Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu?

Vierailija
13.07.2015 |

Olen nyt 2 vk syönyt järkevästi, 1400-1800 kcal/vrk. Vaa'alla ei tapahdu mitään. Miksi ei? En ole harrastanut liikuntaa, mutta jotenkin kuvittelisi että jos puolittaa syömisensä, se vaikuttaisi jotenkin. Miksi ei? Turhauttaa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:00"]

Ja se vielä että näillä syömisillä nälkä pysyy juuri ja juuri poissa, en oikein pysty vähentämään kaloreita koska tiedän että nälkä kostautuu jossain vaiheessa. Varsinkin jos nyt aloitan sen liikunnan. Ja imetän myös.

[/quote]

Eiköhän sun ongelma ole juuri tuo, että välttelet nälkää. Itse olen syömättä joka päivä 16 tuntia ja kyllä mulle tulee näläksi luokiteltava tunne, mutta siihen on jo niin tottunut, ettei se haittaa. Eri juttu oli ennen, kun söi pitkin päivää, jolloin nälkä oli vittumaisempi ja toistui useammin.

Vierailija
22/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kato mitä se vaaka näyttää vaan ota mittanauha ja ennen-jälkeen kuvia. Jos käy vaikka salilla samalla kun laihduttaa, mikä on aika vaikeeta niin tottakai sitä massaa tulee lisää ja näin paino samalla nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:00"]

Ja se vielä että näillä syömisillä nälkä pysyy juuri ja juuri poissa, en oikein pysty vähentämään kaloreita koska tiedän että nälkä kostautuu jossain vaiheessa. Varsinkin jos nyt aloitan sen liikunnan. Ja imetän myös.

[/quote]

Eiköhän sun ongelma ole juuri tuo, että välttelet nälkää. Itse olen syömättä joka päivä 16 tuntia ja kyllä mulle tulee näläksi luokiteltava tunne, mutta siihen on jo niin tottunut, ettei se haittaa. Eri juttu oli ennen, kun söi pitkin päivää, jolloin nälkä oli vittumaisempi ja toistui useammin.
[/quote]

Taidat olla mies. Yleensä naisten verensokeri ei kestä moista.

Vierailija
24/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinäkin, mikä on pituutesi? katso se kalorimäärä  jolla et liho etkä laihdu tekemättä mitään, koska et harrasta liikunaa. Kirjoita se seinällesi tussilla. Tätä rajaa et saa ylittää/päivä. Näin helppoa se on kun haluaa. jos olet hyvin lyhyt kuten minä 161 cm, et voi ylittää n. 1540  kcal jos haluat olla n. 61 kiloinen. Jos ylität, lihot. 

liikunta: hanki kotiisi kuntopyörä, hyppynaru ja vaik steopperi. teet näitä lastesi seurassa. niin saat vähän enemän syödä, mutta siis VÄHÄN, esim. 100 kaloria niin et liho. jos sitten haluat laihtua, mun pituisen kalorit ei saa ylittää 1200-1300 kca l/päivä jos pystyn siis olemaan kuolematta. näin on elämänlait annettu. ota tai jätä, se on sinun valinta.

Jätä nuo oivariinit pois. Laske niiden kalorit, kuitenkin jotain 100 luokkaa.

Vierailija
25/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta todennäköisesti jumissa. Kokeileopa sitä liikuntaa

Vierailija
26/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirveitä neuvoja ja ap on laihduttanut kokonaiset 2vkoa, voi taivas. Syöt väärin ja liian vähän, et liiku, siinäpä ne syyt. Itse laihdutin 15kg ja homma aloitettiin nostamalla kaloreita, lisäämällä liikuntaa. Painoa lähti 15kg reilun 5 kuukauden aikana ja tilalle tuli lihasta. Hankkikaa itsellenne apua älkääkä kituuttako jollain 900 kalorilla, se ei vaan toimi eikä ole fiksua"

sinä VOIT harrastaa liikuntaa. MInä en. Kun sairastut, lihot takaisin niin että pamahtaa.siksi kaloreiden rajoitus on parempi tapa. 

Vierailija
27/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa päivän ateriat.

Vierailija
28/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö tarpeeksi rasvaa

Vierailija
29/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim eilen

Aamupalalla leipä oivariinilla, juustolla ja vihanneksilla, maustamatonta jugurttia+mustikoita.

Lounas falafelpyöryköitä 7 kpl, kolme perunaa ja ruokalusikallinen minttukastiketta. Vihersalaattia.

Mansikoita+rahkaa.

Pieni annos riisipuuroa.

Iltapalaksi kaksi leipää juustolla + teetä.

vettä olen juonut paljon.

Vierailija
30/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kahdessa viikoasa ei välttämättä ihneitä vielä ehdi tapahtua. Meneekö ruoat vaa'an kautta vai onko määrät arvioita? Mites lähtöpaino?

Vierailija
31/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan oikeasti punninnut grammalleen joka ikisen suupalan ja merkannut esim kiloklubiin? Se on oikeasti muuten vaikeaa arvioida ruokien energiamäärä. Ja toisekseen ruoassasi näyttää olevan liian vähän proteiinia ja liikaa hiilaria. En todellakaan käske kokonaan jättämään hiilarit, mutta ainakin esimerkkipäivässä oli todella paljon leipää ja puuroa. Kiloklubi näyttää myös prosenteissa rasvojen, proteiinien ja hiilarien osuudet

Vierailija
32/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika isot annoskoot!

Vierailija
33/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ruokapäiväkirjaa jollain nettisivustolla. Se on jollain tavalla myös rehellisyyskoe itselle eli laittaako todella kaikki syömiset määrineen ylös vai huijaako itseään. Omalla kohdalla syömiset olleet epäsäännöllisiä ja yksipuolisia ja ruokapäiväkirjan myötä olen havahtunut lisäämään tiettyjä ravinteita.

Vierailija
34/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on sellainen erikoinen aineenvaihdunnallinen tilanne, että jostain syystä elimistöösi kertyy enemmän ravintoa, kuin kulutat.

Vierailija
35/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten panosi mittaat? Aamulla ekojen kusien jälkeen?

Pakota itsesi viikoksi 900-1200 kcal ja tule sitten kertomaan jos ei ole yhtään paino pudonnut.

Vierailija
36/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa peliin niin se aineenvaihduntakin lähtee käyntiin. Syöt kyllä liian paljon. Enemmän vihanneksia peliin vaan. Rasvattomat maitotuotteet käyttöön. Riisipuuurossa on tosi vähän kuitua. Vaihda kurapuuroon keitettynä vedessä.

Vierailija
37/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aineenvaihduntaa buustaa, jos harrastaa liikuntaa vaikka söisikin takaisin ne kuluttamansa kalorit. Etkö ole harrastanut liikuntaa nyt vai koskaan?

Vierailija
38/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:40"]

Liikuntaa peliin niin se aineenvaihduntakin lähtee käyntiin. Syöt kyllä liian paljon. Enemmän vihanneksia peliin vaan. Rasvattomat maitotuotteet käyttöön. Riisipuuurossa on tosi vähän kuitua. Vaihda kurapuuroon keitettynä vedessä.

[/quote]

:D:D

Vierailija
39/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et liiku? Ei kovin terveellinen elämäntapa. 

Unohda kalorien laskeminen, ja jätä kaikki sokeria sisältävät jutut pois, ja kaikki kuiduttomat jutut kuten riisipuuro. Leivänkin voisi jättää pois. Syö paljon kasviksia ja hedelmiä. Punnitse itsesi kerran kuussa kuukautisten jälkeen, niin saat eliminoitua hormonien vaikutuksen, ja ymmärrät pitkäjänteisyyden ruokavalion muutoksessa.

Vierailija
40/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut ja punninnut syömäni ruuat, Kiloklubi on käytössä. Riisipuuro oli vähän tollanen poikkeus, sitä sattui olemaan ruokana joten söin vähän.

Tuo ei ollut ehkä kaikkein paras esimerkkipäivä, normaalisti olen syönyt enemmän proteiinia ja kasviksia, mutta kaloreiden suhteen suurinpiirtein noin on ollut nämä pari vk. 

Lähtöpaino on 81. Punninnut aamuöisin jälkeen.

Ja kyllä liikunta on tarkoitus ottaa mukaan kuvioihin. Meinaa vaan tulla uskonpuutetta ja motivaatiopula jos näin alussakaan ei mitään painonlaskua näy. Eikö edes nesteitä pitäisi lähteä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi