Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko ASMR-videoita?

Vierailija
15.07.2015 |

Mielestäni todella rentouttavaa. Omat suosikki ASMR-artistini Youtubessa ovat Gentlewhispering sekä TheWaterWhispers

Ketkä ovat teidän suosikki ASMR-artisteja ja milloin yleensä katsetelle tai kuuntelette?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, jatkuvasti!

Nyt on monta kuukautta takana ja videoita käytä paljon läpi. 

Tää videolista autto mut alkuun

Vierailija
22/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia Kissper on ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:19"]

Voi luoja mihin pervokeskusteluun mä olen eksynyt.... D:

[/quote]

Loppuiko sinun koulupäiväsi juuri?

Mitä pervoa tässä on? Paitsi tietysti jos on siinä iässä, että pelkää tyttö- ja poikabakteereja, heh.

[/quote]

Vieläpä netin kautta tarttuvia tyttö- ja poikabakteereja :D

Vierailija
24/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:31"]

ASMR on kyllä autistisinta mitä internet on keksinyt.

[/quote]

Uskon, että suurin osa ASMR:ää kokevista ihmisistä on ihan normaaleja, mutta minua kyllä kiinnostaisi tietää, onko tämä yleisempää esim. Aspergereillä ja/tai sosiaalisesti syrjäytyneillä.

Minulla nimittäin on AS, ja olen kokenut aina ASMR:ää hyvin vahvasti. Olen myös ikisinkku ja sosiaaliset kontaktini ovat minimaaliset. Olen heteronainen, mutta olen aina nauttinut suunnattomasti esim. siitä, että kampaaja hipelöi hiuksiani. ASMR-videoista saan parhaimmillaan täsmälleen samanlaisia reaktioita. Ne tavallaan korvaavat minulle inhimillisen kosketuksen. Tulee rauhallisempi ja parempi mieli. Tunnen, etten ole yksin.

Olen aina ollut myös unihäiriöinen, mutta kiitos ASMR-videoiden, nukun nykyään kuin tukki.

Vierailija
25/104 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on mulle ihan tuttuja, mutta silti 95% näistä tehdyistä jutuista saa mut ärsyyntymään, suorastaan raivon partaalle.

Vierailija
26/104 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:28"]

Silloin kun tää ketju tuli, kävin kuuntelemassa pari tällaista. Mulle todella tuli sellainen pakokauhun kaltainen, ihan fyysinen olo "pakko päästä heti pois". Sellainen irrationaalinen pelko, niinkuin lapsena eksyessä tai jos on joutunut jonkun luontokappaleen uhkaamaksi. Mutta mielenkiintoista, kyllä. Jos vaikutti noin voimakkaasti negatiivisesti, niin voin kuvitella että ovat pidettyjä niille, joille sama efekti ilmeisesti on positiivinen.

[/quote]

Mulle tulee tuo kuvailemasi efekti skitrofreniaa kuvastavista äänistä videoissa, siis juuri tietynlaista kuiskailua tai puhetta. Monet asmr-videot ei vaikuta muhun oikein mitenkään, mutta jotkut äänet on kivoja.

Vierailija
27/104 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain noita ASMR-väreitä ensimmäisen kerran esiteininä, kun katsoin klippiä jostain geishadokumentista. Klipissä nainen maalasi kasvonsa ja niskansa valkoisiksi. Katsoin sen videon miljoona kertaa ja olo oli ihanan autuas. Jäin yksinäni katsomaan sitä videota aina yöllä, että sain kunnolla keskittyä siihen. Vanhemmat pitivät minua nettiaddiktina sen takia.

Lopulta väreitä alkoi tulla vähemmän ja vähemmän, kunnes video ei enää toiminut. Sinänsä suretti, mutta muistelin lämmöllä sitä tunnetta.

Muutaman vuoden päästä näin sattumalta jonkun meikkiohjeistus/taiteilukanavan pitäjän 6-vuotiaan pikkusiskon leikkimielisen meikkivideon ja sain siitä huimasti väreitä. Katsoin senkin videon monen monta kertaa, kunnes kaverini alkoi väittää, että minulla on jokin sairas fetissi. Jatkoin videon katselua salaa ja luulin, että kyse on oikeasti jostain mielenviasta.

Ja taas kului pari vuotta, ja nyt olen löytänyt ASMR-videot. Kieltämättä yksi elämäni parhaista asioista, vaikka miesystäväni tuhahtelee kummastuneena ja muulle lähipiirille en kehtaa edes kertoa.

Sinänsä omituista, sillä livenä kärsin misofoniasta ja kaikki rapistelu ja maiskuttelu ärsyttää suunnattomasta.

Vierailija
28/104 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:53"]

Sinänsä omituista, sillä livenä kärsin misofoniasta ja kaikki rapistelu ja maiskuttelu ärsyttää suunnattomasta.

[/quote]

Mulla on muuten sama juttu. Videoilla äänet ei ärsytä, mutta livenä kyllä.

Vierailija
29/104 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii tiiättekö seurusteleeko FairyChar vielä sen suomalaisen kanssa? :)

Vierailija
30/104 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:42"]

Heii tiiättekö seurusteleeko FairyChar vielä sen suomalaisen kanssa? :)

[/quote]

Ilmeisesti kyllä, niin tulkitsen kun törmäsin alle vuorokausi sitten kirjoitettuihin kommentteihin liittyen heidän suhteeseensa.

Olen tässä nyt joitakin tunteja katsellut Charin videoita ja todennut, että pidän niistä eniten. Asmr ei toimi muhun kovin vahvasti, mutta Charilla on miellyttävä ääni ja joka tapauksessa noita videoita on kiva kuunnella.

Vierailija
31/104 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa kuunnella, ei katsoa. Noi videot on enemmän miehille, jotka ei ehkä itse ASMR:stä tajua mitään..

Vierailija
32/104 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaahan sen tietyistä kommenteistakin, kun on joku *** asialla verrattuna oikeaan asmr-faniin. Kaikki nuo tietyt linkitetyt, aah ooh "kiihotun" ja "voi kuinka kivan naisellista" -kommentit.

Vierailija
33/104 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, vaan kuuntelen.

Vierailija
34/104 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen köyhyyttä.

Vierailija
35/104 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen näitä viikottain ennen nukkumaanmenoa. Täytyy olla luurit päässä, että toimii :) WhispersRED on minunkin suosikkini, hiljainen ja kaunis ääni ja se brittimurre :). Mulle ei nuo videot aiheuta varmaan semmoisia "oikeita" asmr-tuntemuksia, en saa siis mitään väristyksiä tms, mulle vaan tulee rauhoittunut ja seesteinen olo :). Parhaimpia on korujen äänet, erilaiset rapinat ja kahinat, jotkut kopinatkin. Laukkujen- ja kenkienesittely ja -hivelyvideot on kans kivoja :). Sitten taas en saa yhtään mitään ns. roolipeleistä ja sitä ear to ear-juttua jopa inhoan, jos siinä esim. puhalletaan korvaan, tuntuu todella epämukavalta. Jossain videossa matkittiin sitä ääntä kun puhdistaa topsypuikolla korvaa, HYI KAMALA ! :D 

Vierailija
36/104 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:12"]

Missä on suomalaiset ASMR-videot??

[/quote]

Hmm no itse ainakin tiedän, että LovelySoundsASMR on suomalainen asmr videoiden tekijä :)

Vierailija
39/104 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Fairy Char ASMR -neidin Makeup collection video. Yks parhaista mitä tiiän

Vierailija
40/104 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi