Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
981/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukee näitä juttuja kyllä on maanpuolustahto huonossa jamassa, kaikki on vaan lähdössä karkuun, pahaa tekee kyllä

Tätä maata oli vielä jotakin järkeä puolustaa vuosikausia sitten, ei enää.

Täysin kahtiajakautunut kansa, minkä eteen ei kannata henkeänsä uhrata.

On kuule jakautunut useampaan lohkoon kuin kahteen. Poliittiset erimielisyydet kannattaa laittaa syrjään. Sisäpolitiikka voi myös muuttua samaan aikaan. Ensin torjutaan ulkoinen uhka. Aina kannattaa puolustaa itseään asui missä paskaläjässä tahansa.

Vierailija
982/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.

Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.

M43

Tervemenoa! Lähde jo nyt niin ehdit varmasti! Venäjälle pääsee vielä, siellä on perinteiset patriarkaaliset arvot.

Eurooppa on täynnä maita, missä miehiä ei haukuta ja halveksita sukupuolensa vuoksi. Ei ole vain Suomi tai Venäjä.

-eri

Niin, niissä maissa haukutaan vain naisia. Me haukutaan miehiä takaisin. Mitäs aloititte :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on hoitanut hommat niin huonosti, että omapa asiansa. Jos sota näyttää syttyvän; voi mennä lomailemaan tai muuttaa pysyvästi pois.

Vierailija
984/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun Tsu sodan taito. Muista aina väittää tilanne päinvastaiseksi.

Kaikkihan tuon nyt osaa. Jopa tällainen kesti-ikäinen vanha akka on tuon lukenut.

Huijaus on kaiken ydin. Toinen teesi kirjassa on valloittaa vastustajan hallintoelimet

Vierailija
985/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukee näitä juttuja kyllä on maanpuolustahto huonossa jamassa, kaikki on vaan lähdössä karkuun, pahaa tekee kyllä

Pietarin torollit provoilee ja yrittää alentaa maanpuolustustahtoa, joka on euroopan kovinta.

Vierailija
986/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienointa olisi jos lähtisivät jo rauhanaikana. Kun ei maasta tykkää, niin maasta pois!

Vierailija
987/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että täällä ei enää ole miehiä. Tai miehiä on, mutta he alkavat olla yli-ikäisiä.

Nykypäivän nössöt ehkä pystyisivät poimimaan marjoja, jos jaksaisivat.

Kyllä sitä äkkiä ottaa läskimpikin jalat alleen kun alkaa satamaan niskaan muutakin kuin vettä.

Vierailija
988/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa harhaiset öyhötykset.

Vierailija
989/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi. Onhan tästä ihan faktatietoa olemassa. Suomalaisilla on erittäin kova maanpuolustustahto.

Pahaa pelkään, että suurin osa on vellihousuja, jotka itkevät rintamalla pleikkarinsa perään. Minä, 52v nainen, ottaisin aseen ja puolustaisin maatani viimeiseen asti.

Televisiosta näkyy pätkiä Kiovasta kun armeijaa käymättömät miehet ja naiset ovat saaneet Kalasnikovin ja lyhyen koulutuksen. Taisi jollain saitilla naispuolinen kansanedustaja poseerata aseen kanssa.

Voi vain sanoa että ukrainalaisilla on oikeaa talvisodan henkeä. Kun vihollista vastassa on kansa joka on valmis kuolemaan viimeiseen naiseen tai mieheen niin ei 40 miljoonan ihmisen maata voi saada hallintaan muulla kuin valtavalla miehitysjoukolla mitä Venäjällä ei ole.

Venäjän asevoimat voisivat pommittaa kaupungit maan tasalle kuten tekivät Grosnyissä aikoinaan mutta voi kysyä mitä hyötyä siitä olisi heille. Luulen että jossain vaiheessa armeijan rahat alkavat loppua kun Venäjän kaupankäyntiä tehokkaasti rajoitetaan.

Luulen että alle kuukausi tässä menee ja lopputuloksena Putin syrjäytetään tai tapetaan.

Vierailija
990/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke öyhöttäjät!

Vierailija
991/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että täällä ei enää ole miehiä. Tai miehiä on, mutta he alkavat olla yli-ikäisiä.

Juuri tuossa miehelleni totesin, että ne on ukrainalaisia, jotka vielä jaksavat kerätä marjoja 12 h työpäivinä ja vielä siivota ne - omin silmin näin, kun olin työmatkalla vuokramökissä yötä. Siellä lamppujen valossa siivottiin puolukoita ja ylös aamulla ennen kuin minä lähdin seitsemältä.

Suomalaisissa on paljon niitä, joista ei ole minkäänlaisiin fyysisiin töihin enää. Ei ole jaksamista eikä motivaatiota, kun valtio maksaa siitä, että masennutaan yksin yksiössä ja pelataan tietsikalla. Sotiminen on tosi kovaa puuhaa, mitenköhän kävisi.

ei ne ukrainalaisetkaan tulisi tänne töihin jos saisis yhtä paljon rahaa kotona olemalla. Sosialistit eivät vaan pysty ymmärtämään miten ihmisen motivaatio toimii.

Ei varmaan tulisi. Siinä vaiheessa kun yhteys rahan ja työnteon välissä katoaa, niin katoaa paljon muutakin. Työ on paljon muutakin kuin itsensä elättämistä, se on aikaansaamisen iloa ihan työstä riippumatta. Tuon kun menettää ja tulee tunne, ettei osaa mitään, ei ole hyödyksi, kaikki on samantekevää ja tyytyy makaamaan kotona minimituloilla, niin tällaisesta aikaansaannoksesta ei voi syyttää pelkästään sitä yksilöä, joka yksiössä makaa. 

Vierailija
992/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppien perusteella ukrainalaisten "Ei pitänyt" olla kovin puolustustahtoisia. Aika laimeaa oli myös itäukrainan puolustaminen ennen tätä uutta sodan vaihetta. Nytpäs ukrainalaiset kuitenkin häätävät venäjää mailtaan erinomaisella päättäväisyydellä!

Suomalaiset ovat jo galluppienkin mukaan verrattain puolustustahtoisia ja päättäväisyys vain nousee kohisten kriisin myötä. Heikko lenkki voivat olla politiikot. Sitä vähän jännitän.

Vierailija
993/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luodaan "syytä" UBI:lle - ja tunnustetulle diktatuurille lännessä.

Vierailija
994/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup my ass. Kansanäänestystä ei isoista asioista tehdä, manipuloidaan vaan joka tuutista.

Vierailija
995/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt luodaan "syytä" UBI:lle - ja tunnustetulle diktatuurille lännessä.

Koronatoimien pointti. Sodan sallimisen pointti.

Vierailija
996/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuossa miehelleni totesin, että ne on ukrainalaisia, jotka vielä jaksavat kerätä marjoja 12 h työpäivinä ja vielä siivota ne - omin silmin näin, kun olin työmatkalla vuokramökissä yötä. Siellä lamppujen valossa siivottiin puolukoita ja ylös aamulla ennen kuin minä lähdin seitsemältä.

Suomalaisissa on paljon niitä, joista ei ole minkäänlaisiin fyysisiin töihin enää. Ei ole jaksamista eikä motivaatiota, kun valtio maksaa siitä, että masennutaan yksin yksiössä ja pelataan tietsikalla. Sotiminen on tosi kovaa puuhaa, mitenköhän kävisi.

Missähän vaiheessa vanhemmat päättivät kasvattaa lapsensa noin? Missähän vaiheessa ei enää haluttu maksaa lapsille (nuorille) palkkaa?

Vierailija
997/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko7654 kirjoitti:

Koko ikäni, minulle on kerrottu kuinka huono olen, koska olen mies. Autoileva duunari. Nyt sama alistaminen jatkuu pojalleni koulussa. Koska tämä on poliittinen linja ja hallitukset valitaan suomessa äänestyksellä, on selvä että suomen kansa halveksii minua. Kuten myös suuriosa vauva foorumin kirjoittajista.

Poistun perheineni maasta kun rautaa tulee rajoille. Te varmasti pärjäätte paremmin ilman minua, näin olen käsittänyt jo vuosikaudet.

M43

Tervemenoa! Lähde jo nyt niin ehdit varmasti! Venäjälle pääsee vielä, siellä on perinteiset patriarkaaliset arvot.

Italia, espanja... fiksumpaa väkeä paremmissakin maissa.

Koko maailmasta ei löydy toista kolkkaa missä voit vain maata sohvalla ja näpytellä tietsikkaasi ja valtio maksaa viulut. Mutta ei täällä pakko ole asua, voi kun lähtisitte ja aikuistuisitte. Sosiaaliturvan menettää jo lyhyenkin Suomesta pois asumisen jälkeen, joten pääsisitte kokeilemaan työntekoa ja muuta mikä kohtentaisi itsearvostusta.

Tarkoitus on mennä sodan kynnyksellä sotaa pakoon. Missä nukkuu, on ensisijainen ongelma, ellei sitten mene lomailemaan halpamaahan (visa ja rokotukset) tai nuku jossain autossa. Jos ei tulee sotaa puoleen vuoteen, voi toki piipahtaa taas Suomessa. Ja jos tulee sota, niin sotapakolaisena omaa kunnioitettavat paperit ainakin jokusen kuukauden kuluttua.

Vierailija
998/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihaillut aina utinia, isänmaallinen mies, eikä ei en ole trolli tehtaalta

Vierailija
999/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puolustaisi keskiluokan mukavaa elämää, niitä jotka katselevat minua nenänvartta pitkin.

Minulla ei ole tässä maassa mitään, vuokrakämppä ja työttömyys. Heti valmistumisen jälkeen sairastuin masennukseen ja sitä seurasi pitkä uupumus. Kun vihdoin sain itseni hyvään kuntoon, olikin pitkäaikaistyöttömän leima otsassa ja nyt en pääse edes työhaastatteluun.

Miten helvetissä se on minun vika?

Sanoiko joku että olisi?

Ette vain ole yhteiskuntana puolustamisen arvoisia.

Jokainen puolustaa viime kädessä vain omaa henkeään. Se vain säilyy paremmin ryhmäytymällä muiden kanssa.

Vierailija
1000/1425 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kornona tappaa enemmän ukrainassa kun putin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi