksä: "Selvä, mäpä soittelen!"

ja toinen pätkä:
Mies: "Mä haluan sua tosi kovaa"
eksä: "Eikös sun pitäis sun tyttöystävää haluta eikä mua? :)"
mies: "nojoo pitäis mut ei se kumminkaan anna ;)"
eksä: "haha :D"
eksä: "oot aika pahis ku pyörität kahta naista samaan aikaan... ;)"

Se paska riitti ja painuin miehen elämästä. Mies ei myöntänyt mitään. Läpällä heitteli mukamas niitä juttuja. Vitut sanoin minä.
Tuliaisina siitä petturista: Klamydia!!!!

Mies jaksoI KAKSI VUOTTA vielä soitella perään ja vinkua. Totesin että hyppää sen eksäs syliin.

Vierailija
33/135 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/135 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin puhelimen kun olin epäillyt noin kuukauden ajan. Ei myöntänyt vaikka kysyin. Puhelimen nähtyäni ei tarvinnut enää keskustella asiasta. Niin päättyi 25 vuoden liitto. Mies kaipaa minua.

Vierailija
35/135 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ne jotka antavat uuden tilaisuuden ilman että pystyvät kuitenkaan antamaan anteeksi ja kitkuttelevat suhteessa. Itse siinä eniten kärsii.

Vierailija
36/135 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ajan kehtasi akka valehdella, vaikka paistoi sen silmistä kuuhun saakka. Eräänä iltana laitoin ns. selkä seinää vasten ja johan tunnusti. Täytyi vaan puristaa ja puristaa. Tiedän, ettei kaikkea kertonut, mutta tuokin riitti.

Vierailija
37/135 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:11"]Asensin keyloggerin koneelle ja sieltä sain sähköpostien salasanat. Siellähän ne kaikki suunnitelmat sitten lukikin. Harmi kun en ennen fyysistä petosta saanut asiaa selville. Vaimo matkusti eteläsuomeen panemaan jotain äijää. Paljaalla vielä antoi painaa. Kielsi asian vaikka oli mustaa valkoisella. Laitoin äijän vaimollekin viestiä. Niille tuli ero. Me jostain syystä kitkutellaan vielä. Lasten takia lähinnä.
[/quote]

Eroa nyt ihan oikeasti. Maailman paskin tekosyy olla yhdessä lasten takia. Lapset kyllä vaistoaa. Annat vaan paskan parisuhteen mallin. Minä olen sellainen lapsi, jonka vanhemmat eivät rakastaneet toisiaan ja riitelivät, muttakun lasten takia piti jatkaa. Ilmapiiri oli tosi ahdistava.

Vierailija
38/135 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu noin vuoden verran ja mies/poika enemmän tai vähemmän asui kämpässäni opiskelunsa ohella. Oli sitten taas jossain laivareissulla käynyt kaveriporukkansa kanssa ja siellä siis tavannut jonkun tyttösen ja omien sanojensa mukaan vain suudellut. Itse siis tunnusti, tosin vasta muutamia viikkoja reissun jälkeen.

Olin valmis antamaan anteeksi kun tämä vannoi kyseltyäni ettei ole enää yhteyksissä kyseiseen tyttöön.

Pari kuukautta tämän jälkeen sain puhelun ystävältäni. Hän kertoi nähneensä vähän arvelluttavaa viestittelyä pojan Irc-galleria sivuilla. Mikäs siinä kun minulla ei moiseen paikkaan ollut käyttäjätunnuksia joten sain mennä ystäväni tunnuksilla katsomaan ja siellähän oli parin kuukauden "oi kun kaipaan sinua"- yms muuta lässyttelyä. Vastapuolena siis tämä sama tyttö laivalta (sain myöhemmin kuulla).

Suutuin ihan tosissani, menin poikaystävän kotiin ja koneelle galleria auki ja sitten tivaamaan että mitä tämä on, mihin kysymykseen tämä vastaa jne. Ei siinä auttanut änkyttely ja vetäisinki aika kovan litsarin päin hänen näköään. En ole väkivaltainen ihminen enkä tuota ennen tai jälkeen ole ketään lyönyt, mutta jos nyt pitäisi sanoa olevani pahoillani niin valehan se olisi.

Typerintä mitä tein oli kuitenkin se, että suostuin jatkamaan seurustelua vielä kaksi vuotta. Muutettiin yhteen aikanaan ihan virallisesti. Hän ei ikinä ollut se kaikkein huomioonottavin poikaystävä ja monta vuotta sitä perseilyä jaksoinkin kunnes sanoin, että tämä oli tässä. Kovasti tuo yritti vielä myöhemmin kysellä oliko minulla kenties joku toinen kun sen pieneen kalloon ei tuntunut millään mahtuvan että ihan itse tuon aiheutti omalla käytöksellään. Luulempa että kaverinsa ovat siinä uskossa edelleen että minä petin ja jätin.

Näin vuosien jälkeen voin sanoa että minulla ei ole mitään häntä vastaan, hymyillään kun tavataan. Siihen on syynsä että olet edelleen sinkku.. Ja kiitos, ilman yhteistä harrastustamme en olisi ikinä löytänyt nykyistä aviomiestäni.

Vierailija
39/135 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyi helvetin oudosti, ollessaan luonani viikonloppuna (viikot töissä kauempana). Kysyin oliko kaikki ok ja mies hoki vaan, että on väsynyt. Soitti sitten maanantaina, että ei vaan pystynyt kasvokkain kertomaan.

Yritin myöhemmin vielä rakentaa suhdetta uudelleen (uskoin siihen, että kaikki tekee virheitä ja mahdollisuus on annettava), mutta en vaan pystynyt olemaan miehen lähelläkään. Opin etten pysty antamaan sellaista anteeksi, joten se loppui siihen.

Nyt olen miehen kanssa, jota on myös petetty edellisessä suhteessa. Ollaan puhuttu aiheesta paljon, ja kun itse tietää miten paskamaiselta se koko homma tuntuu, ei ole pokkaa itsellä edes ajatella pettävänsä kumppania. Jos suhde ei toimi kaikilla osa-alueilla, niin sitä joko korjataan yhdessä ja/tai sitten lähdetään (riippuen mahdollisen korjausvaiheen tuloksesta).

Vierailija
40/135 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin mieheni vieressä sohvalla, kun se nainen laitteli hanumussukka koska taas nähdään pus pus viestiä. Kysyin mieheltäni, että mitä helvettiä tämä on, niin hän vastasi, että juttelee työkaverinsa kanssa ja jos en sitä kestä niin olen kyttäävä valittaja jonka kanssa hän ei halua olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme