Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Joku Cheek tulee :(
On se kova! Mistä tässä muuten lauletaan?
Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista.Anna lupa evästeille
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi
On se kova! Mistä tässä muuten lauletaan?