ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Vastaus kohtaan 214: Ismo Laitela
Tässä olis pari helppoo..
1) Löin Draco Malfoyta, älykäs ja "kaikkitietävä"
2) Sanon: "I'm Groot"
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:51"]15.7. Päivän kalorit: 2950 (katastrofaalista), savukkeita: 3 (erinomaista!), alkoholiannoksia (7, mutta tämä oli hätätapaus), tekstiviestejä miehiltä: 0 (olen maailman rumin ja lihavin sinkku, kukaan ei rakasta minua ja kuolen yksin)
[/quote]
Bridget Jones?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:51"]15.7. Päivän kalorit: 2950 (katastrofaalista), savukkeita: 3 (erinomaista!), alkoholiannoksia (7, mutta tämä oli hätätapaus), tekstiviestejä miehiltä: 0 (olen maailman rumin ja lihavin sinkku, kukaan ei rakasta minua ja kuolen yksin)
[/quote]
Bridget Jones
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:15"]Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enäö väleissä veljeni kanssa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:17"]Olin muutaman vuoden aivan hiljaa, kunnes aloitin puhumisen kiroilemalla. Minulla on isoveli, joka pelasti henken ainakin kerran, kyn vedin yliannostuksen. "Karkasin" kotoa aona salaa bailaamaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:52"]Vastaus kohtaan 214: Ismo Laitela
[/quote]
1. Hermione 2. Ei hajua...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:28"]"You are no son of mine."
[/quote]
Tywin Lannister?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:28"]Olen rikkaan perheeni ainoa lapsi. Olen hemmoteltu ja minulla ja koko suvullani on aivan upeat hiukset. Oman puhtaan vereni takia olen hieman "rasisti" ja saatoin kiusata koulussa muutama henkilöä.
[/quote]draco malfoy
Olen pitkä ja kömpelö. Omistan pilailukaupan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:52"]Vastaus kohtaan 214: Ismo Laitela
[/quote]eka on hermione
Olen puolijumala, jolla on miekaksi muuttuva kynä. Nice
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"]Olen pitkä ja kömpelö. Omistan pilailukaupan.
[/quote]
Pilailukaupasta tuli mieleen George Weasley, mutta onko hän pitkä ja kömpelö? Eikös Ronkin omistanut siitä jotakin, pitkä ja kömpelö sopisi hyvin Roniin.
Kun saavuin tähän maailmaan, minun piti teeskennellä, että olisin menettänyt muistini. Muuten kaikki olisivat pitäneet minua hulluna. Ensimmäiset tapaamani ihmiset eivät puhuneet samaa kieltä kuin minä. Onneksi heidän mukanaan oli vihreäsilmäinen tyttö, joka osasi kääntää heidän puheensa minulle. Lisäksi hän opetti minua kehittämään taitojani. Nykyään toimin henkivartijana. Tämä työ voi johtaa kuolemaani. Henkilö jota me kaikki suojelemme, on valmis uhraamaan henkensä rauhan vuoksi. Minä ja vihreäsilmäinen tyttö yritämme keksiä jonkun keinon, ettei hänen tarvitsisi. Toisinaan pelaamme vedessä pallopeliä, jossa isäni oli ammattilainen. Hän katosi merelle kun olin pieni.
Kaksoisveljeni kuoli taistelusta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:05"]Kaksoisveljeni kuoli taistelusta.
[/quote]taistelussa siis
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"]Olen pitkä ja kömpelö. Omistan pilailukaupan.
[/quote]
Pilailukaupasta tuli mieleen George Weasley, mutta onko hän pitkä ja kömpelö? Eikös Ronkin omistanut siitä jotakin, pitkä ja kömpelö sopisi hyvin Roniin.
[/quote]
Ei varmaan ole Potterista. Luulisin, et on Miranda samannimisestä britti-tv-sarjasta.
15.7. Päivän kalorit: 2950 (katastrofaalista), savukkeita: 3 (erinomaista!), alkoholiannoksia (7, mutta tämä oli hätätapaus), tekstiviestejä miehiltä: 0 (olen maailman rumin ja lihavin sinkku, kukaan ei rakasta minua ja kuolen yksin)