Katsotteko ASMR-videoita?
Mielestäni todella rentouttavaa. Omat suosikki ASMR-artistini Youtubessa ovat Gentlewhispering sekä TheWaterWhispers
Ketkä ovat teidän suosikki ASMR-artisteja ja milloin yleensä katsetelle tai kuuntelette?
Kommentit (104)
Violetsvoice mun lemppari! Tai vaan videot missä joku kuiskailee esim. Kaverinsa kanssa
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:50"]Violetsvoice mun lemppari! Tai vaan videot missä joku kuiskailee esim. Kaverinsa kanssa
[/quote]
Niin ja siis en saa asmr muusta kuin kuiskailusta (ear to ear) ne kirjansivujen kääntelyt ym. Ei tee mitään
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:50"]Violetsvoice mun lemppari! Tai vaan videot missä joku kuiskailee esim. Kaverinsa kanssa [/quote] Niin ja siis en saa asmr muusta kuin kuiskailusta (ear to ear) ne kirjansivujen kääntelyt ym. Ei tee mitään
[/quote]
Mulle taas eniten juuri tuottaa väreitä nuo ear to ear -jutut ja sitten monet ns. asiakaspalvelu-ASMR -jutut. :)
Heather Feather ollut jo yli vuoden mun lemppari :)
Sen videoissa tykkään erityisesti sksk ja tktk äänistä
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:22"]
Heather Feather ollut jo yli vuoden mun lemppari :) Sen videoissa tykkään erityisesti sksk ja tktk äänistä
[/quote]
Joo! sksk on ihan paras!
Voisko joku selittää tätä ilmiötä? Mitä tää on, mitä saatte tästä, missä tilanteissa kuuntelette ja miksi?
En, ne muutamat mitä joskus katsoin, eivät tehneet muuta kuin ärsyttivät :D. Ilmiö ja tunne, mitä noilla videoilla haetaan takaa, on kyllä tuttu, mutta videolta kuuluvat äänet eivät vain toimineet. Yleensä mulla tuntuu se kihelmöinti, jos ääni ikäänkuin kaikuu tietyllä tavalla.
Juu ei tämä mikään marginaali-ilmiö ole, eli et ole ainoa! Suosituimmilla videoilla on kymmeniä miljoonia katselukertoja!
Ephemeral Rift on ykkönen :) silloin tällöin katson myös Heather Featherin ja Tony Bambonin videoita. eilen kokeilin Phoenician Sailoria, viihteenä menee kyllä mutta sen tyylilaji on sen verran karmiva että rentoutuminen ei oikein tule kysymykseen.
Ensimäisen kerran koin kun katsoin hierontavideota, missä taustalla rentouttava musiikki ja hieroja selitti kuiskaten mitä teki. Tällä hetkellä hyräilyvideot ja samalla paperille piirtely tai maalaus toimii. Se tunne on kyllä paras mitä on olemassa ja välillä vaivun uneen niitä videoita katsellessa/kuunnellessa!!
Niin siis tästä pitäisi saada jotain väristyksiä vai? Itse en saanut muuta kuin inhonväreitä kun kuuntelin vajaan minuutin tuota ap:n linkkaamaa videota ja suutaan maiskuttelevaa tyyppiä jonka puheesta ei kuule mitään/saa selvää. En ymmärrä ollenkaan? Mitä tää on?
Tony Bomboni ja Fairy Char ASMR ovat mun ehdottomia suosikkeja. Tekevät aika paljon roolijuttuja, pidän niistä enemmän kuin sksk-jutuista
Oletteko kukaan tilanneet omaa personalized ASMR-videota? Noitahan saisi 20-100 dollarilla tilattua monelta? Itse ajattelin joskus kokeilla, kun keksin vain mitä haluaisin.
Idea on siis tuottaa rauhoittavia ääniä. Itse katson aina ennen nukkumaanmenoa, saatan alkaa nuokkumaan jo videon puolivälissä jos on hyvä hommassaan. Suosittelen kaikille! Paras on mielestäni Fairy char asme.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:44"]Idea on siis tuottaa rauhoittavia ääniä. Itse katson aina ennen nukkumaanmenoa, saatan alkaa nuokkumaan jo videon puolivälissä jos on hyvä hommassaan. Suosittelen kaikille! Paras on mielestäni Fairy char asme.
[/quote]
*asmr
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:40"]
Niin siis tästä pitäisi saada jotain väristyksiä vai? Itse en saanut muuta kuin inhonväreitä kun kuuntelin vajaan minuutin tuota ap:n linkkaamaa videota ja suutaan maiskuttelevaa tyyppiä jonka puheesta ei kuule mitään/saa selvää. En ymmärrä ollenkaan? Mitä tää on?
[/quote]
Juu, ei toimi kaikille. Joidenkin mielestä ärsyttävää jorinaa, toisten mielestä ihanaa. Mutta tunteen pitäisi olla vähän samankaltainen kuin jos olet joskus pienenä leikkinyt kaverisi kanssa leikkiä, jossa "piirretään" sormella jotain toisen selkään ja pitää arvata mitä piirros esittää. Useimmilla ihmisillä tämä laukaisee vähän samanlaisia tuntemuksia. Mutta ei toki kaikilla, nää on mieltymysjuttuja. ASRM:ää on myös niin erilaista, että voi olla, että sieltä sinullekin jotain löytyisi jos oikein monta videota kahlaisit. Noita on ihan käsilaukun sisällön esittelystä ja sormien naksuttelusta aina monimutkaisiin roolileikkeihin.
Ja selventäisin sitten vielä tässä, että kyse ei siis ole mistään seksuaalisesta mielihyvästä (tainno kai noista joku voi sellaistakin saada, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ASMR:n kanssa).
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:40"]
[/quote]
sinä et vain saa asmr-reaktiota. vähän kuin olisit värisokea ja joku esittelisi sinulle taulua, se ei sinusta näytä kovinkaan erikoiselta ja ihmettelet mitä ihmiset oikein intoilevat. harmin paikka mutta toisaalta koska et ole sitä koskaan kokenutkaan niin et pysty sitä kaipaamaankaan.
Tässä vielä esimerkki, jos ihan uusi juttu sinulle:
T: AP