Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
1101/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt me ollaan nähty oikeasti sotaa käyvä maa, jota puolustetaan. Sieltä ei miehet pääse valkoisissa lenkkareissa pakoon.

Vierailija
1102/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taistelee ja puolustaa, joilla on jotain taisteltavaa ja puolustettavaa. Mulla ei ole, joten seuraan täällä hivenen huvittuneena sivusta. Monia hauskoja asioita paljastuu päivittäin.

Onko jo vapaaehtoiset naiset lähteneet pelastamaan Ukrainan rajalta mustia afrikkalaisia ja ruskeita irakilaisia tai afghanistanilaisia? Pitäähän ne hakea sieltä pois virumasta. Voi siihen kyytiin ottaa jonkun valkoisen ukrainalaisen ja jonkun maatuskan, mutta on se kyllä näin länsimaisesta ihmisestä vähän kyseenalaista, silleen rzistista, et kyllä ensin on ne värilliset sieltä pelastettava. Muuten amerikka suuttuu ja sitähän ei av-mammat halua sijoitusasuntojensa takia missään tapauksessa nyt tehdä. Ja rzzittelyhän EI ole  rzismia, vain mustien ja ruskeiden syrjiminen ja demonisointi on. Nih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Suomi miehet joka ketjussa haukkumassa naisia.

Uskomatonta että suomi naiselle tulee yllätyksenä että vihalla ansaitsee ainoastaan vihaa takaisin itseä kohtaan

Putinin trolli hiljaa.

Vierailija
1104/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.

Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.

M43

Tervemenoa! Lähde jo nyt niin ehdit varmasti! Venäjälle pääsee vielä, siellä on perinteiset patriarkaaliset arvot.

Italia, espanja... fiksumpaa väkeä paremmissakin maissa.

Koko maailmasta ei löydy toista kolkkaa missä voit vain maata sohvalla ja näpytellä tietsikkaasi ja valtio maksaa viulut. Mutta ei täällä pakko ole asua, voi kun lähtisitte ja aikuistuisitte. Sosiaaliturvan menettää jo lyhyenkin Suomesta pois asumisen jälkeen, joten pääsisitte kokeilemaan työntekoa ja muuta mikä kohtentaisi itsearvostusta.

Luultavasti maksan enemmän veroja kuin sinä ansaitset palkkaa.

Olen maatalousyrittäjä, joten voi hyvin olla.

Silti sinäkin todennäköisesti liputat tämän naishallituksen puolesta?

-Marinin hallitus tekee kunnianhimoista ympäristöpolitiikkaa eikä ilmastovimmassaan ota huomioon tavallisia suomalaisia, saati maatalousyrittäjiä.

Tavoitteena on hiilineutraali Suomi vuoteen 2035 mennessä ja hinnalla millä hyvänsä. Bensan litrahinta lähentelee jo kahta euroa eikä tankkaajaa hymyilytä. Polttoaineverot ja öljyn hinnannousu ovat myrkkyä autoilijoiden lisäksi maatalousyrittäjille.

Suomen maatilat ovat toki tottuneet nielemään poliittisten päätöksentekijöiden juottamaa tervaa, mutta nyt alkaa tulemaan raja vastaan. Ympäristötoimien seurauksena maataloustuotantoa koskevia vaatimuksia tulee jatkuvasti lisää, mikä nostaa suoraan tuotantokustannuksia. Pilviin nousevat kustannukset ovat suoraan pois tuottajien tilipussista.- TS

Vierailija
1105/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä absurdi ja todellisuudesta vieraantunut ketju.

Kohtasitko jotain omalle todellisuudellesi vierasta?

Vierailija
1106/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö rantaruotsalaisten uivan pohjanlahden yli...?

Nähdään vikkeliä sukeltajia.

Rantaruotsalaiset osaa omat vedet ja pitää niistä huolta.

Vierailija
1107/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Uskomatonta että suomi naiselle tulee yllätyksenä että vihalla ansaitsee ainoastaan vihaa takaisin itseä kohtaan

Putinin trolli hiljaa.

Hah minä en ryssiä puolusta enkä miehiä vihaavia naisia

Vierailija
1108/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.

Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.

M43

Tervemenoa! Lähde jo nyt niin ehdit varmasti! Venäjälle pääsee vielä, siellä on perinteiset patriarkaaliset arvot.

Italia, espanja... fiksumpaa väkeä paremmissakin maissa.

Koko maailmasta ei löydy toista kolkkaa missä voit vain maata sohvalla ja näpytellä tietsikkaasi ja valtio maksaa viulut. Mutta ei täällä pakko ole asua, voi kun lähtisitte ja aikuistuisitte. Sosiaaliturvan menettää jo lyhyenkin Suomesta pois asumisen jälkeen, joten pääsisitte kokeilemaan työntekoa ja muuta mikä kohtentaisi itsearvostusta.

Mt-ongelmat ovat yleisin syy työkyvyttömyyteen. Sieltä sohvalta makaamasta löytynee muutama nainenkin.

-Masennushäiriöt ovat yleisempiä naisilla kuin miehillä. Väestötutkimuksissa naisilla todetaan masennushäiriödiagnoosi lähes kaksi kertaa niin usein kuin miehillä.-

En puhunut miehistä sanaakaan. Puhuin näistä syrjäytyneistä ihmisistä, joilla on alhainen itsearvostus, jota sosiaaliturva edelleen ruokkii. Ei ole hyväksi saada rahaa siitä että nuoria ihmisiä makuutetaan kotonaan syrjäytymässä.

Et tietenkään puhunut, vastasit vain miehen? viestiin.

… VOIT vain maata sohvalla jne…

Vierailija
1109/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Putinin trolli hiljaa.

Ei sinun venäläisiä pitäisikään puolustaa vaan Suomea, siviilejä täällä ja tietysti itseäsi.

Vierailija
1110/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% yhtä valmis taistelemaan suomen ja suomalaisten naisten puolesta kuin suomalaiset naiset ovat valmiita taistelemaan suomen ja suomalaisten miesten puolesta

M45

Vierailija
1111/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voikin jollain olla sitten pakkomielteinen pääkoppa. 😂

Vierailija
1112/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ne ajat ovat jo menneet, kun kunnollisia naisia ja miehiä ei ole paljon enää jäljellä, syntyvyys suomalaisten osalta pohjamudissa. Kuka tahansa saa mistäpäin tahansa tulla Suomeen ja media/valtionjohdon vihamielisellä siunauksella kutsuvat suomalaiseksi kaikkia ei-suomalaisia.

Vierailija
1113/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Putinin trolli hiljaa.

Ei sinun venäläisiä pitäisikään puolustaa vaan Suomea, siviilejä täällä ja tietysti itseäsi.

Naiset jotka vihaavat miehiä eivät ole miehiltä puolustamista ansainnut

Ei sillä ole loppujen lopuksi väliä, ketä ajattelet puolustavasi. Mahdollisesti kuitenkin haluat puolustaa itseäsi. Se muu hoituu siinä samalla. En kyllä ymmärrä, mistä vedät miehiä vihaavat naiset. Katso peiliin ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
1114/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakaan en usko että hyökkäävät. Media kyllä sillä yrittää pelotella eikä enään oikein voi olla varma että mikä uutinen on totta ja mikä ei kun niitä asioita välillä media vääristelee kuten kirjoittavat mitä joku on sanonut vaikka oikeasti ei ole sanatarkasti niin sanonut ym.

Itse en enään katso enkä lue uutisia tai en ainakaan pitkään aikaan enkä lue keskustelupalstoja tämän viestin jälkeen. Saa ajatukset muualle ja pystyy keskittyy asioihin kuten ennen tätä Ukrainan sotaa.

Ja jossain oli siitä asevelvollisuudesta mikä ketju täälä poistettiin jostain syystä mihin mun piti kirjoittaa eli:

Nykyisten lakien mukaan armeija myöntää vapautuksen vain rauhan ajaksi. Periaatteessa on siis mahdollista, että armeijasta rauhan aikana vapautetuttuja todettaisiin kriisin aikana palveluskelpoiseksi ja määrättäisiin palvelemaan armeijassa. Sen sijaan siviilipalvelukseen hakeneet ja siitä vapautetut eivät ole velvollisia palvelemaan armeijassa missään tilanteissa. Heidät voitaisiin lain mukaan kuitenkin määrätä sodan aikana siviilitehtäviin siviiliviranomaisten alaisuudessa muiden siviilipalvelusvelvollisten tavoin.

Mutta nyt jätän käymisen täälläkin vähäksi jotta en saa mitään tietoa mistään mikä liittyy sotaan.

Vierailija
1115/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset ovat tehneet miehille että ansaitsevat puolustamista?

Synnyttäneet heidät.

Synnyttäminen on ensimmäinen askel, mutta kasvattaminen olisi se oleellisempi asia. Kasvattakaa poikanne oikein, niin heistä voi tulla maanpuolustushaluisia ja naisia arvostavia miehiä.

Hahahahhhh!

Niin tyypillistä. TAAS ovat miehet luistamassa kaikesta vastuusta! Kasvattakaa isät kunnon poikia ja pojista miehiä!

(Ai niin, ettehän te voi kun ette ole miehiä itsekään...)

Nainen ei kykene poikaa kasvattamaan?

Vähän sama kuin yh-isän/lesken tytär on menetetty tapaus? Vai miten tämä logiikka toimii.

Vierailija
1116/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tuota Ukrainan touhua katsoo niin Venäläiset saisivat täällä turpaan muutamatta tunnissa ja antautuisivat ja luovuttaisivat ihanat naiset meille suomalaisille. Aaaahhhh!!!!!

Vierailija
1117/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha argumentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset ovat tehneet miehille että ansaitsevat puolustamista?

Synnyttäneet heidät.

Monissa maissa, kuten Israelissa, naiset ovat synnyttäneet niin naiset kuin miehet. Silti kaikki käyvät armeijan. Naisten synnytys on toistaiseksi täysin vapaavalintaista. Harvaa on raiskaten pakotettu synnytykseen asti.

Suomessa ei ole pakollista armeijaa naisille. Olisitte miehet laittaneet asian kuntoon. Siellä vaan ministeriössä päätettiin, että naisten kouluttamisesta säästetään.

Älä syyttele kansalaisia siitä, mitä valtio budjetissaan on päättänyt.

Itse kannatan pakkoa naisille.

Johan sitä miehet ovat yrittäneet mutta naiset alkavat välittömästi vetoamaan synnyttämiseen ja lapsiin että sitä pakkoa ei voi tulla. Myöskin ne naiset joilla ei ole aikomustakaan lisääntyä

Ymmärrä nyt hyvä ihminen lukea ne tänne linkatut uutiset, joissa MIES kertoo, että naisten pakollinen asepalvelus on se paikka, jossa säästetään.

MIES

Kuka mies, Kaikkonen?

Ihme, ettei tässä feministisessä naishallituksessa naiselle kelvannut puolustusministerin salkku. Se jostakin syystä päätyy aina miehelle, Rehniä lukuunottamatta.

Vierailija
1118/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois tilausta kursseille jossa opetettaisiin maanpuolustustaitoja siviileille, siis muuta kuin ampumista.

Vierailija
1119/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään sitten ensin eliitti ja rikkaat rintamalle eikä uhrata ensimmäisenä peruskansalaisia mikä on tähän asti ollut tapana...

Vierailija
1120/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Putinin trolli hiljaa.

Naiset jotka vihaavat miehiä eivät ole miehiltä puolustamista ansainnut

Ei sillä ole loppujen lopuksi väliä, ketä ajattelet puolustavasi. Mahdollisesti kuitenkin haluat puolustaa itseäsi. Se muu hoituu siinä samalla. En kyllä ymmärrä, mistä vedät miehiä vihaavat naiset. Katso peiliin ja kasva aikuiseksi.

Tuskin meillä sotimaan lähteneet kuvittelivat rintamalla puolustavansa vain itseään. Itseään kykenee puolustamaan ihan missä tahansa muuallakin kuin sotatantereella.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän