ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:05"]Kaksoisveljeni kuoli taistelusta.
[/quote]
Tämä on George Weasley.
"Dear diary. There is so dark in the wood. I can't be myself anymore. I don't like BOB when he comes to me.."
Vanhempani ovat sairaalassa. Heidät on kidutettu mielipuoliksi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:09"]Vanhempani ovat sairaalassa. Heidät on kidutettu mielipuoliksi.
[/quote]
Neville Pottereista
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:48"]Osaan muuttua koiraksi, ja oma kummipoikani luuli minua kuoleman enteeksi
[/quote]
Sirius Musta
"Uteliaisuus ei ole synti, mutta uteliaan on syytä olla varovainen"
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:11"]Synnyin vanhuksena
[/quote]
Benjamin Button
Olen maailman rikkain tyyppi täällä ja auttamattoman kitsas
Olen ovenvartijan muija, joten keitän kaalisoppaa. En edes pidä kaalisopasta, mutta ovenvartijan muijan kuuluu haista aina kaalisopalta. Mitähän tapahtuisi, jos ihmiset saisivat tietää, että oikeasti olen kiinnostunut korkeakulttuurista? Naapurin porvarimukula vaikuttaa masentuneelta. Taloon muutti muuan herra ulkomailta, vallan japanista saakka.
Olen monien mielestä outo. Asun isäni kanssa koska äitini kuoli kun olin vielä pikkutyttö. Minulla on uneksuva ääni ja nukun kengät jalassa. Minulla ei ole paljon ystäviä. Minulla on vähäm kiharat blondit hiukset. Käytän persoonallisia vaatteita. Isäni on Saivartelija-lehden päätoimittaja.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:15"]
Olen maailman rikkain tyyppi täällä ja auttamattoman kitsas
[/quote]
Roope Ankka
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:18"]Olen monien mielestä outo. Asun isäni kanssa koska äitini kuoli kun olin vielä pikkutyttö. Minulla on uneksuva ääni ja nukun kengät jalassa. Minulla ei ole paljon ystäviä. Minulla on vähäm kiharat blondit hiukset. Käytän persoonallisia vaatteita. Isäni on Saivartelija-lehden päätoimittaja.
[/quote]
Luna Lovegood
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:18"]
Olen monien mielestä outo. Asun isäni kanssa koska äitini kuoli kun olin vielä pikkutyttö. Minulla on uneksuva ääni ja nukun kengät jalassa. Minulla ei ole paljon ystäviä. Minulla on vähäm kiharat blondit hiukset. Käytän persoonallisia vaatteita. Isäni on Saivartelija-lehden päätoimittaja.
[/quote]
Luna Lovegood / Lovekiva
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:55"]Paa tuoppiin sitä viiniä
[/quote]
Se on kyllä, että "paa tuoppiin sitä punkkua!" :D
Tämä ei ole itseasiassa fiktiivinen hahmo, mutta laitan silti.
Kuljetin heroiinia nuorempana. Nyt olen vankilassa. Myös tyttöystäväni on täällä. Olen pitkä ja minulla on mustat hiukset ja lasit.
Mullla on ärsyttävä serkku, joka asuu meillä, koska hänen vanhempansa kuolivat.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]Tässä on paha:
Olemme ryhmä joka yrittää pelastaa maapallon avaruusolioilta muuttumalla eläimiksi. Olen jäänyt pysyvästi linnun olomuotoon.
[/quote]
Tuli mieleen se kirjasarja, Animorphis tai joku vastaava? En tosin ole lukenut kuin yhden osan joskus ala-asteella...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:15"]Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enäö väleissä veljeni kanssa.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:05"]Kaksoisveljeni kuoli taistelusta.
[/quote]taistelussa siis
[/quote
George Weasley