Katsotteko ASMR-videoita?
Mielestäni todella rentouttavaa. Omat suosikki ASMR-artistini Youtubessa ovat Gentlewhispering sekä TheWaterWhispers
Ketkä ovat teidän suosikki ASMR-artisteja ja milloin yleensä katsetelle tai kuuntelette?
Kommentit (104)
ASMR on kyllä autistisinta mitä internet on keksinyt.
Olivia's Kissper on mainio, myös kädenliikkeet toimii häneltä,
LauraLemureX ASMR ja WhispersUnicorn ovat vielä mainitsematta. Itse saan kovimmat tinglet roolipeleistä.
Pidän aksenteista ja joko vanhoista tai nuorista ASMRtisteista. Teinit ja nuoret aikuiset ei jaksa kiinnostaa, sen ikäisiltä löytyy eniten videoita ja kaikki videot tuntuvat olevan samankaltaisista aiheista samankaltaisin keinoin. Yritetään koko ajan esittää ja näyttää niin edustavalta... Mutta on poikkeuksiakin.
Olisi kiva nähdä av-mammojen kuvaamia ASMR-videoita. ;)
Olen harkinnut itsekin, kameran ei tarvitse olla laadukas eikä videolla tarvitse edes näyttää naamaansa.
Tajusin vasta ihan muutama päivä sitten, että oon myös aina saanut helposti asmr-reaktioita mutta olen tulkinnut ne inhonväreiksi. Sitten katsoin yhtä unboxing-videota jossa laatikkoa hiveltiin loputtoman kauan ja puhuttiin hiljaisella äänellä ja väreet kulki selässä ja pitkin kehoa. Aluksi väreet ärsytti ja inhotti ja teki mieli karjua videolle että avaa nyt se saatanan laatikko äkkiä, kunnes jotenkin osasin päästää irti ja keskittyä vain tunnustelemaan värinää ilman mitään odotuksia että jotain pitäisi tapahtua. Ihan mieletön rentous iski muutamassa minuutissa! Tää on tosi huimaa, alan nyt tutustua myös muihin videoihin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:03"]
Tajusin vasta ihan muutama päivä sitten, että oon myös aina saanut helposti asmr-reaktioita mutta olen tulkinnut ne inhonväreiksi. Sitten katsoin yhtä unboxing-videota jossa laatikkoa hiveltiin loputtoman kauan ja puhuttiin hiljaisella äänellä ja väreet kulki selässä ja pitkin kehoa. Aluksi väreet ärsytti ja inhotti ja teki mieli karjua videolle että avaa nyt se saatanan laatikko äkkiä, kunnes jotenkin osasin päästää irti ja keskittyä vain tunnustelemaan värinää ilman mitään odotuksia että jotain pitäisi tapahtua. Ihan mieletön rentous iski muutamassa minuutissa! Tää on tosi huimaa, alan nyt tutustua myös muihin videoihin.
[/quote]
Oon kateellinen :D Toi on niin huikeeta kun ton ekan kerran tajuaa ja voi vaan selailla nettiä, joka on täynnä noita videoita. Tulee mahtavia löytöjä koko ajan :D
Mä ihan vähän aikaa sitten vasta kuulin tuosta, kävin sitten katsomassa ja voi että miten ahdistava olo tuli! :D Ajattelin että olisin tykännyt, mutta tulikin vaan jotenkin huono olo.
Miksi ette vaan mene oikeaan hierontaan. Voiko säälittävämpää olla kuin katsoa videolta jonkun hieromista ja huokailla ja huohottaa jostain väreilystä.
Yks tinglehead löytyy täältäkin :) Itse tilaan youtubessa seuraavia asmrartisteja; whispersredASMR (plussaa selkeys ja ihana brittiaksentti), NeonindieASMR, MassageASMR (tekee lähinnä kuitenkin muita, kuin hierontavideoita), Gentlewhispering, FastASMR, Mieto ASMR (pieni kanava, mutta huikea tunnelma ja kuvanlaatu videoissa sekä tietysti Heather Feather ja Ephemeral Rift :)
Rakastan sitä kun Gentlewhisper maria sivelee ja koputtelee kynsillään sitä puista hiusharjaa mutta tekee sitä harmillisen vähän. Osaako joku suositella vastaavia videoita?
Nuo videoiden äänet tekevät minulle etovan olon. Vain hetken pystyin kuuntelemaan. Miten siitä voi tulla kenellekään positiivinen olo, kun kuuntelee ventovieraan jonninjoutavaa ähkivää kuiskuttelua ja huokailua sekä kahinoita, rahinoita, koputtelua? Hyi hitto.
Minä en saa ASMR-videoista mitään tuntemuksia. Mutta ilmiö sinänsä on jotenkin kiinnostava, harmi etten pysty itse sitä kokemaan.
Olenko ymmärtänyt oikein että ääni on tärkeämpi kuin kuva? Tai onko kuvan katselemisella mitään merkitystä, eli saako ASMR-kokemuksen pelkästään ääntä kuuntelemalla?
Ilmeisesti nämä saavat, koska videoita tekevät pyntätyt nuoret naiset jotka ovat laittaneet kyntensä ihqn näköisiksi. Sitten on kiva katsella niitä rapisevia kynsiä tuntitolkulla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:31"]Minä en saa ASMR-videoista mitään tuntemuksia. Mutta ilmiö sinänsä on jotenkin kiinnostava, harmi etten pysty itse sitä kokemaan.
Olenko ymmärtänyt oikein että ääni on tärkeämpi kuin kuva? Tai onko kuvan katselemisella mitään merkitystä, eli saako ASMR-kokemuksen pelkästään ääntä kuuntelemalla?
[/quote]
Kyllä äänikin riittää, löytyyhän noita spotifystakin. Video tosin lisää fiilistä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]
Tässä vielä esimerkki, jos ihan uusi juttu sinulle:
T: AP
[/quote]
Luoja että voi olla kaunis nainen <3
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:43"]
Mielestäni todella rentouttavaa. Omat suosikki ASMR-artistini Youtubessa ovat Gentlewhispering sekä TheWaterWhispers
Ketkä ovat teidän suosikki ASMR-artisteja ja milloin yleensä katsetelle tai kuuntelette?
[/quote]
Mun suosikki oli ASMRreguests ( Ally), sekä Gentlewhispering, mutta nykyisin eniten kuuntelen WhispersRed nimistä :) kuuntelen joka ilta :)
[/quote]
WhispersRedASMR on minunkin suosikkini :) Todella rentouttava puheääni, ja osaa todella hyvin naputella, rapistella, kahisevin liikkein silittää kankaita, käsitellä kirjoja ja lehtiä, jne. Noista saan eniten "tingles" :) (vai pitäisikö sanoa "tinglesejä", niinkuin monet sanovat "macaronseja")
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:43"]
[/quote]
Mun suosikki oli ASMRreguests ( Ally), sekä Gentlewhispering, mutta nykyisin eniten kuuntelen WhispersRed nimistä :) kuuntelen joka ilta :)
[/quote]
WhispersRedASMR on minunkin suosikkini :) Todella rentouttava puheääni, ja osaa todella hyvin naputella, rapistella, kahisevin liikkein silittää kankaita, käsitellä kirjoja ja lehtiä, jne. Noista saan eniten "tingles" :) (vai pitäisikö sanoa "tinglesejä", niinkuin monet sanovat "macaronseja")
[/quote]
oman pääni sisällä sanon niitä tinkuiksi. ei taida olla ihan oikeaoppista suomea, mutta tinkku on ihan yhtä hyvä sana siinä missä muukin kuvaamaan asmr-tuntemusta
jos tästä tulee oikea sana niin saanko rojalteja? tai edes domino-keksin? :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]
Tässä vielä esimerkki, jos ihan uusi juttu sinulle:
T: AP
[/quote]
Luoja että voi olla kaunis nainen <3
[/quote]
Juu, ei taida olla ylläri kenellekkään, että venakko kyseessä. Siellä ne vaan osaa...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:04"]
Katsokaa Fairy Char ASMR -neidin Makeup collection video. Yks parhaista mitä tiiän
[/quote]
Uuh, olipas mahtava! Tätä en ollutkaan ennen nähnyt. Tingles tingles :)