Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIksi joidenkin mielestä on hauskaa kun joku suuttuu / kun tahallaan saa jonkun suuttumaan?

Vierailija
08.04.2025 |

Mitä hauskaa siinä on? Selittäkää mulle tämä, kiitos. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Hölmöillä on halvat huvit.

Vierailija
2/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman tällaisen ihmisen- ovat empatiaan kykenemättömiä, yksinkertaisia ja sosiaalisesti kömpelöitä. Luulevat sitä hyväksi huumoriksi koska eivät tajua hyvän maun rajoja.

Olen ottanut näihin taukkeihin etäisyyttä ja olen sittemmin saanut kuulla kuinka olen "ylpistynyt" jne. Noh, kuka jaksaa tuollaisia? Minä vietän mieluummin aikaa sivistyneemmässä seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutaman tällaisen ihmisen- ovat empatiaan kykenemättömiä, yksinkertaisia ja sosiaalisesti kömpelöitä. Luulevat sitä hyväksi huumoriksi koska eivät tajua hyvän maun rajoja.

Olen ottanut näihin taukkeihin etäisyyttä ja olen sittemmin saanut kuulla kuinka olen "ylpistynyt" jne. Noh, kuka jaksaa tuollaisia? Minä vietän mieluummin aikaa sivistyneemmässä seurassa.

Joo, ei kukaan täysjärkinen jaksa viettää aikaa noiden kanssa.

Vierailija
4/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen elämäni aikana tavannut useita ihmisiä, jotka oikein kokeilevat tarkoituksella, että kuinka paljon otan pskaa vastaan = kuinka paljon suostun hyväksikäytettäväksi. Sorry, ei onnistu. Kertoo noiden ihmisten luonteesta kaiken tarvittavan. 

Vierailija
5/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina yhtä ivallisia ja valmiina haastamaan.

Toinen laji on ikuiset valehtelijat. Minä luulin olevani ystävä eräälle henkilölle. Oltiin luokkakaverit, käytiin bilettämässä ja juteltiin kaikenlaista. Tutustuin hänen perheeseensäkin.

Sitten taas, kun kesäloman jälkeen palattiin kouluun, kyselin miten loma oli mennyt (yllätyksekseni hän ei ottanut lomalla yhteyttä) ja hän alkoi kertoa miten upeaa oli, kun sai laskuvarjohypyn tehtyä. Minä tietenkin olin messissä ja ihastelin hänen rohkeuttaan.

Mutta sitten, räkäinen nauru, ja inhottava "Et kai uskonut kaikkea tätä paskaa"? Olin aika tyrmistynyt. Miksi en olisi uskonut? Olen itse totuudenpuhuja, joten outoa tuollainen kieroilu.

En pidä tuollaista käytöstä tervejärkisen merkkinä. Onneksi selvisin vähäisin "traumoin".

Jäi vain mietityttämään mikä motiivi on toimia noin. Kyllä minusta olisi helpomminkin eroon päässyt, en ole mikään tyrkky tai läheisriippuvainen. 

Vierailija
6/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ja huono itsetunto. Jotkut nauttivat myös toisten sairaudesta, avuttomuudesta, ym. Sairaalloinen tarve "auttaa" toisia ja infantilisoida heitä, sairaallistaa, ym. 

Terveet ihmiset tekevät terveitä asioita, tutkivat ja leikkivät.

Vierailija
7/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauskaa se kun jotkut yrittää provoilla ja saada suuttumaan mutta eivät  onnistu mun kohdalla. Mahtaa heitä harmittaa kun eivät saa toivomaansa reaktiota aikaiseksi 👍

Vierailija
8/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo "haastajat" on miehiä. Jokin vallanhalu? 

Vierailija
9/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuo "haastajat" on miehiä. Jokin vallanhalu? 

Yhtälailla on molemmissa sukupuolissa, mitä itse olen huomannut.

Vierailija
10/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aina yhtä ivallisia ja valmiina haastamaan.

Toinen laji on ikuiset valehtelijat. Minä luulin olevani ystävä eräälle henkilölle. Oltiin luokkakaverit, käytiin bilettämässä ja juteltiin kaikenlaista. Tutustuin hänen perheeseensäkin.

Sitten taas, kun kesäloman jälkeen palattiin kouluun, kyselin miten loma oli mennyt (yllätyksekseni hän ei ottanut lomalla yhteyttä) ja hän alkoi kertoa miten upeaa oli, kun sai laskuvarjohypyn tehtyä. Minä tietenkin olin messissä ja ihastelin hänen rohkeuttaan.

Mutta sitten, räkäinen nauru, ja inhottava "Et kai uskonut kaikkea tätä paskaa"? Olin aika tyrmistynyt. Miksi en olisi uskonut? Olen itse totuudenpuhuja, joten outoa tuollainen kieroilu.

En pidä tuollaista käytöstä tervejärkisen merkkinä. Onneksi selvisin vähäisin "traumoin".

Jäi vain mietityttämään mikä motiivi on toimia noin. Kyllä minusta olisi helpomminkin eroon päässyt, en ole mikään tyrkky tai

Tämä valehtelukulttuuri on ikävä ilmiö, sitä on ollut aina, mutta huomannut kuinka yleistä se on vasta myöhemmällä iällä. Surullista on ollut huomata, että ollaan jopa ylpeitä siitä, kun on saatu vedätettyä toista. Kulissit pidetään kunnossa ja näytellään mukavan ihmisen roolia. Vähän alkanut epäiillä, että onko näillä patologisilla valehtelijoilla omaatuntoa ollenkaan. Näyttelevät tunteita ja empaattista, mutta tunteet ei olekaan aitoja. Useat näistä patologisista valehtelijoista ovat myös kovia "suorittamaan", kuten tuo kaverisikin. He tekevät "hyviä tekoja", mutta vain nostaakseen omaa egoaan ja statustaan. Miksi tällaisia ihmisiä on niin paljon, ja onko niitä ollut aina?

Vierailija
11/11 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on hauskaa se kun jotkut yrittää provoilla ja saada suuttumaan mutta eivät  onnistu mun kohdalla. Mahtaa heitä harmittaa kun eivät saa toivomaansa reaktiota aikaiseksi 👍

Kaikki provot kannattaa vaan raportoida eikä vastata niihin mitään.