Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?
Kommentit (1425)
Päläpättävä pää kepusta kirjoitti:
Annetaan Avenanmaa Ukrainalaisille, olis maatalous työntekijät lähempänä.
Suomessa on myös 40 000 taikasanalla pakolaistatuksen huijannutta ruskuaista. Ne lähetetään heti aamulla ukrainaan venäläisten tykkien ruuaksi, näiltä vapautuneisiin asuntoihin tuodaan ukrainasta lapsettomia 18 -35 vuotiaita naisia meidän suomalaisten poikamiesten iloksi.
uskosin että robin ja tuure borrelius olis kova tagtiimi sodassa
Jos uskoisin, että tämän palstan naiset olisivat edustava näyte suomalaisista naisista, niin ei huvittaisi henkeään panna vaaraan. Miksi puolustaa ihmisiä, jotka töikseen haukkuvat minun kaltaisiani eli valkoisia heteromiehiä päivästä päivään?
Missä on pekan charterlennot, nyt niitä ukrainan naisia tänne ja äkkiä, ollaan jo kohta viikko odoteltu.
t. sepi 55
Sinunlainen vellihousu heittää pyyhkeen kehään jo ennenkuin mitään on edes tapahtunut. Taidat olla persu.
Vierailija kirjoitti:
Jos uskoisin, että tämän palstan naiset olisivat edustava näyte suomalaisista naisista, niin ei huvittaisi henkeään panna vaaraan. Miksi puolustaa ihmisiä, jotka töikseen haukkuvat minun kaltaisiani eli valkoisia heteromiehiä päivästä päivään?
Miksi naiset hoitaisivat haavanne kun haukutte, raiskaatte ja lyötte naisia tosielämässä päivästä päivään?
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen armeija pärjää Venäjälle sodassa. Suomessa vaan noin 5 milj. asukasta ja Ukrainassa sentään noin 44 milj. Suomi tarvitsee Naton avukseen niinkuin muutkin viisaat maat tekevät. Suomi Natoon äänestys menossa Kansalaisaloitteessa.
Taidat olla venäjätrolli?
Vierailija kirjoitti:
Eikö isänmaasi merkitse sinulle mitään?
Miten niin miehet? Tasa-arvon Suomessa kaikki naisetkin osallistuvat. Myös vihervasurit pistetään puolustukseen.
Olen 31v armeijan käynyt, töissä, en juo viinaa ja en harrasta irtosuhteita.
Pakko sanoa etten todennäköisesti puolustaisi suomea. En koe yhteenkuuluvuutta nyky yhteiskuntaan. Eikä minulla ole mitään syytä antaa henkeäni sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en rupea turhaan taisteluun jos hallitus ei ole meidän tukena ja liitä Suomea Natoon jotta saadaan apuvoimia.
Suomi ei kuulunut edellisessäkään sodassa ja ollaan itsenäisiä.
Mutta Suomi hävisi ja menetti Karjalan, Petsamon ja myös alueita siitä välistä. Nyt menisi ainakin Ahvenanmaa ellei peräti koko maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö isänmaasi merkitse sinulle mitään?
Olen eri, mutta kaikille ei tosiaankaan merkitse mitään jokin aate, joka otetaan käyttöön vain hädän hetkellä, kun pitäisi saada massat puolustamaan parempiosaisten omaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Maanpuolustustahtoa Suomessa on aivan riittävästi, vaikka aina löytyy niitä jotka eivät koe sitä tärkeäksi. Sama juttu kaikissa muissakin maissa.
Suomella on muuten oikeasti uskottava ja iskukykyinen armeija puolustavaan sodankäyntiin. Itänaapuri on arvaamattomuudellaan pitänyt huolen siitä että Suomen armeija on tätä jatkuvasti kehittänyt jo sukupolvien ajan ja täällä osataan ottaa kalustosta aivan kaikki suorituskyky irti, sekä hyödyntää omat vahvuudet täysimääräisesti. Lisäksi maailmalla tapahtuneita konflikteja on seurattu tarkkaan ja kaikki oppi otettu niistä talteen. Reserviläisten suuri määrä ja varusmiesten ensiluokkainen koulutus on myös mainittavan arvoinen asia. Suurimmissa sotaharjoituksissa, joissa toisinaan ollut mukana myös muun muassa amerikkalaisia ammattisotilaita, on amerikkalaisten kestoihmettelyn kohteena kuinka Suomalainen varusmies ja reserviläinen pystyy toimimaan taistelutilanteissa ammattisotiladen tasolla.
Huomiota on saanut myös koko Euroopan mittapuulla Suomen valtava tykistö, ja ensiluokkainen Suomessa kehitetty järjestelmä ja kyky johtaa sen tulta tarkasti maaliin tehokkaan vaikutuksen aikaansaamiseksi ja samalla ampumatarvikkeita säästäen. Esimerkkinä, suurvallat tyytyvät roiskimaan sinne tänne ja usein osumatta kunnolla kohteeseen.
Listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka. Täällä osataan maalla, merellä ja ilmassa. Toivottavasti Suomen puolustusta ei kuitenkaan koskaan koetella, sitä varten sitä on pidetty uskottavalla tasolla. Tällä hetkellä tilanne näyttää uhkaavalta ja itänaapuri on omien tekojensa seurauksena ajamassa Suomea natoon tai ainakin lähemmäksi natoa. Luottamus on mennyt täysin, aiemminkin ollut parhaimmillaan kohtalaisella tasolla. Montaakaan syytä en keksi, miksi Suomen natojäsenyys on itänaapurille niin ehdoton asia. Valitettavasti se syy joka tulee mieleen on Suomen kannalta erittäin ikävä.
Tätä oli miellyttävää tällaisena aikana näin naisena/siviilinä lukea, kun itse on ihan pihalla.
Ukrainassa ex-missikin osallistuu taisteluihin kivääri kädessä. Daily Mailissa on kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset hoitaisivat haavanne kun haukutte, raiskaatte ja lyötte naisia tosielämässä päivästä päivään?
Juuri tällaista vainohulluutta tarkoitin, I rest my case! Kyllä ne Idän lempeät empaatikkomiehet teistä sitten hyvän huolen pitävät, lycka till!
Sinähän sen taas aloitit itse. Älä aloita.
Tää on kyllä aika vaikee pähkinä.
Toisaalta kyllä kiinnostaisi tasavero, halpa bensa ja viina..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanpuolustustahtoa Suomessa on aivan riittävästi, vaikka aina löytyy niitä jotka eivät koe sitä tärkeäksi. Sama juttu kaikissa muissakin maissa.
Suomella on muuten oikeasti uskottava ja iskukykyinen armeija puolustavaan sodankäyntiin. Itänaapuri on arvaamattomuudellaan pitänyt huolen siitä että Suomen armeija on tätä jatkuvasti kehittänyt jo sukupolvien ajan ja täällä osataan ottaa kalustosta aivan kaikki suorituskyky irti, sekä hyödyntää omat vahvuudet täysimääräisesti. Lisäksi maailmalla tapahtuneita konflikteja on seurattu tarkkaan ja kaikki oppi otettu niistä talteen. Reserviläisten suuri määrä ja varusmiesten ensiluokkainen koulutus on myös mainittavan arvoinen asia. Suurimmissa sotaharjoituksissa, joissa toisinaan ollut mukana myös muun muassa amerikkalaisia ammattisotilaita, on amerikkalaisten kestoihmettelyn kohteena kuinka Suomalainen varusmies ja reserviläinen pystyy toimimaan taistelutilanteissa ammattisotiladen tasolla.
Huomiota on saanut myös koko Euroopan mittapuulla Suomen valtava tykistö, ja ensiluokkainen Suomessa kehitetty järjestelmä ja kyky johtaa sen tulta tarkasti maaliin tehokkaan vaikutuksen aikaansaamiseksi ja samalla ampumatarvikkeita säästäen. Esimerkkinä, suurvallat tyytyvät roiskimaan sinne tänne ja usein osumatta kunnolla kohteeseen.
Listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka. Täällä osataan maalla, merellä ja ilmassa. Toivottavasti Suomen puolustusta ei kuitenkaan koskaan koetella, sitä varten sitä on pidetty uskottavalla tasolla. Tällä hetkellä tilanne näyttää uhkaavalta ja itänaapuri on omien tekojensa seurauksena ajamassa Suomea natoon tai ainakin lähemmäksi natoa. Luottamus on mennyt täysin, aiemminkin ollut parhaimmillaan kohtalaisella tasolla. Montaakaan syytä en keksi, miksi Suomen natojäsenyys on itänaapurille niin ehdoton asia. Valitettavasti se syy joka tulee mieleen on Suomen kannalta erittäin ikävä.
Tätä oli miellyttävää tällaisena aikana näin naisena/siviilinä lukea, kun itse on ihan pihalla.
Ja taas yksi kaikki naiset häpäisevä nainen, joka ei edes uutisia lue...
M31 kirjoitti:
Olen 31v armeijan käynyt, töissä, en juo viinaa ja en harrasta irtosuhteita.
Pakko sanoa etten todennäköisesti puolustaisi suomea. En koe yhteenkuuluvuutta nyky yhteiskuntaan. Eikä minulla ole mitään syytä antaa henkeäni sen vuoksi.
Olet vapaa muuttamaan täältä pois.
Ei asiaa kirjoitti:
Koronapassi vaaditaan Suomessa rintamalle!
Se asia päätetään heti kun hallitus tulee kesälomalta, ilman päätöstä ei tehdä mitään. Omaa järkeä ei saa käyttää.
Puhutaanpa nyt suoraan. Miesten ja naisten välinen kuilu on myös tosielämässä, ei vain AV:llä. Mikään harhainen jumaluskonkaltainen valhe "yhteenkuuluvuudesta" ei ratkaise Suomen syntyvyysongelmaa, parisuhdeongelmia, eikä mahdollista sotaa. Ota silimä kattees ja kato tosiasioita.
Yhteiskunta on rapistunut, huono ja kohtelee kantasuomalaisia ihmisiä eriarvoisesti. Työtä ei ole kaikille jne. Ongelmia pitää katsoa silmiin ja myöntää ne ja ratkaista ne. Suomalainen rehellisyys on sitä. Mahdollisessa sodassa on tärkeintä lojaalisuus ja rehellisyys omalle kansalle. Ei valheisiin tuudittautuminen.