Lempi makusi Ben & Jerry's valikoimasta?
Oma ehdoton lempparini on cinnamon buns (kanelipulla) omnomnom :))
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:10"]Cookie Dough, aaah
[/quote]
Ja Chocolate Fudge Brownie
Sama
Kauheen kalliita nää jätskit ja myydään vaan pienissä pikareissa !! Joskus oon maistanu Ben ja Jerrysin jotain puikkojäätelöitä, ne oli jotain pähkinä kinuski makusia, jotain semmosia. Ihan helvetin hyviä!
Täytyy kyl nyt vk lopuksi ostaa joku sellanen pikarikin ja maistaa :)
Half Baked
Cookie Dough
Blondie Brownie
Karamel Sutra
Oliks hei se Oh my apple pie hyvää? Missasin ja nyt sitä ei enää mistään löydy.
Lemppareita kaupan valikoimasta on tällä hetkellä Cookie dough, aiemmin mm. Chocolate fudge brownieta ja Cinnamon bunsia on uponnut ihan huolella. Chunky monkey ja tämä joku peace-juttu on hyviä, koska banaanijäätelöä ei muuten meinaa saada mistään kotiin saakka ostettavaksi. En kyllä niin tykkää suklaasta näissä, pelkkä banskujätski olisi parempaa. Sitten se, missä on kinuskijätskiä ja semmoisia toffeetäytteisiä suklaakarkkeja, on aivan sairaan hyvää.
Kiskalla en ole pitkään aikaan käynyt, mutta ainakin aiemmin niiltä sai Cherry Garciaa. Se on ihan all time feivöritti. Nomnom.
chocolate fudge brownie . Aah miten hyvää
Cookie dough <3. Lidlin kopio, silloin kun sitä on saatavilla, on myös hyvää (ja huomattavasti halvempaa).
En tykkää mistään. Liikaa vehnäjauhoja ja muuta mössöä, jotka eivät kuulu jäätelöön.
En ole ikinä maistanutkaan. Lidlissä on välillä samantapaisia, joita olen kokeillut.
Blondie brownie.. oon pitkään toivonu sitä missä on pelkästään blondieta mut ei taida olla suomeen tulossa ._.
New York oli, valitettavasti enää ei saa 😢
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä maistanutkaan. Lidlissä on välillä samantapaisia, joita olen kokeillut.
Lidlin versiot ei kyllä ole verrattavissa. Valitettavasti.
Cookie Dough, aaah