Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla valtaosa miehistä ei varmasti puolustaisi Suomea.
Ei niin, mutta valtaosa miehistä ei ole palstalla ;)
Ei, tänne on valikoitunut marginaaliporukka miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehet ovat hyvin motivoituneita nettirunkkareita.
Ihanat 2015 nuoret nappisilmä-geelitukat hoitaa puolustuksen?
Näköjään yhtä ”innokkaasti” kuin kantasuomalaiset miehet tämän ketjun perusteella.
Miehet tajusivat mitä toksinen maskuliinisuus on ja muuttuivat.
Nytkö ei kelpaa`?
Miehet eivät kyllä näytä tajunneen mitä toksinen maskuliinisuus on eivätkä muuttuneen.
Askel kerrallaan tytsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla valtaosa miehistä ei varmasti puolustaisi Suomea.
Ei niin, mutta valtaosa miehistä ei ole palstalla ;)
Ei, tänne on valikoitunut marginaaliporukka miehistä.
Niin ja monet tänne kirjoittelevat on venäläisiä. Kirjoittelevatkin ahkerasti, kun siitä maksetaan palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun mietin. Suomalaista miestä on nöyryytetty ja kyykytetty n 20 vuotta. Se alkoi valkoisista sukista ja jatkuu yhä. Mies kelpaa veronmaksajaksi ja elatusmaksujen maksajaksi muttei paljon muuhun.
Hmmmmmmm, ompa kiperä kysymys. Vai lähtiskö Taimaahan? Hmmmm.
Olisi hyvä maksaa 20v mitätöinti ja vähättely, minä lähtisin Thaimaahan kans.
Mikähän olisi sopiva hinta? Ja mikä olisi korvaus vuosisatoja kestäneestä mitätöinnistä ja vähättelystä naisille?
Ottakaa korvaukseksi mitä haluatte jos kerran vuosisatoja kestänyt mitätöinti on poikasi syy.
Itsehän vaadit maksua "20v mitätöinnistä ja vähättelystä", oliko se mielestäsi oikeutetumpaa? Ehkä tosiaan on parempi, että lähdet sinne Thaikkuihin.
Edelleen, ota itse maksuksi ihan mitä lystäät. Miehillä on oikeus olla uhraamatta henkeään patriarkaalia perseellään murskaavan naisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun mietin. Suomalaista miestä on nöyryytetty ja kyykytetty n 20 vuotta. Se alkoi valkoisista sukista ja jatkuu yhä. Mies kelpaa veronmaksajaksi ja elatusmaksujen maksajaksi muttei paljon muuhun.
Mikähän olisi sopiva hinta? Ja mikä olisi korvaus vuosisatoja kestäneestä mitätöinnistä ja vähättelystä naisille?
Ottakaa korvaukseksi mitä haluatte jos kerran vuosisatoja kestänyt mitätöinti on poikasi syy.
Itsehän vaadit maksua "20v mitätöinnistä ja vähättelystä", oliko se mielestäsi oikeutetumpaa? Ehkä tosiaan on parempi, että lähdet sinne Thaikkuihin.
Niin lähdenkin. Siellä arvostetaan maksavaa miestä, täällä saa maksamisen jälkeen haukut ja nalkuttamisen. Hmmmm kumpaan sijoittaisin tulevaisuuteni hmmmmm...
Ja naisten tasosta ei voi edes puhua samaan aikaan, toinen huvittaa säälivästi, toinen ihastuttaa.
Nyt teen korvapuusteja, mutta viholliselle kävisi huonosti.
Ei yllätä, että maanpuolustustahtoa ei löydy persuleilta. Ovat kallellaan Moskovaan.
Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.
Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.
M43
Isovanhempani oli sodassa. Itse en ikinä siihen haluaisi, jos ei ole pakko.
Jos tulee syy:
Silloin kyllä lähden.
Olen valmis puolustamaan viimeisiä siemenperunoita.
Suomen sotilashan vastaa kymmentä ryssää
Mikko7654 kirjoitti:
Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.
Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.
M43
Älä uhriudu.
On tässä itseäkin yritetty hukuttaa aikanaan, mutta sen verran sisua löytyy, etten mihinkään lähde! Jos olet mun entinen kiusaaja, voinen vain sanoa, että nössö olitkin itse aina! M43
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tarkastella omia tekojaan jos ei muuhun kykene? Siitä vaan vaippoja vaihtamaan ja tiskihanskat käteen.
Miten olisi, jos siirrettäisiin nuo Jehovat ja helluntailaisten suviseurakaravaanit pysyvästi tuonne itärajalle?
Kyllä naapuri kääntyisi heti takaisin, kun näkisi minkälaista sakkia siellä on vastassa.
Jos tässä ei olisi tarpeeksi, niin rajalle pitäisi keskittää Kelan ja vakuutusyhtiöiden lääkärit, jotka eväisivät kaiken yrityksen päästä maahan.
TE-palvelujen mukavat ihmiset voisivat jakaa karensseja maahantulolle, ja parkkipirkot ja patet jakaisivat sakkoja, jotka perittäisiin heti ja agressiivisesti.
Kyllä menisi sisu kaulaan vainolaiselta.
Minua ei enää huolittaisi armeijaan. Olen liian vanha ja en ole käynyt koulutuksia. Osaisin kyllä tehdä jotain hyödyllistä.
Lukee näitä juttuja kyllä on maanpuolustahto huonossa jamassa, kaikki on vaan lähdössä karkuun, pahaa tekee kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei naisetkaan ole yhtään sen parempia kuin historian miehet. Nykyajan naiset kostaa historiassa tehtyjä asioita syyttömälle nykyajan miehille.
Mikko7654 kirjoitti:
M43
Tervemenoa! Lähde jo nyt niin ehdit varmasti! Venäjälle pääsee vielä, siellä on perinteiset patriarkaaliset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Lukee näitä juttuja kyllä on maanpuolustahto huonossa jamassa, kaikki on vaan lähdössä karkuun, pahaa tekee kyllä
Trolliketjuhan tämä on. Toki jonkun verran lottokansan syrjäytyneet puree tuskaansa.
Osa porukasta lähtee aina käpälämäkeen ja kyllä minä heitäkin ymmärrän ja puolustan koiranohjaajana. Koirien ansiosta ei tarvitse heidän lähteä miinoja polkemaan. Kaikista koiristakaan ei ole rintamalle eikä ihmisistä, mutta eivät he voi persoonalleen mitään.