Petetyt - miten sait tietää pettämisestä?
Ja mitä sen jälkeen tapahtui? Itse sain sikoinaan tietää kun nenin yhteisellä koneella fb:hen, jossa olikin jo miehen tunnukset ja chat-ikkuna täysin vieraalta naiselta. Ei tarvinnut nähdä kuin viimeisimmät kolme viestiä, homma oli selvä. Siihen päättyi 7 vuoden suhde.
Kommentit (135)
Kulli maistui persereiälle eikä ollut oman reikäni maku
terkkuja tutuille ja osallisillekin :) varmaan muttaaa
oma vanha liikunnanopettajani kertoi. oli hänen vaimonsa nääs kenen kanssa mieheni sähelsi. liikkaope ei ottanut tätä hyvin ja alkoi käyttäytymään uhkaavasti - lopulta asiat meni siihen pisteeseen että pääsin häntä uhkailemaan poliisillakin. en olisi kymmenen vuotta hänen valssi-tunnillaan sitä ehkä uskonut, jos minulle se oltaisiin sillon kerrottu.
aiemmilla kerroilla onnistuin onkimaan "steriloidusta" puhelimesta yhden unohtuneen salanimellä olleen yhteystiedon, minkä kautta aukenikin sitten kokonainen rykelmänsä ihmisiä, kaikki samalta seksisivustolta. yleensä miehellä oli puhelin mukana aina suhikussa ja vessassakin, mutta silloin oli tiedottomassa tilassa. näin myös aina etukäteen painajaisia pettämisestä. kerran löytyi tuntemattoman naisen matkakortti pelkääjän paikalta, kerran hakkeroiduin facebookiin ja seurasin omalta koneelta kun mies maanitteli toista naista saunaan kanssaan.
näitä on muistaakseni lisääkin, kaikki samalta mieheltä. mieleni suojelee minua enkä muista niitä enää. aika näyttää murrunko ja menenkö takaisin hänen kanssaan yhteen, vielä kerran.
Voikohan tätä pettämiseksi sanoa, mutta mä oksensin, kun niin kuvotti ja ero edessä.
Miehen kanssa asuttu yhdessä jo 5 vuotta. Tutustuttiin aikanaan baarissa ja alku aikoina kuljettiin paljonkin yhdessä hänen kaveriporukan kanssa, johon kuului useampikin nainen. Yksi yli muiden kälättäjä. Alussa jo puhuttiin selväksi, että mies pahoitta mielensä, kun mä tapailin välillä mun exää, kun hänelle jäi mun koirat, kun tulin itse allergiseksi. No, etten pahoita toisen mieltä, niin totta kai. Hän kun ei itse pidä mitään yhteyttä exiinsä tai edes yhden illan juttuihin. Paitsi, että nyt kesällä selvisi, että hänellä oli ollut parin viikon juttu tuon kälättäjän kanssa :(.
En tiedä miten pahalta olis tuntunut, jos olis nyt kesällä sen kanssa aikaa viettänyt, kun aiempikin sai oksentamaan.
Asuimme eri kaupungeissa. Mies kävi töittensä puolesta kotikaupungissani ja yöpyi luonani tai olimme hotellissa. Yhtenä iltana olin kaupungilla ja kuinkas ollakaan - autonsa oli hotellin edessä parkissa. Minulle ei ollut sanallakaan maininnut tulevansa kotikaupunkiini vaikka olimme samana päivänä puhuneet puhelimessa. Oli ihan sattumaa, että satuin auton lähellä liikkumaan juuri silloin. No, selvähän se oli, miksei ollut minulle ilmoitellut tulostaan.
Kaverini eli täydellisessä suhteessa. Kaikki tiesimme että hänen miehensä petti mutta kukaan ei kehdannut sanoa. Ja ne jotka sanoivat se ystäväni pisti välit poikki heihin ja haukkui kateellisiksi. Eräänä päivänä ystäväni laittoi instagramin kuvia itsestään hastagilla ja katsoi millaisia kuvia muut ovat laittaneet samaisella hastagilla. Sittenpä se tapahtui kuinka hänen elämänsä mureni. Kuvassa hän huomasi miehensä suutelemassa vierasta naista. Kun ystäväni katsoi tarkemmin tiliä hän näki lähemmäs 100 kuvaa naisesta ja miehestään syömässä, terassilla, rannalla, elokuvissa, illallisella... Siinä näkyi ne miehen selitykset "liiketapaamiset ja kaverien kanssa mökillä hengailu". Nainen oli kirjottanut kuviin kaikkea "rakkaan kanssa, mun muru, mun mies". Ei ole vaikea arvata että ystävälläni kesti vuosia toipua tuosta. Sellainen paikka se ihana some on. :D
Tästä ketjusta huomaa kuinka tyhmiä miehet on kun eivät osaa peittää touhujaan. Tai sitten haluavat jäädä kiinni? Mietin vain. Kun itselle pettämisen salailu on ollut aina ihan uskomattoman helppoa vaikka ollaan miehen kanssa tosi läheisiä.
Mun mies petti mua kaverimme kanssa. Ainakin 1 ystäväni tiesi 100% varmuudella asiasta mutta ei kertonut. Muut saivat kuulla asiasta juoruna mutta kukaan ei kertonut koska olimme niin onnellisia (mieheni oli, minä olin vain vainoharhainen koska osasin epällä pettämistäkin koska mies valehteli jatkuvasti.) Kun erosimme lopulta siksi että mies oli etääntynyt ja kylmä, sanoi ihan random kaverini jonka kanssa ei edes nähdä usein että "hyvä kun erositte ku se sun ukkos kävi sitä teidän kaveriaki panemassa, ihmettelinki että miten sä sitä näin kauan kattelit." Siinä vaiheessa sillekin kaverille selvisi että en minä mitään tiennyt. Kysyin että keneltä kuulit, niin tämä ainokainen ystävä jolle pettäjäystäväni oli kertonut olleensa mieheni kanssa, oli levitellyt tätä asiaa. Välit meni poikki siis kolmen ihmisen kanssa samana päivänä. Vain tälle ystävälle annoin anteeksi joka ei asiasta kertonut minulle, vain muille. Enkä sillekään olisi antanut jos ystäväni mies ei olisi tullut itkien anteeksiantoa pyytämään, kertoi että välirikkovuodet ovat olleet kauheita kun ystäväni on itkenyt perääni. Hän sai siis anteeksi. Mies itki perääni 3v vaikka siis erottiin jo ennen kuin tiesin pettämisestä. Tämä pettäjä-ämmä ei saa anteeksi, ei nyt eikä koskaan. Kuten ei exänikään. Tekivät minut naurunalaiseksi ja antoivat kärsiä vuosia.
Olimme seurustelleet viisi vuotta. Eräänä viikonloppuna kun se silloinen avokki oli baarissa niin hänen äitinsä soitti mulle, että "tiedätkö missä X on?" ja mä vastasin jotain, että "en tarkalleen, meni kavereidensa kanssa keskustaan" ja hänen äitinsä sitten sanoi, että se on siellä jonkun naisen kämpillä. Oli kuulemma kertoillut äidilleen ummet ja lammet tästä tapaamastaan naisesta ja äitiä kuulemma hävetti niin paljon poikansa käytös, että päätti kertoa mulle. Ja ihan hyvä, että kertoikin. Jätin miehen heti puhelimitse.
En ole oikeastaan missään väleissä exän kanssa, vaikka hän välillä viestiä laittaakin ja soittelee itkupuheluita kännissä. Hänen äitinsä kanssa olen vieläkin hyvissä väleissä :)
Oletteko osanneet aavistaa aikaisemmin että jotain on vai onko suhde tullut ihan yllätyksenä?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:35"]Käytös muuttui. Ei halunnut enää kulkea käsikädessä julkisesti. Ei kiinnostanut lähteä ulos yhdessä. "Kavereden" kanssa kyllä. Facebookissa jutteli ahkeraan yhden naisen kanssa. Kysyin, että onko juttua. Ei tietenkään. 2kk tästä halusi erota. Ei kuulemma vaan tuntunut enää hyvältä. Viikko siitä, niin oli sen eukon kanssa pusukuvat facessa. Olisi vaan sanonut suoraan, kun kysyin ekan kerran.
[/quote]
Meillä meni vähän samalla tavalla. Kysyin vielä ja odotin rehellistä vastausta. Paskat. Luuseri valehteli vielä siinä vaiheessa kun parisuhde status päivittyi facebookkiin. Oli kuulemma "vitsi".
[/quote]
Miehet ei tunnista koskaan! Ite kysyin joka päivä, onko joku toinen ja ymmärrän jos on ja jos vaan sanoit, niin päästään sut menemään. Ei, ei, ei oo ketään. Ihan yksin kaikki illat (asui töiden takia toisella paikkakunnalla). Tutkin puhelimen, ei ollut viestejä, mutta valokuvista löytyi naisen kuva, jonka lähetin varmuuden vuoksi omaan puhelimeen. Kun kysyin, kuvasta niin tunnusti ja oli äärettömän helpottunut.
Mä en ollu. Oli pieni lapsi, joka itki isänsä perään...
Mullakin mies kertoi ja pyysi anteeksi. En oo pystyny antamaan enkä lähtemään. Siitäkin mulle kiukkuaa, kun -mähän pyysin anteeks. Monta vuotta petti mua mun bestiksen kanssa. Bestis ei oo vieläkään kertonu mulle.
Sain tietää vasta eron jälkeen kun entinen ystäväni kertoi. Tuli siinä samalla selväksi, että kaikki tiesi tuosta pettämisestä mutta kukaan ei kertonut mulle. Ex-poikaystäväni paras ystävä, joka oli myös mun ystävä (miespuolinen), oli vakuuttanut kaikille ettei mulle saa missään nimessä kertoa pettämisestä, vaikka se ei jäänyt yhteen kertaan. Ero tuli muista syistä - ex valehteli ja jäädessään kiinni valheestaan suutuin hänelle. Mitä tekee äijä? No suuttuu mulle koska suutuin hänelle ja "jättää" minut. Eli toisin sanoen: ei koskaan sanonut suoraan suhteen olevan ohi vaan yrittäessäni soittaa hänelle, ex laittoi kaverinsa vastaamaan puhelimeen ja siellä ne sitten kimpassa pilkkasivat mua. Että niinkin aikuinen tapaus :D
Myöhemmin tämä exän paras ystävä sai selville että hänen tyttöystävänsä oli pettänyt häntä pidemmän aikaa ja lopulta jättikin tämän miehen. Kyllä olin salaa tyytyväinen kun mies raahautui luennolle naama turvonneena itkemisestä.
Mies alkoi haukkumaan mua kaikista mahdollisista asioista, ihan järkyttäviä syytöksiä. Mä ajattelin, että ok, nyt on menossa kriisiaika ja kyllä tästä selvitään. Tätä jatkui yli puoli vuotta. Sitten yhtenä iltana mies meni saunaan ja jätit kännykkänsä sohvapöydälle. Mä en ollut ikinä ennen sitä kattonut miehen kännykkää, mutta nyt jokin vaisto sai tarkistamaan viestit. Siellä oli monta "On ikävä sua", "Olet niin ihana" jne. viestiä. Tsekkasin mistä numerosta nämä viestit on tulleet, soitin kaverilleni ja pyysin tarkastamaan puhelintiedustelusta kenelle numero kuuluu. Joku nainen se sitten oli.
Mies tuli saunasta, mä kysyin että mitä ihmettä tämä oikein on. Mies kertoi että ovat tapailleet työmatkoilla ja ei ole halunnut kertoa ennen kuin päättää kumman kanssa haluaa jatkaa. Mä ilmoitin, että se valinta ei kuulu sulle ja ilmoitin, että me erotaan nyt. Kolmen päivän päästä mulla oli uusi asunto ja tavarat muutettu.
Mies lähetteli viestejä vielä vuosi tämänkin jälkeen, että olisi kiva tavata, kaipasi jne. Mä en vastannut mitään.
Olen onnellinen että tuli ero. Nykyinen parisuhde on todella hyvä. Jos en olisi eronnut, niin en olisi ikinä löytänyt tätä nykyistä kultakimpaletta.
Kaverini mies paljastui niin, että meni Lappiin "työporukan" kanssa hiihtelemään. Missään nimessä rouva ei voinut tulla mukaan. Autonkin vei. Rouva sitten tuiskussa ja tuulessa tönteli rattaita ja hoiteleli kuumeeseen sairastunutta 3-veetä ja 1-veetä, kun herra lomaili. Noh, loma oli onnistunut ja arki alkoi. Saapui luottokorttilasku. Rouva luuli omakseen ja avasi sen. Oudosti oli Lapissa käyty kultasepänliikkeessä, mutta ei se koru koskaan kaverilleni saapunut. Hän sitä minulle ihmettelemään. Kehotin katsomaan "ylitöiden" palkkakuitit. Eihän siellä mitään ylitöitä ollut maksettu.
Minun mies jäi kiinni taas siitä, että seksiseuraa etsittiin netissä. Sivuhistoriaa se ei osannut poistaa. Lisäksi rahaa meni enemmän kuin piti mennä ja oudosti löytyi urheilukassista kumeja, vaikka meillä ei ollut mitään ehkäisyä käytössä. No ne kuntosalireissut olikin panoreissuja.
Nykyään onnellisesti naimisissa, ainakin toivottavasti. Nykymies saanut oman osansa toisen ihmisen tuottamasta paskasta...
Ex lähti laivareissulle kavereidensa kanssa. Seuraavana pv menin omilla tunnuksillani lueskelemaan hänen Facebook-seinää ja samalla huomasin että oli laivareissun aikana poistanut/piilottanut sen parisuhteessa henkilön **** kanssa.
Voi helvetti kun tulee paha mieli näitä tarinoita lukiessa. :/ En yksinkertaisesti jaksa käsittää tuollaista suunnitelmallisuutta. Mitä sitä suhteessa edes on, jos toista viitsii tuolla tavoin huijata?
Nro 120 jatkaa - ja meillä on muuten ihan mahtava suhde :) mä en vain koskaan tule tyytymään vain yhden miehen huomioon, mutta kenenkään muun kanssa en halua loppuelämääni viettää.