Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaisuehdotuksia Suomen matalahkon syntyvyyden korjaamiseksi

Vierailija
17.09.2023 |

Suomi on Euroopan köyhin maa ostovoimaltaan, siinä vastaus. Palkkoja lisää, veroja alas, hullua byrokratiaa järkevämmäksi.

Poliittinen järjestelmä vaatii remonttia. Jatkossa puolue joka saa eniten ääniä saa enemmistöhallituksen. Ei mitään hallitusneuvotteluita yms. jotka ovat demokratian irvikuva. Tämä lisää myös äänestysaktiivisuutta.

Verotusjärjestelmä täydelliseen remonttiin ja käydään kaikki menot ja tulot läpi. Verotus täysin verkkoon kaikille jotka sitä pystyvät käyttämään, jossa mahdollisuus päättää mihin oma vero kohdistuu; mitä haluaa maksaa jne.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Verotus täysin verkkoon kaikille jotka sitä pystyvät käyttämään, jossa mahdollisuus päättää mihin oma vero kohdistuu; mitä haluaa maksaa jne."

Minä ohjaan kaikki verotulot soiden ennallistamiseen.

Vierailija
2/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eniten ääniä saanut voi saada enemmistöhallitusta jos ei saa yli 50% äänistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että kaikki lapsia kaipaavat "kilteiksi" itsensä identifioivat miehet lopettaisivat valittamisen ja hakisivat itselleen vaimon jostain Aasiasta tai Afrikasta tms. ja tekisivät niiden kanssa vaikka noin 6 lasta per mies.

Vierailija
4/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa väestöstä steriloitu piikeillä, näitä ei voi korjata enää.

Penis on jäykkänä kuin koronapiikki! T:M65+

Surullista jos tuohon ikään mennessä ei mielessä ole mitään muuta kuin alapään halut

Vierailija
5/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Verotus täysin verkkoon kaikille jotka sitä pystyvät käyttämään, jossa mahdollisuus päättää mihin oma vero kohdistuu; mitä haluaa maksaa jne."

Hei niin mäkin! Laitan kyllä osan ilmastonmuutoksen torjuntaan, mutta vain koska haluan pelastaa palsasuot!

Vierailija
6/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm... niinkuin näistä ehdotuksista tulee mieleen joku petsinalle kainalon tuulettelija jonka kannattajat tarvii lyödä maihin taas isommalla kädellä.

Vierailija
7/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalahko syntyvyys korjaantuu olemattomaksi tällä menolla. Hyvä niin.

Vierailija
8/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi siitossonniksi! T: M65+

Koska viimeksi olet käynyt tutkituttamassa spermasi? Turha koittaa tuossa iässä lisääntyä ennen kuin on sen tehnyt. Lisäksi maamme tuskin tarvitsee sairasta väestöä joten kannattaa jättää siittämiset nuoremmille vaikka sinulla joku veijari siellä vielä jaksaisi uida.

Vierailija
9/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 234 vuotias. Olen siittänyt joka vuosi 16-vuotiaasta saakka naisia. Viimeisin nainen tuli raskaaksi reilu viikko sitten.

Iso työ ja moni on minun jälkeläisiä. Mukava elää kuolemattomana.

Vierailija
10/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menolla ei kohta ole enää suomalaisia.

Vierailija
11/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat verosi ne ovat, kukaan ei kiellä sinua tekemästä niin. Mutta turha odottaa poliisia, ambulanssia tai muita verovaroin tuotettuja palveluita ilman erillistä ja kallista maksua.

Vierailija
12/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalahko syntyvyys korjaantuu olemattomaksi tällä menolla. Hyvä niin.

Ei siinä kyllä ole oikeasti mitään hyvää!

Aivopesty tollo.

Vierailija
13/77 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pitäisi taata valtion varoista sellainen elintaso, että lasten kasvattaminen on mahdollista. Yleisesti tänä päivänä minimivaatimuksina pidetään omakotitaloa uudelta lapsiperheiden suosimalta omakotialueelta, kahta kartanovolvoa (joista toinen lasten treenikyydityksiä varten), trampoliinia pihassa, kahta kaukomatkaa vuosittain sekä tietysti lasten käyttämistä kilpaurheilutreeneissä (esim. jääkiekko).

Vierailija
14/77 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan kun suomalaisia on alle 2 miljoonaa. Koko elämäni aikana ei ole ollut yhtäkään vuotta jolloin suomalaisten määrä ei olisi kasvanut.

Vierailija
15/77 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plasebo pillerit sekä puhkotut kumit

Vierailija
16/77 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Pitäisi nussia vaan paljaalla.

Vierailija
17/77 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi kotihoidontuki pitää olla.

Vierailija
18/77 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat verosi ne ovat, kukaan ei kiellä sinua tekemästä niin. Mutta turha odottaa poliisia, ambulanssia tai muita verovaroin tuotettuja palveluita ilman erillistä ja kallista maksua.

Ja tässäkö on sitten ratkaisu siihen että _lapsia syntyy enemmän_? Joku byrokraattinen hässäkkä jossa hätäkeskus tarkistaa nopsaa verottajalta että onko hätäsoiton kohdehenkilö maksanut tarpeeksi hätäkeskusveroa ennen avun lähettämistä? 🤡 kylläpä heti alkoi panettaa ilman kortsua.

Vierailija
19/77 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maa, jossa naisten halutaan synnyttävän lapsia, mutta lasten hoitaminen on sopimatonta, naisten tulee tehdä tasa-arvoisesti töitä miesten kanssa ja lapsen mentävä hoitoon 9 kk iässä. Mikään muu malli ei käy ja jos moista ajattelet tekeväsi, niin lasuahan joku jo on rustaamassa. Lapsi tehdään yhteiskuntaa varten ja tämä lapsen haluaa hoitaa, ei tosin kovin kaksisesti vaan väkivaltaisessa päiväkotiympäristössä.

Miksi kukaan haluaisi tehdä lapsen koneistolle`?

Vierailija
20/77 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Pitäisi nussia vaan paljaalla.

Tämä! Mä oon valmis, pussit on täynnä ja kanki kovana!

Make 64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi