ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Minä olen muuttanut paikasta toiseen koko ikäni ajan enkä haluaisi pysähtyä koskaan. Siinä olen samanlainen kuin musikaalinen isäni. Muutenkin olen vähän poikatyttö, etenkin hellehatut inhottavat minua. Minusta tehtiin naurettavan imelä telkkarisarja joka saavutti suuren suosion.
"Kani on viisas. Kanilla on älyä. Siitä varmaan johtuu, että hän ei koskaan ymmärrä mitään."
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:03"]Siis mä olin sillai Janin kaa, ja sit Samin. Ja mä en tiennyt että Sami ja Jani tiesi että mä olin ollu niiden molempien kaa sillai.
[/quote]
Kumman kaa (mutta en muista kumpi päähenkilö naisista)
[/quote]
Anne
Olen ammatiltani putkimies. Olen skitsofreenikko, joka seikkailee putkissa ja nappailee löytämiään huumesieniä. Sen takia näen omituisia näkyjä, jossa minun täytyy pelastaa joku helvetin prinsessa.
Olen opettajattarena sisäoppilaitoksessa. Milloinkaan en ole pahaa sanaa toisesta opettajasta sanonut, mutta yhden pinkkivillatakkisen muorin kanssa oli vähällä ettei lipsahtanut. Lapset pitävät minua tiukkapipona, ja minulla onkin varsin säntillinen nuttura, mutta monesti olen antanut nuorten juhlia myöhään yöhön saakka.
Pikkuveljeni luulee koko ajan olevansa komeampi ja fiksumpi kuin minä mutta ei ole! Kumpikaan meistä ei tajua että se oikea naistenmies on meidän isämme. Minulla on oma radio-ohjelma ja olen helvetinmoinen nössö.
Olen luonut päällepuettavan aseen, jonka avulla voi myös lentää. Repikää siitä!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:07"]Olen opettajattarena sisäoppilaitoksessa. Milloinkaan en ole pahaa sanaa toisesta opettajasta sanonut, mutta yhden pinkkivillatakkisen muorin kanssa oli vähällä ettei lipsahtanut. Lapset pitävät minua tiukkapipona, ja minulla onkin varsin säntillinen nuttura, mutta monesti olen antanut nuorten juhlia myöhään yöhön saakka.
[/quote]mcGarmiwa!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:07"]Olen opettajattarena sisäoppilaitoksessa. Milloinkaan en ole pahaa sanaa toisesta opettajasta sanonut, mutta yhden pinkkivillatakkisen muorin kanssa oli vähällä ettei lipsahtanut. Lapset pitävät minua tiukkapipona, ja minulla onkin varsin säntillinen nuttura, mutta monesti olen antanut nuorten juhlia myöhään yöhön saakka.
[/quote]
Minerva McGarmiwa
Ettehän te arvaa mitään mitä olen tänne kirjoittanut.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:07"]
Pikkuveljeni luulee koko ajan olevansa komeampi ja fiksumpi kuin minä mutta ei ole! Kumpikaan meistä ei tajua että se oikea naistenmies on meidän isämme. Minulla on oma radio-ohjelma ja olen helvetinmoinen nössö.
[/quote]
Frasier Crane
Olen olento joka suojelee puita :3
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:04"]
Olen ammatiltani putkimies. Olen skitsofreenikko, joka seikkailee putkissa ja nappailee löytämiään huumesieniä. Sen takia näen omituisia näkyjä, jossa minun täytyy pelastaa joku helvetin prinsessa.
[/quote]
Mario!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:13"]
Olen olento joka suojelee puita :3
[/quote]
Idefix
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:17"]
Olen ovenvartijan muija, joten keitän kaalisoppaa. En edes pidä kaalisopasta, mutta ovenvartijan muijan kuuluu haista aina kaalisopalta. Mitähän tapahtuisi, jos ihmiset saisivat tietää, että oikeasti olen kiinnostunut korkeakulttuurista? Naapurin porvarimukula vaikuttaa masentuneelta. Taloon muutti muuan herra ulkomailta, vallan japanista saakka.
[/quote]
Siilin eleganssi -kirjan päähenkilö, jonka nimeä en nyt tähän hätään muista.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:15"]Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enää väleissä veljeni kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lisää vihjeitä: oon aivan helvetin komea. Mulla on mustat ihanat hiukset. Osaan hieman taikoa, tai ainakin huijata. Vihreä väri sopii minulle.
Lauantaina porauduin mm. juustonviipaleen läpi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:55"]Joudun vierittämään ikuisesti samaa kiveä mäen päälle.
[/quote]
Sisyfos
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:04"]
[/quote]
Mariohan se.
"Te senkin sillinrasvassa käristettävät herkkukurkut!"