Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko ASMR-videoita?

Vierailija
15.07.2015 |

Mielestäni todella rentouttavaa. Omat suosikki ASMR-artistini Youtubessa ovat Gentlewhispering sekä TheWaterWhispers

Ketkä ovat teidän suosikki ASMR-artisteja ja milloin yleensä katsetelle tai kuuntelette?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whispers Red on suosikkini. Joitain suosittuja suorastaan inhoan esim. lässyttävä heather feather. Joillain on myös ällöttävän kova ja korvaan sattuva s-kirjain. samoin ärsyttää kumihanskojen hinkuttelu joka toisessa videossa.

tietääkö kukaan mitä noita olisi spotifyssa? en välitä kuvista, haluaisin vaan kuunnella. nutty mcfreakin baron-sarjan löysin sieltä jo, mutta en juuri muita.

Vierailija
82/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]

Tässä vielä esimerkki, jos ihan uusi juttu sinulle:  

T: AP

[/quote]

Luoja että voi olla kaunis nainen <3

[/quote]

Juu, ei taida olla ylläri kenellekkään, että venakko kyseessä. Siellä ne vaan osaa...

[/quote]

gentlewhispering olisi paljon parempi jos hän ei lässyttäisi niin typeristä aiheista "näin olet naisellinen" hihihi. mulle olis kyllä yks ja sama vaikka siellä olisi putinin naama, en katso videoita. ne on tosi noloja ja pilaa helposti "kananlihat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MassageASMR on mun lemppari, pidän paljon Dimitrin äänestä ja vaikka aluksi naureskelin Doctor Dimitri-videoille, niin ne ovatkin osoittautuneet todella toimiviksi minulle.

Vierailija
85/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä kuullutkaan tälläisestä. Onko se ihan eri asia, kun saa väristyksiä kuunnellessaan biisejä? Saan niitä usein, erilaisista kappaleista ja usein niissä ei ole mielestäni oikeesti mitään kauheen ihmeellistä. Ei siis ole mitään poikkeuksellisen hyviä välttämättä.

Vierailija
86/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan noita "väristyksiä" myös musiikista, taiteesta ja kun olen "haltioitunut". Menen yleensä ihan kananlihalle mm. kasvoista, mikä on vähän nolon näköistä. Joskus äänistä ja videoista tulee sellainen pehmeämpi "surina", kutiseva tunne ihon alla, vähän kuin olisi koomassa tai kännissä ja se tuntuu vaan kutittavan hyvältä.

Yksi entinen työkaveri sai puhumalla tämän aikaan. En koskaan muistanut mitä hän minulle selitti, koska "päässä alkoi surista"

Vierailija
87/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:34"]

Whispers Red on suosikkini. Joitain suosittuja suorastaan inhoan esim. lässyttävä heather feather. Joillain on myös ällöttävän kova ja korvaan sattuva s-kirjain. samoin ärsyttää kumihanskojen hinkuttelu joka toisessa videossa.

tietääkö kukaan mitä noita olisi spotifyssa? en välitä kuvista, haluaisin vaan kuunnella. nutty mcfreakin baron-sarjan löysin sieltä jo, mutta en juuri muita.

[/quote]

BrittanyASMR on spotifyssa ainakin.

Vierailija
88/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:42"]

MassageASMR on mun lemppari, pidän paljon Dimitrin äänestä ja vaikka aluksi naureskelin Doctor Dimitri-videoille, niin ne ovatkin osoittautuneet todella toimiviksi minulle.

[/quote]

Tsekkaa myös ScarlettASMR. Se on tuo nainen, jota Dimitri usein hieroo, nyt osat ovat vaihtuneet.

Vierailija
89/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mihin pervokeskusteluun mä olen eksynyt.... D:

Vierailija
90/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:19"]

Voi luoja mihin pervokeskusteluun mä olen eksynyt.... D:

[/quote]

Loppuiko sinun koulupäiväsi juuri?

Mitä pervoa tässä on? Paitsi tietysti jos on siinä iässä, että pelkää tyttö- ja poikabakteereja, heh.

Vierailija
91/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensimmäistä kertaa näitä videoita nyt ja olen ihan huomattavan kiihottunut.

Vierailija
92/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tää ketju tuli, kävin kuuntelemassa pari tällaista. Mulle todella tuli sellainen pakokauhun kaltainen, ihan fyysinen olo "pakko päästä heti pois". Sellainen irrationaalinen pelko, niinkuin lapsena eksyessä tai jos on joutunut jonkun luontokappaleen uhkaamaksi. Mutta mielenkiintoista, kyllä. Jos vaikutti noin voimakkaasti negatiivisesti, niin voin kuvitella että ovat pidettyjä niille, joille sama efekti ilmeisesti on positiivinen.

Vierailija
93/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:28"]

Silloin kun tää ketju tuli, kävin kuuntelemassa pari tällaista. Mulle todella tuli sellainen pakokauhun kaltainen, ihan fyysinen olo "pakko päästä heti pois". Sellainen irrationaalinen pelko, niinkuin lapsena eksyessä tai jos on joutunut jonkun luontokappaleen uhkaamaksi. Mutta mielenkiintoista, kyllä. Jos vaikutti noin voimakkaasti negatiivisesti, niin voin kuvitella että ovat pidettyjä niille, joille sama efekti ilmeisesti on positiivinen.

[/quote]

Say what?

Vierailija
94/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:51"]

Katson, jatkuvasti!

Nyt on monta kuukautta takana ja videoita käytä paljon läpi. 

Tää videolista autto mut alkuun

[/quote]

Linkki ei toimi, voisitko laittaa uudestaan, sillä mielelläni katselisin listaa! :)

Vierailija
96/104 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/channel/UCf4li61qo3VNcMdm6EmSD3w/videos

Herranen aika, kattokaa tuo ylin linkki ja joku video häneltä... Tää ei kyllä oo asmr:tä :D Kauheeta venkoilua puolialasti. Myötähäpeä!

Vierailija
97/104 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:07"]

Nyt on tullut kovaa kamaa BrittanyASMR:ltä!

[/quote]

Ihan pashaa..

[/quote]

Mutsis oli! Ja sä myös!

Varmaan itsekin ymmärrät jatkossa olla kommentoimatta jos meinaat vain nolata itsesi noin pahasti noin epäkypsällä kommentilla. :) Menehän nyt vaikka töihin siitä jaloista pyörimästä, hus hus! :D

Vierailija
98/104 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:52"]

[/quote]

Ihan pashaa..

[/quote]

Mutsis oli! Ja sä myös!

Varmaan itsekin ymmärrät jatkossa olla kommentoimatta jos meinaat vain nolata itsesi noin pahasti noin epäkypsällä kommentilla. :) Menehän nyt vaikka töihin siitä jaloista pyörimästä, hus hus! :D

[/quote]

Eipä tämäkään kommentti mitenkään kypsä ollut... T: Sivustaseuraaja

Vierailija
99/104 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:52"]

[/quote]

Ihan pashaa..

[/quote]

Mutsis oli! Ja sä myös!

[/quote]

Eipä tämäkään kommentti mitenkään kypsä ollut... T: Sivustaseuraaja

[/quote]

Höpönlöpöt nettimäntti, menehän nyt röihin siitä! Kuulikko??

Vierailija
100/104 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kyllä ihania. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä