Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
961/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei enää huolittaisi armeijaan. Olen liian vanha ja en ole käynyt koulutuksia. Osaisin kyllä tehdä jotain hyödyllistä.

Pane kotikaljaa ja paista leipää. Niitä tarvitaan aina. Voit tehdä myös parit villasukat.

Ps. Meiltä löytyy kymmeniä mummojen neulomia villasukkia.

Vierailija
962/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä, että maanpuolustustahtoa ei löydy persuleilta. Ovat kallellaan Moskovaan.

Persulitko marssivat demareiden ja vasemmiston vappumarssilla laulaen neuvostolauluja, punalippujen liukuessa, sirppi ja vasara-symboliikan näkyessä joka seppeleessä.

Persulitko aloittavat puheensa sanalla товарищи   ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.

Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.

M43

Tervemenoa! Lähde jo nyt niin ehdit varmasti! Venäjälle pääsee vielä, siellä on perinteiset patriarkaaliset arvot.

Italia, espanja... fiksumpaa väkeä paremmissakin maissa.

Vierailija
964/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukee näitä juttuja kyllä on maanpuolustahto huonossa jamassa, kaikki on vaan lähdössä karkuun, pahaa tekee kyllä

Ketju on trolleja täynnä, sekä Pietarin että omia. Suurin osa suomalaisista miehistä on tiukan paikan tullen selkärangan omaavia, kunnollisia miehiä. Maanpuolustustahto on Suomessa korkea. Ei kannata muodostaa mielipidettä muutaman nettikommentin perusteella, kun ne eivät kuitenkaan edusta suomalaisten miesten enemmistöä.

Vierailija
965/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukee näitä juttuja kyllä on maanpuolustahto huonossa jamassa, kaikki on vaan lähdössä karkuun, pahaa tekee kyllä

Tätä maata oli vielä jotakin järkeä puolustaa vuosikausia sitten, ei enää.

Täysin kahtiajakautunut kansa, minkä eteen ei kannata henkeänsä uhrata.

Vierailija
966/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.

Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.

M43

Älä uhriudu.

On tässä itseäkin yritetty hukuttaa aikanaan, mutta sen verran sisua löytyy, etten mihinkään lähde! Jos olet mun entinen kiusaaja, voinen vain sanoa, että nössö olitkin itse aina! M43

Kysyttiin ajatuksia suomen puolustamisesta ja minä kerroin ajatukseni. Mielipiteeni ei kuitenkaan kelpaa, vaan sitä väheksyntä uhriutumisena.

Vierailija
967/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt teen korvapuusteja, mutta viholliselle kävisi huonosti.

Ei oikein leipomukset onnistu?

Vierailija
968/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkuun?

Viisaampi väistää eikä löy takaisin.

Näin toksista maskuliinisuutta on vähennetty jo vuosia

Vierailija
969/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi. Onhan tästä ihan faktatietoa olemassa. Suomalaisilla on erittäin kova maanpuolustustahto.

Pahaa pelkään, että suurin osa on vellihousuja, jotka itkevät rintamalla pleikkarinsa perään. Minä, 52v nainen, ottaisin aseen ja puolustaisin maatani viimeiseen asti.

Vierailija
970/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että täällä ei enää ole miehiä. Tai miehiä on, mutta he alkavat olla yli-ikäisiä.

Nykypäivän nössöt ehkä pystyisivät poimimaan marjoja, jos jaksaisivat.

Vierailija
971/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustustahto karisee aika tehokkaasti kun lukee tätä palstaa...

Vierailija
972/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi. Onhan tästä ihan faktatietoa olemassa. Suomalaisilla on erittäin kova maanpuolustustahto.

Paperilla joo, mutta kun miehetkin on nykyään paperia, vihollinen pyyhkisi per cee nsä niillä.

Vierailija
973/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans pataljoona haavisto komennossa hoitaa homman.

Vierailija
974/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

M43

Tervemenoa! Lähde jo nyt niin ehdit varmasti! Venäjälle pääsee vielä, siellä on perinteiset patriarkaaliset arvot.

Eurooppa on täynnä maita, missä miehiä ei haukuta ja halveksita sukupuolensa vuoksi. Ei ole vain Suomi tai Venäjä.

-eri

Vierailija
975/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että täällä ei enää ole miehiä. Tai miehiä on, mutta he alkavat olla yli-ikäisiä.

Juuri tuossa miehelleni totesin, että ne on ukrainalaisia, jotka vielä jaksavat kerätä marjoja 12 h työpäivinä ja vielä siivota ne - omin silmin näin, kun olin työmatkalla vuokramökissä yötä. Siellä lamppujen valossa siivottiin puolukoita ja ylös aamulla ennen kuin minä lähdin seitsemältä.

Suomalaisissa on paljon niitä, joista ei ole minkäänlaisiin fyysisiin töihin enää. Ei ole jaksamista eikä motivaatiota, kun valtio maksaa siitä, että masennutaan yksin yksiössä ja pelataan tietsikalla. Sotiminen on tosi kovaa puuhaa, mitenköhän kävisi.

Vierailija
976/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolusta vihreitä, wokea tai muutakaan skeidaa. Suomea olen valmis puolustamaan.

Vierailija
977/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

M43

Italia, espanja... fiksumpaa väkeä paremmissakin maissa.

Koko maailmasta ei löydy toista kolkkaa missä voit vain maata sohvalla ja näpytellä tietsikkaasi ja valtio maksaa viulut. Mutta ei täällä pakko ole asua, voi kun lähtisitte ja aikuistuisitte. Sosiaaliturvan menettää jo lyhyenkin Suomesta pois asumisen jälkeen, joten pääsisitte kokeilemaan työntekoa ja muuta mikä kohtentaisi itsearvostusta.

Vierailija
978/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minua saa pilkata mielin määrin ja seksuaalisesti mitätöidä , koska olen vain tavallinen keski-ikäinen juntti? No tietysti puolustan suomea! Vihani venäjää kohtaan ja rakkaus suomea kohtaa on niin suurta.

Jos rakkautesi Suomea kohtaan on noin suurta, niin voisit kirjoittaa Suomen isolla kirjaimella.

Vierailija
979/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuossa miehelleni totesin, että ne on ukrainalaisia, jotka vielä jaksavat kerätä marjoja 12 h työpäivinä ja vielä siivota ne - omin silmin näin, kun olin työmatkalla vuokramökissä yötä. Siellä lamppujen valossa siivottiin puolukoita ja ylös aamulla ennen kuin minä lähdin seitsemältä.

Suomalaisissa on paljon niitä, joista ei ole minkäänlaisiin fyysisiin töihin enää. Ei ole jaksamista eikä motivaatiota, kun valtio maksaa siitä, että masennutaan yksin yksiössä ja pelataan tietsikalla. Sotiminen on tosi kovaa puuhaa, mitenköhän kävisi.

ei ne ukrainalaisetkaan tulisi tänne töihin jos saisis yhtä paljon rahaa kotona olemalla. Sosialistit eivät vaan pysty ymmärtämään miten ihmisen motivaatio toimii.

Vierailija
980/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun Tsu sodan taito. Muista aina väittää tilanne päinvastaiseksi.

Kaikkihan tuon nyt osaa. Jopa tällainen kesti-ikäinen vanha akka on tuon lukenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän