Katsotteko ASMR-videoita?
Mielestäni todella rentouttavaa. Omat suosikki ASMR-artistini Youtubessa ovat Gentlewhispering sekä TheWaterWhispers
Ketkä ovat teidän suosikki ASMR-artisteja ja milloin yleensä katsetelle tai kuuntelette?
Kommentit (104)
Enpä muista milloin olisin viimeksi ärsyyntynyt niin voimakkaasti kun näitä katsoessa.
Aivan järkyttävää paskaa! 8*(
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:45"]
Enpä muista milloin olisin viimeksi ärsyyntynyt niin voimakkaasti kun näitä katsoessa. Aivan järkyttävää paskaa! 8*(
[/quote]
:(
Ehkä voi jättää kommentoimatta tähän ketjuun jos ei diggaa. Menee muuten vähän trollauksen puolelle.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:15"]
Miten voi olla mahdollista, että keskustelu toisella sivulla ja QueenOfSerene on mainitsematta?
Noh, olkaapa hyvät!
[/quote]
Uuh, kiitos tästä! Taas uusia löytöjä!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:43"]
Mielestäni todella rentouttavaa. Omat suosikki ASMR-artistini Youtubessa ovat Gentlewhispering sekä TheWaterWhispers
Ketkä ovat teidän suosikki ASMR-artisteja ja milloin yleensä katsetelle tai kuuntelette?
[/quote]
Mun suosikki oli ASMRreguests ( Ally), sekä Gentlewhispering, mutta nykyisin eniten kuuntelen WhispersRed nimistä :) kuuntelen joka ilta :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:35"]
Ilmeisesti nämä saavat, koska videoita tekevät pyntätyt nuoret naiset jotka ovat laittaneet kyntensä ihqn näköisiksi. Sitten on kiva katsella niitä rapisevia kynsiä tuntitolkulla.
[/quote]
tottakai. tämän ihqummaksi ei pyntätyn nuoren naisen kynnet mene <3
Fairy char.. Ei mun mielestä ole asmr ollenkaan, ainakaan toi meikkipöytävideo. Toki joku tykkää kun lässyttää pikkutyttöäänellä
ahh mä kuuntelin tuota gentle whisperingiä ja katsoin videota ja olin eka vähän, että mitäh. Noh sitten laitoin hyvät nappikuulokkeet korville, silmät kiinni ja makasin pimeässä ja kuuntelin videon ja rentouduin aivan mielettömän hyvin! Kuiskailu ja rapina aiheuttivat ihania väreitä korvista koko kehoon ja teki mieli vain velttoilla makaroonina sohvalla kun tuli niin painava olo! Ihanaa, aion kuunnella jatkossakin. :)
Sitä haluaisin korostaa, että kannattaa oikeasti kuunnella hyvillä kuulokkeilla ja rennosti silmät kiinni. Pikkasen eri fiilis kun katsoa videota ja kuunnella läppäriltä niitä ääniä "ilmoille".
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:04"]
Mielen köyhyyttä.
[/quote]
Niin näkyy sulla olevan. Oletko jo hakenut apua? :D
Asmr on ihanaa :D Oma suosikkini on Gentlewhisperingin Maria, hän on jo persoonana niin lähestyttävän oloinen, sellainen jalat maassa-tyyppi. Korvasta korvaan videot saa mut hulluks, en voi sietää niitä yhtään, mutta kynsien nakutus, tavaroiden koskettelu ja avaaminen sekä esimerkiksi käsihieronta alkaa nukuttamaan heti, monesti olenkin nukahtanut kesken videon.
Mitään seksuaalista tyydytystä en videoista saa, mua ne rentouttaa ja tekee olon raukeaksi, seksuaaliset kiksini saan muualta :D
Kiitos av, olen nyt virallisesti koukussa näihin. En ollut kuullutkaan asrm:stä koskaan aikaisemmin mutta nyt, purrrrr... Tykkään eniten hiljaisista kuiskauksista suoraan korvaan. Tai puhaltelusta. Ihan äärimmäisen rentouttavaa, joka kerta alkaa nukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:31"]
ASMR on kyllä autistisinta mitä internet on keksinyt.
[/quote]
Uskon, että suurin osa ASMR:ää kokevista ihmisistä on ihan normaaleja, mutta minua kyllä kiinnostaisi tietää, onko tämä yleisempää esim. Aspergereillä ja/tai sosiaalisesti syrjäytyneillä.
Minulla nimittäin on AS, ja olen kokenut aina ASMR:ää hyvin vahvasti. Olen myös ikisinkku ja sosiaaliset kontaktini ovat minimaaliset. Olen heteronainen, mutta olen aina nauttinut suunnattomasti esim. siitä, että kampaaja hipelöi hiuksiani. ASMR-videoista saan parhaimmillaan täsmälleen samanlaisia reaktioita. Ne tavallaan korvaavat minulle inhimillisen kosketuksen. Tulee rauhallisempi ja parempi mieli. Tunnen, etten ole yksin.
Olen aina ollut myös unihäiriöinen, mutta kiitos ASMR-videoiden, nukun nykyään kuin tukki.
[/quote]
Liittyiskö erityisherkkyyteen? Itse olen erityisherkkä mitä suurimmissa määrin, enkä edes viitsi katsoa noita videoita kun tuntuu että joudun johonkin ihme transsiin...En oikein tykkää siitä etten pysty hallitsemaan itseäni :D
Missä on suomalaiset ASMR-videot??
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:12"]
Missä on suomalaiset ASMR-videot??
[/quote]
Youtubesta löytyy joitain. Hae asmr suomeksi.
Uk asmr spa-video on kiva.
En tykkää sellaisesta ylinäytellystä hönkimisestä ja huokailusta, joten muhun uppoaa tuollainen video missä tuntuu siltä kuin olisi oikeasti kasvohoidossa.
Kaikenlaiset videot joissa vilkkuu tissivaot ym. kierrän kaukaa! Joissain videoissa ihan tietoisesti käännetään asia pervoiluksi, hyi.
Fairy char on paras!
Hän puhuu aina niin hitaasti ja rauhallisesti. kissing videot, room tourit, hieronnat ja kuiskaukset parhaat. Ja hän keksii aina uutta.
mitä mieltä 3dio microphoneista??
Tykkään itse kun ovat realistisia mutta ärsyttää ne sydänäänet :D
Tää on kyllä muuttanut mun elämää... Nykyisin mua rentouttaa jopa hidasteleva netti, tietyt fb-pelit joissa klikkaukset tuottaa erilaisia ääniä, oman näppäimistön ääni kirjoittaessa, jopa pippurin lisääminen ruokaan pippurimyllyllä. Jotenkin outoa.
Ja tiedän, ettei tästä kaikki asrm-harrastajat tykkää, kun haluavat ettei tää leimaudu pervoilijoiden lajiksi, mutta tietyt videot aiheuttaa kyllä väreitä ja kiksejä myös "sinne". Ei sillä, että se johtaisi mihinkään tai olisi päätarkoitus näiden katselussa, mutta tuopahan jotenkin ekstrahyvän fiiliksen.
Miten voi olla mahdollista, että keskustelu toisella sivulla ja QueenOfSerene on mainitsematta?
Noh, olkaapa hyvät!