Petetyt - miten sait tietää pettämisestä?
Ja mitä sen jälkeen tapahtui? Itse sain sikoinaan tietää kun nenin yhteisellä koneella fb:hen, jossa olikin jo miehen tunnukset ja chat-ikkuna täysin vieraalta naiselta. Ei tarvinnut nähdä kuin viimeisimmät kolme viestiä, homma oli selvä. Siihen päättyi 7 vuoden suhde.
Kommentit (135)
Olin valmistanut meille 5-vuotis vuosipäivän kunniaksi romanttisen kynttiläillallisen. Viiniä kaataessani laseihin mies murtui ja tunnusti pettäneensä tuökaverinsa kanssa. Halusi tietää mitä minä asiasta ajattelen, hän kun oli jo asian kanssa sujut..
en oikein keksinyt mitään sanottavaa siihen kysymykseen ja aloin syömään :D (joku shokkireaktio) ja lopilta sain ilmaistua että tahdoin miehen lähtevän vanhemmillensa yöksi ja että alkaisin etsiä uutta asuntoa.
Erosimme siis pian tuon jälkeen
Mitä te ketkä olette eronneet, kaduttiko?
Entä ketkä ei eronnut, kadutteko te?
Erosimme, ei kaduta. Se luottamus oli särkynyt eikä minulla ollut rahkeita työstää suhdetta. Emme ole enää tekemisissä ja se on helpotus. Jos lasteni isä tekisi saman tempun haluaisin myös erota, mutta silloin laittaisin eforttia suhteeseen että välit säilyvät asiallisina lasten takia.
Mies murtui ja kertoi itse. Oli paneskellut vuoden verran yhteistä ystäväämme selän takana ja akka oli pamahtanut paksuksi.
Tästä on kolme vuotta ja edelleen ollaan naimisissa. Elämä on joskus tosi kummallista.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:11"]Asensin keyloggerin koneelle ja sieltä sain sähköpostien salasanat. Siellähän ne kaikki suunnitelmat sitten lukikin. Harmi kun en ennen fyysistä petosta saanut asiaa selville. Vaimo matkusti eteläsuomeen panemaan jotain äijää. Paljaalla vielä antoi painaa. Kielsi asian vaikka oli mustaa valkoisella. Laitoin äijän vaimollekin viestiä. Niille tuli ero. Me jostain syystä kitkutellaan vielä. Lasten takia lähinnä.
[/quote]
Eroa nyt ihan oikeasti. Maailman paskin tekosyy olla yhdessä lasten takia. Lapset kyllä vaistoaa. Annat vaan paskan parisuhteen mallin. Minä olen sellainen lapsi, jonka vanhemmat eivät rakastaneet toisiaan ja riitelivät, muttakun lasten takia piti jatkaa. Ilmapiiri oli tosi ahdistava.
[/quote] No tässä on jo 6 vuotta menty näin. En oikein tiedä syytä tähän. Ehkä en osaa olla itsekäs. En tiedä, mikä on lasten kannalta paras. Kuopus sai alkunsa kuitenkin paljastumisen jälkeen. Ei ollut kylläkään mikään paikkausyritys vaikka niin voisi luulla. Tuo petos vaan vituttaa äärettömästi. Pidän vaimoa jotenkin vähäjärkisenä. Tyhmänä. Vielä aamulla klo 6 kuskasin junalle, jotta pääsee minua pettämään. Miettikää! Ei vittu! Kyllä oli otsaa!
Olin ollut tyhmä ja sinisilmäinen kuukausikaupalla, kunnes tajusin että yhteinen työkaverimme ei treenannut pelkästään vaatteet päällä mieheni kanssa. Palaset vaan loksahti kohdalleen yhtenä marraskuisena iltapäivänä. Olihan meidän suhde ollut aivan surkea jo pitkään, mutta luotin että kyllä se siitä.
Varmistaakseni epäilyni kävin katsomassa oliko miehen pyörä perjantai-iltana kello 21 tämän horon talon edessä. Olihan se.
Siitä lähti sellainen paskavyöry leviämään että sitä siivoillaan vieläkin.
Mies oli rakastunut, tyttö ei, minä olin ihan vitun sekaisin, pystyin ajattelemaan vaan lapsia että mites niiden kanssa.
Jatkoivat suhdetta tähän kesään asti, olin siis kaikesta tietoinen koko ajan... Tyttö jätti miehen äskettäin ja nyt mies on ihan paskana henkisesti. Mies ei ole katunut päivääkään.
Älkää huoliko... eroamassa ollaan. Mutta oli kyllä opettavainen kokemus kertakaikkiaan.
Trust... No one.
Kulli haisi pillulle. En ollut antanut.
Löysin miehen laukusta kortsuja. En puhunut mitään vaan seurailin n. vuoden ajan kun niitä aina välillä katosi. Näytti myös kuvia työmatkaltaan ja siellä olikin yksi kuva jossa suuteli jonkun naisen kanssa. Sähköposti jäi joskus auki, sieltä näin viestejä useammallekin naiselle. Mies antoi puhelimensa minulle kun osti uuden, sinne oli jäänyt viestejä myös. Joskus tullut myös kortteja kotiin. Naisia ollut miehellä siis varmaan kymmeniä. Edelleen olemme yhdessä, onnellista avioliittoa takana jo 18 vuotta :D
Olin pidempään ounastellut asiaa, vaistosin vaan. Eräs "työmatka" sai minut erityisesti epäilemään. Kerran sitten ukko sammui ja ratsasin puhelimen, ihmettelin kun se piipitti keskellä yötä. Ei, ei ollut reilua multa mutta oli saatava tietää.
Annoin anteeksi, tästä on aikaa pari vuotta. Nyt alkanut epäilyttää olisiko pitänyt antaa anteeksi sittenkään, vai lähteä jo silloin eri teille.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:54"]Löysin miehen laukusta kortsuja. En puhunut mitään vaan seurailin n. vuoden ajan kun niitä aina välillä katosi. Näytti myös kuvia työmatkaltaan ja siellä olikin yksi kuva jossa suuteli jonkun naisen kanssa. Sähköposti jäi joskus auki, sieltä näin viestejä useammallekin naiselle. Mies antoi puhelimensa minulle kun osti uuden, sinne oli jäänyt viestejä myös. Joskus tullut myös kortteja kotiin. Naisia ollut miehellä siis varmaan kymmeniä. Edelleen olemme yhdessä, onnellista avioliittoa takana jo 18 vuotta :D
[/quote] Teillä on siis avoin suhde? Eihän se ole pettämistä.
Oltiin muutettu vähän aikaa sitten yhteen ja rakastuneita, niin luulin... Kerran menin tietokoneelle (yhteinen) ja yritin avata sähköpostiani. Se ei avautunut, koska mies oli unohtanut omansa auki. Ja mitäpä sieltä paljastui: viestittelyjä useamman naisen kanssa, joille oli lähettänyt paljaan yläkroppansa kuvia. Kirjoitti haluavansa intohimoista naista, jonka kanssa rakastella... Silmissäni musteni ja repäisin peiton pois nukkuvan miehen päältä huutaen perkeleitä ja saatanoita. Sanoin hänelle, että tämä oli viimeinen kerta senkin KIIMAINEN SIKA, kun minua petät. Pakkasin vaatteeni ja tavarani laukkuihin aamuyön aikana ja hän kulki rukoillen ja ruikuttaen perässäni ympäri huushollia. Kaikki oli kuulemma vain leikkiä ja ajankulua, mitä he "poikien" kanssa töissä harrastavat.
Se oli minulle kova kolahdus ja pelkään että luotto miehiin meni pitkäksi aikaa. Selvisin pikku-hiljaa kuitenkin elämään, vaikken vieläkään ymmärrä miten toinen voi tehdä toiselle noin pahasti.
Eräälle kaverilleni kävi seuraavasti: miesystävänsä petti häntä muutamankin kerran toisen, vähän nuoremman tytön kanssa. Tyttökään ei tiennyt miehen seurustelusta, mutta kun asia selvisi hänelle, hän uskaltautui ottamaan yhteyttä ystävääni ja pyysi saada tavata tämän, Tällöin hän selitti kuinka asia oli, kertoi olevansa hirveän pahoillaan ja tuntevansa itsensäkin petetyksi. Kaverini jätti miehen, mutta ystävystyi tämän "toisen naisen" kanssa.
Mielestäni mahtava tarina siten, että sillä oli onnellinen loppu ja pettäjä (joka tämän jälkeen vielä pitkään lirkutteli kaveriani takaisin) sai pitkän nenän.
Ihmisen ego on aika pieni jos minun ei pidä rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:47"]Kulli haisi pillulle. En ollut antanut.
[/quote]
Pakko kysyä, kuinka sen hajun silleen tunnistit? Tää menee niin yli mun ymmärryksen jotenkin.
Tiedän kyllä miltä kalu haisee pillussa heiluttamisen jälkeen. Mutta joskus mieheni kalu haisee ihan lähes samalta, vaikka emme ole sekstailleet ja olemme koko vklopun 24/7 kotona neljän seinän sisällä.
Mies oli käynyt ulkomaanmatkallaan hirveässä kännissä jossain vessassa panemassa jotain paikallista muijaa. Kertoi itse tapahtuneesta. Olin toki vihainen mutta annoin asian olla kun mies oli niin helvetin pahoillaan ja kertoi itse.
Olen kuitenkin itse pitkän suhteemme aikana pelkästään viime vuonna pettänyt kolmesti, kerran työmatkalla jonkun randomin kanssa ja sitten kaksi seksisuhdetta, toinen vanhan opiskelukaverin kanssa ja toinen työkaverin kanssa. Molemmat tosin jo ohi kun kyllästyin.
Omatuntoa en omista ja annan siis miehelle tuon anteeksi. Ja koska olen niin paljon parempi valehtelija kuin mies en tule koskaan jäämään näistä kiinni. Piristävät meidän suhdetta ja saa mieskin joskus mokailla sitten miesten tyyliin idioottimaisesti änkyräkännissä :) niin mä voin pitää mun omat pienet salaisuudet ;)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:06"] Itse myös tuttuun tapaan luin EX-mieheni facebook-keskustelut hänen ollessaan suihkussa ennen töihin lähtöä. No sieltä sitten paljastui keskustelu, jonkun R*itvan kanssa. Mieheni tullessa suihkusta kysyin kukas tällainen R*itva on ja hän selitti että hänen sukulaisensa jota ei ollut nähnyt vuosiin, mutta nyt olivat sattumalta löytäneet toisensa facebookin ihmeellisestä maailmasta. Uskokoon ken tahtoo. Minuun selitys ei mennyt läpi. R*itvalla ei ollut edes sama sukunimi kun EX-miehelläni. Keskustelussa ei suoraan viitattu suhteeseen, mutta kyllä rivien välistä pystyin lukemaan että sutinaa on ollut jo pidemmän aikaa. (Olen taitava rivien välistä lukija.) Tietysti raivostuin todella, huusin ja taisin löydäkin EX-miestä ja sanoin, että on ihan turha enää tulla töistä kotiin. Puolialasti heitin hänet pihalle asunnosta ja työvaatteet perään. No työpäivän aikana heitin loput hänen tavaroistaan pihalle ja sen jälkeen en häntä ole nähnyt. Näin loppui meidän 14 vuoden avioliitto. Lapset jäivät minulle enkä ole heidän isän antanut enää olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Päätöstäni en ole katunut sekuntiakaan. PETTURI ON AINA PETTURI!! EX-mies onkin yrittänyt ottaa monesti yhteyttä ja vedonnut lapsiimme ja kaikkeen muuhun. Olen kuitenkin pysynyt kovana ja nyt kolme vuotta tapahtuneesta tämä ahdistelu on jo lähes loppunut. Onnekseni minulla oli kuitenkin hyvä miespuoleinen ystävä joka lohdutti ja auttoi pääsemään yli tästä. Ja mies muuttikin jo pari viikkoa EX-miehen häädön jälkeen luoksemme ja siitä asti olemme olleet yhdessä :) Tämä eteni niin nopeasti koska meillä oli jo ollut pientä sutinaa pitkän aikaa :) Voimia kaikille petetyiksi tulleille ja muistakaa, että aika parantaa haavat!! [/quote] Mun mielestä on TOSI TÖRKEETÄ antaa alapeukkua kun rohkea nainen uskaltautuu avautumaan vaikeista ajoista elämässään ja kuinka hänen miehensä SIKAMAISESTI kohteli naista ja tämän perhettä!!! Voimia sulle! Oot oikeesti TOSI VOIMAKAS ja ennen kaikkea ITSENÄINEN nainen. Nämä kaikki alapeukuttajat on luultavasti juurikin näitä pettäjäsikamiehiä! [/quote] 81 siellä itselleen kirjoittaa TSEMPPIVIESTIÄ... :D
[/quote]
En ollut itse ja kiitos tsemppaajalle :) Parasta tässä on vielä se, että kuulin noin vuosi sitten EX-miehen menettäneen eron jälkeen työnsä ja sen seurauksena ei ole enää varaa edes omaan asuntoon vaan ilmeisesti maijailee nykyään kavereidensa luona ja alkomahooli maistuu :D No petturi sai minkä ansaitsi!!
[/quote]
Et kommentoinut mitenkään tuota omaa sutinaasi, joka oli JO edellisen suhteen aikana?