ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:32"]Tutkin työkseni veriroiskeita. Asiantuntemusta minulla riittää, sillä on myös sarjamurhaaja.
[/quote]
Olen*
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"]Olen ärsyttävä angstaava teini. Muutan isäni luo tuppukylään, jotta äitini saa olla rauhassa uuden miehensä kanssa. Kohtaan elämää suuremman rakkauden (vaikka välillä vähän eläimellisempikin kumppani viehättäisi) ja koko hän on kirjaimellisesti koko maailmani. Menen naimisiin, saan lapsen, enkä lopulta ole enää ihminenkään.
[/quote]
Isabella "Bella" Swan
Ette koskaan nähneet minua telkkarissa, mutta kuulitte kovan ääneni. Sitten kuolin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"]Olen ärsyttävä angstaava teini. Muutan isäni luo tuppukylään, jotta äitini saa olla rauhassa uuden miehensä kanssa. Kohtaan elämää suuremman rakkauden (vaikka välillä vähän eläimellisempikin kumppani viehättäisi) ja koko hän on kirjaimellisesti koko maailmani. Menen naimisiin, saan lapsen, enkä lopulta ole enää ihminenkään.
[/quote]
Isabella "Bella" Swan
[/quote]
Mikä sarja?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:34"]Ette koskaan nähneet minua telkkarissa, mutta kuulitte kovan ääneni. Sitten kuolin.
[/quote]
Onks Howardin äiti kuollut?
Pidän naapureiden kyttäämisestä ja minulla onkin siihen sopiva hevosenkaula. Lisäksi minulla on lihava poika ja tylsä mies. En pidä mistään epänormaalista.
Tykkään pelata pelejä, jotka johtavat useimmiten kuolemaan. Muistoksi otan palasen ihoa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"]Olen ärsyttävä angstaava teini. Muutan isäni luo tuppukylään, jotta äitini saa olla rauhassa uuden miehensä kanssa. Kohtaan elämää suuremman rakkauden (vaikka välillä vähän eläimellisempikin kumppani viehättäisi) ja koko hän on kirjaimellisesti koko maailmani. Menen naimisiin, saan lapsen, enkä lopulta ole enää ihminenkään.
[/quote]
Isabella "Bella" Swan
[/quote]
Mikä sarja?
[/quote]
Twilight.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"]Olen ärsyttävä angstaava teini. Muutan isäni luo tuppukylään, jotta äitini saa olla rauhassa uuden miehensä kanssa. Kohtaan elämää suuremman rakkauden (vaikka välillä vähän eläimellisempikin kumppani viehättäisi) ja koko hän on kirjaimellisesti koko maailmani. Menen naimisiin, saan lapsen, enkä lopulta ole enää ihminenkään.
[/quote]
Isabella "Bella" Swan
[/quote]
Mikä sarja?
[/quote]
Twilight
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:24"]Olemne 65 miljoonan vuoden päässä menneisyydessä. Meillä ei ole muuta ruokaa kuin hiiltyneitä dinosauruksenriekaleita kepissä. Tuolla on joki, mutta jos menemme juomaan, jokin hirviökrokotiili pomppaa esiin ja louhtaisee meidät suuhunsa. Olemme eksyksissä, eikä siinä mitään. Emmehän me kuitenkaan ole etsimässä lähintä pitseriaa, joten mitä väliä missä me olemme? Sitä paitsi, jotta kaikki olisi täydellistä, meillä on jalassa tyrannosauruksennahkasandaalit, mikä aivan varmasti saa seuraavan näkemämme tyrannon rakastamaan meitä...
[/quote]
Onko tää se komedia missä on Jack Black ja se nuori kaveri, joka oli Junossa?
[/quote]noup
[/quote]
Kiinnostavaa! Mikä tää sit on?
[/quote]en kerro ;) voin sanoa, että teksti on repäisty kirjan takakannesta
Ennen minäkin luulin että rakkaus on sairaus. Odotin päivää, jolloin minut parannettaisiin. Koko elämäni riippuisi operaatiosta, olihan äitini kuollut sairauteen, ja siksi koko sukuani katsottiin vähän karsaasti. Sitten tapasin Alexin. Yhdessä meidän piti karata yhteiskunnan muurien ulkopuolelle. Mutta Alex ammuttiin. Minä pakenin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:34"]Ette koskaan nähneet minua telkkarissa, mutta kuulitte kovan ääneni. Sitten kuolin.
[/quote]
[/quote]no voi vittu jos on, se on mun lemppari :DD
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:28"]Lopetin puhumisen lapsena. Kukaan ei tiedä miksi, en edes minä. Isäni naitti minut miehelle, jota en ole tavannut. Minut ja tyttäreni lähetetään hänen luokseen. Otan mukaan pianoni.
[/quote]
Holly Hunterin hahmo Pianosta.
Sain sedältäni jännän esineen perinnöksi, mutta paras kaverini käski minun tuhota sen. Matkalla melkein kaikki yrittivät tappaa minut ja kaverini. No selvisimme kuitenkin mutta sain niin paljon traumoja että jouduin lähtemään pitkälle laivamatkalle.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:03"]Siis mä olin sillai Janin kaa, ja sit Samin. Ja mä en tiennyt että Sami ja Jani tiesi että mä olin ollu niiden molempien kaa sillai.
[/quote]
Kumman kaa (mutta en muista kumpi päähenkilö naisista)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"]Olen reilu kolmekymppinen yksinhuoltajäiti ja olen hyvin ylpeä siitä, että olen edennyt esimiesasemaan ja samalla kasvattanut mielestäni maailman fiksuimman ja järkevimmän tyttären. Taannun teinin tasolle asioidessani vanhempieni kanssa ja minulla on erityisen vaikea äitisuhde. Puhun paljon ja nopeasti. Miehet pitävät minusta.
[/quote]
Tiedetään! Mut en muista roolihahmon nimeä...
[/quote]
Muistatko sarjaa?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:36"]Pidän naapureiden kyttäämisestä ja minulla onkin siihen sopiva hevosenkaula. Lisäksi minulla on lihava poika ja tylsä mies. En pidä mistään epänormaalista.
[/quote]petunia dursley
Menin naimisiin miehen kanssa, joka oli rakastettuni vaimon veli, koska halusin tehdä hänet mustasukkaiseksi. Lopulta kuitenkin ymmärrän etten oikeasti edes rakasta häntä, vaan rakastan oikeasti miestä jonka kanssa olen naimisissa. Hän ei vain lopulta enää jaksakkaan rakastaa minua, mutta aijon vielä taistella hänen rakkaudestaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:36"]Tykkään pelata pelejä, jotka johtavat useimmiten kuolemaan. Muistoksi otan palasen ihoa.
[/quote]saw
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:34"]Ette koskaan nähneet minua telkkarissa, mutta kuulitte kovan ääneni. Sitten kuolin.
[/quote]
[/quote]
On se... ikävä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:24"]Olemne 65 miljoonan vuoden päässä menneisyydessä. Meillä ei ole muuta ruokaa kuin hiiltyneitä dinosauruksenriekaleita kepissä. Tuolla on joki, mutta jos menemme juomaan, jokin hirviökrokotiili pomppaa esiin ja louhtaisee meidät suuhunsa. Olemme eksyksissä, eikä siinä mitään. Emmehän me kuitenkaan ole etsimässä lähintä pitseriaa, joten mitä väliä missä me olemme? Sitä paitsi, jotta kaikki olisi täydellistä, meillä on jalassa tyrannosauruksennahkasandaalit, mikä aivan varmasti saa seuraavan näkemämme tyrannon rakastamaan meitä...
[/quote]
Onko tää se komedia missä on Jack Black ja se nuori kaveri, joka oli Junossa?
[/quote]noup
[/quote]
Kiinnostavaa! Mikä tää sit on?