ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Minä inhoan kaikkea monimutkaista, kuten taittamista, piirtämistä ja leikkaamista. Isoveljeni on maailman neuroottisin pallopää ja hänen lemmikkinsä on biljardia pelaava kirjailija ja lentäjä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:48"]
"Perkele laittoi miut ja Suentassun jotain kiviä polun varteen keräämään."
[/quote]
Antti Rokka
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Olen orpo tyttö, jonka sukulaiset eivät haluaisi huolehtia minusta. Lopulta pääsen asumaan Uuteen kuuhun. Rakastan kirjottamista ja minulla on mielikuvitus ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:52"]Olen orpo tyttö, jonka sukulaiset eivät haluaisi huolehtia minusta. Lopulta pääsen asumaan Uuteen kuuhun. Rakastan kirjottamista ja minulla on mielikuvitus ystäviä.
[/quote]emilia
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]Tässä on paha: Olemme ryhmä joka yrittää pelastaa maapallon avaruusolioilta muuttumalla eläimiksi. Olen jäänyt pysyvästi linnun olomuotoon. [/quote] Tuli mieleen se kirjasarja, Animorphis tai joku vastaava? En tosin ole lukenut kuin yhden osan joskus ala-asteella... [/quote]kirjasarja oikein! Aika harva taitaa lukea tätä...
[/quote]
Tobiashan se. Harmi, että sarjan suomentaminen jätettiin aikoinaan kesken. :/
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:52"]
Olen orpo tyttö, jonka sukulaiset eivät haluaisi huolehtia minusta. Lopulta pääsen asumaan Uuteen kuuhun. Rakastan kirjottamista ja minulla on mielikuvitus ystäviä.
[/quote]
pieni runotyttö! <3
Joudun vierittämään ikuisesti samaa kiveä mäen päälle.
Sain nämä hienot uudet ystävät koska minulla on hyvä kielipää ja lisäksi osaan esittää parempaa kuin olen, tai ainakin yritän. Ensimmäistä kertaa elämässäni ympärilläni on ihmisiä, joita suorastaan palvon, ylellisyyttä, älykästä keskustelua ja tyttö jonka haluaisin itselleni. Silti kaikki on jotenkin pielessä... ja vielä tämäkin ongelma: murhasimme yhden ystävistäni.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"]Always♥♥
[/quote] ei ei ei .... No mutta vastaan kummiski se on joku augustus tai hazel
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:08"]"Dear diary. There is so dark in the wood. I can't be myself anymore. I don't like BOB when he comes to me.."
[/quote]
Laura Palmer Twin Peaksista.
Leskiäitini meni naimisiin kuolleen miehensä veljen kanssa. Epäilen että juuri hän tappoi isäni. Nyt minä istun täällä hautakammiossa puhumassa isäni pääkallolle, ja mietin, onko tässä elämässä mitään järkeä? Onko vai ei?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]Tässä on paha: Olemme ryhmä joka yrittää pelastaa maapallon avaruusolioilta muuttumalla eläimiksi. Olen jäänyt pysyvästi linnun olomuotoon. [/quote] Tuli mieleen se kirjasarja, Animorphis tai joku vastaava? En tosin ole lukenut kuin yhden osan joskus ala-asteella... [/quote]kirjasarja oikein! Aika harva taitaa lukea tätä...
[/quote]
Tobiashan se. Harmi, että sarjan suomentaminen jätettiin aikoinaan kesken. :/
[/quote]onko hajua mistä näitä saisi sitten englanniksi?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"]Always♥♥
[/quote] ei ei ei .... No mutta vastaan kummiski se on joku augustus tai hazel
[/quote]nope
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:56"]Leskiäitini meni naimisiin kuolleen miehensä veljen kanssa. Epäilen että juuri hän tappoi isäni. Nyt minä istun täällä hautakammiossa puhumassa isäni pääkallolle, ja mietin, onko tässä elämässä mitään järkeä? Onko vai ei?
[/quote]hamlet?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:06"]Menen aina vastapäätä asuvalle bestikselleni kylään täysin ilmoittamatta, oven auki paiskoen. Muutenkin kompuroin ja menen kaikista läpi rymimällä. Olen spontaani luonne ja innostun nopeasti hulluistakin ideoista. Tykkään tyhjentää naapurini jääkaapin ja pidän vanhanaikaisista puvuista. Hiukseni on tummat, kiharahkot ja jännittävästi koholla.
[/quote]
Kramer Seinfeldissä <3
Kuolin, koska jouduin tahtomattani sarjan pääpahiksen "tielle". Aika harmi, koska jos näin ei olisi käynyt, me olisimme voittaneet yhdessä.
Pääsin piireihin mutta noiden kolmen käytös alkoi ällöttää. Nyt seukkaan jännittävän poitsun kanssa, mutta se juotti yhdelle kolmesta kodin putkimiestä.
"Perkele laittoi miut ja Suentassun jotain kiviä polun varteen keräämään."