Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha argumentti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset ovat tehneet miehille että ansaitsevat puolustamista?
Synnyttäneet heidät.
Monissa maissa, kuten Israelissa, naiset ovat synnyttäneet niin naiset kuin miehet. Silti kaikki käyvät armeijan. Naisten synnytys on toistaiseksi täysin vapaavalintaista. Harvaa on raiskaten pakotettu synnytykseen asti.
Tarkista faktasi. Jos nainen on naimisissa tai lapsia, ei tartte käydä armeijaa. Haluatko saman armeijakäytännön meille? Armeijaa siellä käydään jopa kolme vuotta. Sitäkö tosiaan haluat?
Annetaan Avenanmaa Ukrainalaisille, olis maatalous työntekijät lähempänä.
Voihan sitä motivaatiota ainakin osalla olla, mutta se ei riitä. Tarvitaan myös taitoa ja kykyä, ja sitä monilla vellihousuilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan puolustaisi!
Tämä yhteiskunta pakotti minut ottamaan kokeellisen geeniterapiainjektion työpaikan menettämisen uhalla. No työkyky meni ja muutin Norjaan, en palaa ikinä enää takaisin!T:pakkorokotealalla työskentelevä
Jos sulla tykyky meni, niin mitä sä Norjassa teet???
Vierailija kirjoitti:
Harva varmaan lähtee sotimaan jos tietää ettei kukaan tule apuun.
Mä olin jo tiistaina valmis sotaan Putinia vastaan, tiesin että se botoxilla kyllästetty, kitukasvuinen, kaljuuntuvasta vanhus hyökkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yhteiskunta pakotti minut ottamaan kokeellisen geeniterapiainjektion työpaikan menettämisen uhalla. No työkyky meni ja muutin Norjaan, en palaa ikinä enää takaisin!T:pakkorokotealalla työskentelevä
Tulkin töitä, työkyky meni siis raskaasta fyysisestä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua uhrata meidän miehiä sotaan ainostaan, todellakin lähtisin itsekkin taistelemaan 💛
Haluan puolustaa Suomea ja suomalaisia.
Lasten ja nuorten puolesta erityisesti sotisin.Suostuisitko taistelemaan "women only" joukoissa? Itse koen vaarantavani henkeni, jos taistelen sekajoukoissa miehenä. Jos naiset saadaan omiin joukkoihinsa, ja esimiehet myös sukupuolen mukaan, niin sitten ok.
Ja sä luulet että sä tietenkin saat ihan itse valita kenen rinnalla taistelet? 😂
'
Miksei saisi? Ei se pakko ole taistella lainkaan.
Vain pelkuri luovuttaa ja pakenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako
Norjassakaan tehdä hoitajana töitä ilman rokotusta? Kun niin kovasti Suomea haukut.
Ps en kannata pakkorokotuksia, mutta isänmaatani puolustan asein ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Hankin itselleni C-paperit joten ei tarvitse mennä rintamalle.
Pelkuri ja raukka
En ole mies mutta minä kyllä puolustan isänmaatani varmasti jos tilanne sen vaatii!
Minulla ei ole lapsia joista pitäisi huolehtia joten miehen kanssa rintamalle menisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako
Norjassakaan tehdä hoitajana töitä ilman rokotusta? Kun niin kovasti Suomea haukut.
Ps en kannata pakkorokotuksia, mutta isänmaatani puolustan asein ihan varmasti.
Mitäs teet kun Norjassa syrryy sota? Pakenisi taas. Onneksi et kuulu mun tuttavapiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri ja raukka
C-paperimiehet laitetaan mekko päällä keittämään hernesoppaa metsään sotilaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri ja raukka
C-paperimiehet laitetaan mekko päällä keittämään hernesoppaa metsään sotilaille.
C-miehet saa kaikki surkeimmat hommat. Sotilaskeittäjät hoitaa muonitus puolen metsässä.
Minä ainakin! Mieluummin vaikka kuolen kuin elän Venäjän vallan alla. ”Parempi elää päivä leijonana kuin sata vuotta lampaana.”
Ehdottomasti lähtisin rintamalle metsästämään venäläispetoja.
Vierailija kirjoitti:
C-paperit tarkoittaa vapautusta _rauhan_ ajan palveluksesta.
T: toinen C-mies
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon motivoituneita maansa puolustajia. Huolimatta siitä kuinka poliitikot ovat tehneet Suomen edun ja omien kansalaistenkin etujen vastaisia päätöksiä jo pitkän aikaa. Tähän maahan mahtuu edelleen paljon hyvää ja maailman mittapuulla täällä on ihmisellä erittäin hyvät lähtökohdat elämälle. Suomi on todellakin puolustamisen arvoinen, etenkin jos verrataan siihen kurjuuteen, joka tämän maan valtaisi itänaapurin siirtäessä rajoja. Tuolla rajan takana on oikeasti asiat todella huonosti suurimmalla osalla ihmisistä, elämä on köyhää ja kurjaa eikä ihmishengellä ole mitään arvoa.
Aina tosin löytyy niitä nössyköitä jotka eivät uskalla puolustaa maataan ja luikkivat karkuun. Eivät osaa myöskään arvostaa sitä kuinka hyvin asiat Suomessa ovat. Näitä löytyy jokaisesta maasta.
Itse olen valmis uhraamaan henkeni tämän maan puolesta, jos se auttaa pitämään Suomen itsenäisenä. Miksi pelkäisin oman henkeni puolesta? Vaimon ja etenkin lasteni puolesta pelkäisin. Sodanajan sijoitukseni puolesta tiedän myös konfliktitilanteessa joutuvani varsin ikävään paikkaan ja sieltä selviytyminen olisi melko epätodennäköistä. Toisaalta tämä sijoitus takaa myös sen että olisin varmasti mukana joukossa, joka aiheuttaa valtavia tappioita vastapuolelle.
Sähän olet hävinnyt jos tapatat itsesi. Sotilaan ei kuulu kuollat. Silloin venäläinen valtaa Suomen ja voittaa. Menet ihan hukkaan koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi. Onhan tästä ihan faktatietoa olemassa. Suomalaisilla on erittäin kova maanpuolustustahto.
Pahaa pelkään, että suurin osa on vellihousuja, jotka itkevät rintamalla pleikkarinsa perään. Minä, 52v nainen, ottaisin aseen ja puolustaisin maatani viimeiseen asti.
Televisiosta näkyy pätkiä Kiovasta kun armeijaa käymättömät miehet ja naiset ovat saaneet Kalasnikovin ja lyhyen koulutuksen. Taisi jollain saitilla naispuolinen kansanedustaja poseerata aseen kanssa.
Voi vain sanoa että ukrainalaisilla on oikeaa talvisodan henkeä. Kun vihollista vastassa on kansa joka on valmis kuolemaan viimeiseen naiseen tai mieheen niin ei 40 miljoonan ihmisen maata voi saada hallintaan muulla kuin valtavalla miehitysjoukolla mitä Venäjällä ei ole.
Venäjän asevoimat voisivat pommittaa kaupungit maan tasalle kuten tekivät Grosnyissä aikoinaan mutta voi kysyä mitä hyötyä siitä olisi heille. Luulen että jossain vaiheessa armeijan rahat alkavat loppua kun Venäjän kaupankäyntiä tehokkaasti rajoitetaan.
Luulen että alle kuukausi tässä menee ja lopputuloksena Putin syrjäytetään tai tapetaan.
Olet väärässä. Putin on valmistautunut vuosikymmenten taistoon.
"Putin allekirjoitti lain, joka takaa hänelle elinikäisen syytesuojan. Syytesuoja koskee myös presidentin virkakauden jälkeen tehtyjä rikoksia.
Aikaisemmin presidentin virkakausien säädöksiä muutettiin siten, että Putinin on mahdollista jatkaa Venäjän presidenttinä vuoteen 2036 asti. Tuolloin Putin olisi 84-vuotias."
https://www.kaleva.fi/vladimir-putin-allekirjoitti-lain-joka-takaa-hane…
Bluffia vai ei, riittääkö kudit, kestääkö talous, mutta Venäjä on itse valmistautunut vuosikymmeniin.
Minä panen toivoni siihen, että joku lähipiiristä tekee salamurhan.
Tuota minäkin olen miettinyt, että ennemmin tai myöhemmin joku ottaa putinin hengiltä, ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä voimakkaammin venäjän kansa alkaa hajoilemaan sisältäpäin. Nykymaailmassa tieto liikkuu, eikä putin voi valheellista propagandaansa määrättömästi jatkaa.
Mitä se valheellinen propaganda on? Voisitko yksilöidä? Ja mistä tiedämme, minkälainen seuraaja Putinille tulee? Venäjän johtaja ei voi olla mikään woke- itkijä. Siellä pitää olla sellainen johtaja, joka pystyy Venäjää hallitsemaan.
Mistä syystä? Raukka.