ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:54"]
Menetin neitsyyteni turkkilaiselle diplomaatille. Hän sai sydänkohtauksen ja kuoli sänkyyni.
[/quote]
En tiedä onko joku jo vastannut, mutta Down Town Abbeyn vanhin tytär jonka nimeä en saatana saa päähäni
Siellä kivasti nunnajunassa karvajalkanatsien kanssa Alpeilla hanuria soittaa.. EI! Ei hanuria JUMALAUTA ma kerron!
Olen varakasta sukua, asun poikamiesboksissa ja minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon ystäviä. Minulla on myös aika hankalia vanhempia sukulaisia, joita minun pitää perinnön toivossa pyrkiä miellyttämään. Usein heidän oikkunsa saattavat minut kiperiin ja sekaviin tilanteisiin. Onneksi minulla on palvelija, jonka neuvokkuus ja laaja yleissivistys aina pelastaa minut pulasta. En tulisi päivääkään toimeen ilman häntä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:54"]
Menetin neitsyyteni turkkilaiselle diplomaatille. Hän sai sydänkohtauksen ja kuoli sänkyyni.
[/quote]
En tiedä onko joku jo vastannut, mutta Down Town Abbeyn vanhin tytär jonka nimeä en saatana saa päähäni
[/quote]
Mary ja se on Downton Abbey
"Jännä. Hyvin jännä kysely. Tämä palstakin on hyvin jännä."
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:02"]"Te senkin sillinrasvassa käristettävät herkkukurkut!"
[/quote]
Lisävihje: "Vietävän punapyllyinen pasilisko!"
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:44"]Olen varakasta sukua, asun poikamiesboksissa ja minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon ystäviä. Minulla on myös aika hankalia vanhempia sukulaisia, joita minun pitää perinnön toivossa pyrkiä miellyttämään. Usein heidän oikkunsa saattavat minut kiperiin ja sekaviin tilanteisiin. Onneksi minulla on palvelija, jonka neuvokkuus ja laaja yleissivistys aina pelastaa minut pulasta. En tulisi päivääkään toimeen ilman häntä.
[/quote]
Bertie Wooster? :D
"One does not simply walk into mordor"
Olen rikkaan suvun tyhjäntoimittajavesa. Yhtenä krapula-aamuna ovelleni ilmestyi mies, joka ilmoittautui palvelijakseni. Hän teki minulle kerrassaan oivallisen palautusjuoman, joten palkkasin hänet oitis. Palvelijani luulee antavansa muka niin hyviä pukeutumisneuvoja, mutta olisin laittanut juuri ne vaatteet muutenkin. Minä en ole niitä miehiä jotka antavat miespalvelijansa pompottaa itseänsä. Tätini Agatha yrittää naittaa minua naisille, mutta nautin poikamieselämästäni.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:44"]
Olen varakasta sukua, asun poikamiesboksissa ja minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon ystäviä. Minulla on myös aika hankalia vanhempia sukulaisia, joita minun pitää perinnön toivossa pyrkiä miellyttämään. Usein heidän oikkunsa saattavat minut kiperiin ja sekaviin tilanteisiin. Onneksi minulla on palvelija, jonka neuvokkuus ja laaja yleissivistys aina pelastaa minut pulasta. En tulisi päivääkään toimeen ilman häntä.
[/quote]
Ehdit ensin;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:47"]
Bertie Wooster? :D
[/quote] Oikein :)
Vaikutan höppänältä mummolta, mutta oikeasti ratkon murhia.
Supergalifragilistiepsialidousus!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:21"]
Muutin Helsinkiin serkkuni luokse asumaan Lappeenrannasta, entinen mieheni on rikollinen, joka kuitenkin ajoittain palaa minnuu kiusaamaan. Olin töissä tarjoilijana, josta löysin nykyisen mieheni, joka on joskus natku! Kun asiat ei mene miulle miellyttävällä tavalla sanon "sie oot erittäin ikävä ihminen" toki mukaville sanon "mie autan sinnuu!"
[/quote]
Hynttyyt yhteen -sarjassa Eija Vilpas esitti tätä maalaisserkkua. En muista roolihahmon nimeä.
[/quote]
Vappu Nieminen! :) serkkuna oli Hannele Lauri "Virpi Nieminen" :)
I've written a song about grandmas and farmyard animals in the 90's.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:50"]
Supergalifragilistiepsialidousus!
[/quote]Maija Poppanen
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:50"]Supergalifragilistiepsialidousus!
[/quote]
Maija Poppanen
Asun ilkeän noidan luona tornissa. Minulla on pitkät vaaleat hiukset joita pitkin noita kiipeää torniin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:27"]Rakastuin yhteen jätkään, jonka tapasin naamiobileissä. Vanhempamme eivät hyväksy suhdettamme. Mikset voi vaan vaihtaa nimeäsi ja kieltää sukuasi?
[/quote]
Julia?