Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa käydä töissä?

Vierailija
07.04.2026 |

Itse en jaksa käydä edes kaupassa. Käytän ruokarobottia, ja enimmäkseen nukun päivät. Täytän ristisanatehtäviä ja hengaan palstalla. En pystyisi kuvitella että mitenkään jaksaisin tehdä 8h töitä päivässä. Joku 2h voisi mennä jos saa puolen tunnin ruokiksen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormitun myös ihmisistä niin paljon että kaikenlainen sosiaalinen kanssakäyminen tuntuu mahdottomalta. Sitten pitäisi vielä yrittää joka aamu herätä, laittautua skarpiksi ja matkustaa töihin. 

Vierailija
2/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi et jaksakkaan kun nukut päivät. Olet kuin vaimoni. Nukkuu mielellään vaikka 12 asti. Haukottelee lopun päivää ettei jaksa tehdä mitään, valittaa kuinka joka paikka on kipeä. Syy on nimenomaan siinä ettei nouse ylös ja tee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän tekee, sitä vähemmän jaksaa. Jos loikoilulle antaa vallan, huomaa jäävänsä neljän seinän sisään nopeasti. Aiemmassa työssä jossa olin fyysisesti kovilla jaksoin myös töiden jälkeen todella paljon. Se tekeminen jäi ikään kuin päälle ja kunto oli hyvä. Nyt istumatyössä oon päivän jälkeen ihan finaalissa sohvan pohjalla. 

Vierailija
4/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kuormitu siitä työstä. Kuormitun niistä ihmisistä joiden kanssa sitä työrä tehdään.

Vierailija
5/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan välillä nukkua päivät kun teen yöt töitä. Usein varaan töihin myös leffaherkut mukaan. Monesti olen kolmessa tunnissa tehnyt kaikki työt,sitten saa istua kuus- seitsemän tuntia. Mitä nyt välillä käyn vähän kattomassa et kaikki on ok. Mut kyllä tuo palkitsee kun tilille tulee hyvät kahisevat, laitetaan Visa vinkumaan.

Vierailija
6/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia useimmat. Ilman rahaa ei elä.

Vierailija
7/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi et jaksakkaan kun nukut päivät. Olet kuin vaimoni. Nukkuu mielellään vaikka 12 asti. Haukottelee lopun päivää ettei jaksa tehdä mitään, valittaa kuinka joka paikka on kipeä. Syy on nimenomaan siinä ettei nouse ylös ja tee. 

Mulla oli ex joka herätti mut viikonloppuisin aina tarkoituksellisella kolistelulla ympäri kämppää kun itse heräsi tyyliin seitsemältä. Olisin nukkunut ehkä kymmeneen ja ollut sen jälkeen virkku, mutta haukottelin koko päivän siksi että aamulla ei ollut ollut aitoa unirauhaa. Ihminen ei voi luontaiselle unirytmilleen mitään eli sille onko aamu-vai iltaihminen vai jotain siltä väliltä. No sitten kun sai mut ylös vetäytyi sohvalle päiväunille. Raivostuttavaa. Varsinkin kun minä en voi käsittää miksi päikkärit on muka ok mutta jos saman ajan nukkuu aamusta pidenpään on huono ihminen? 

Vierailija
8/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama vakituinen miesystävä jotka hankkivat minulle kaiken tarvitsemani pikkupalveluksia vastaan. Näin elää sopivan leveästi. Ei kenenkään kuuluisi käydä töissä jos ei halua. Siksi maksamme veroja että saamme hyvinvointia.

N27

Vierailija
9/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, jos tuollaista pitää edes kysellä, paras että pysyttelet vain siellä betonikolossasi ja ja syöt niitä nuudeleleitasi ja valitat kaikesta maailman tappiin jollain vauvapalstalla...hieno elämä, eikö

Vierailija
10/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelasta saa rahaa ihan mukavasti, alle 3000 €/kk ei töitä kannata tehdä, kun ei saa esimerkiksi asumistukea täysimääräisesti.

Vierailija
11/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap elää (mikäli hänen olemistaan voi elämäksi kutsua). Joku hänetkin elättää.

Vierailija
12/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelasta saa rahaa ihan mukavasti, alle 3000 €/kk ei töitä kannata tehdä, kun ei saa esimerkiksi asumistukea täysimääräisesti.

Oletko miettinyt mistä Kela saa rahansa?

Vierailija
13/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan työ persiistä. Onnaurettavaa, että ihminen joutuu käyttämään parhaan osan elämästään työskentelemällä jonkun kasvottoman korporaation eteen samalla kun sikariporras nauraa työläisille.

Jossain metsästäjäkeräilijäheimossa Uudella-Guineallakin on ihmisarvoisempi elämä.

No, teen töitä lähinnä kustantaakseni vapaa-aikani. Seuraavalla reissulla tuleekin 40:s maa käytyä.

Vierailija
14/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokarobotti tai wolttikuski ei jaksa tehdä työtään, ap kuolee nälkään.

Vierailija
15/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en kuormitu siitä työstä. Kuormitun niistä ihmisistä joiden kanssa sitä työrä tehdään.

Sama, vaikka työ on fyysistä siivoustyötä. Kaikki ihmiset työssä väsyttää ja ahdistaa.

Vierailija
16/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan työ persiistä. Onnaurettavaa, että ihminen joutuu käyttämään parhaan osan elämästään työskentelemällä jonkun kasvottoman korporaation eteen samalla kun sikariporras nauraa työläisille.

Jossain metsästäjäkeräilijäheimossa Uudella-Guineallakin on ihmisarvoisempi elämä.

No, teen töitä lähinnä kustantaakseni vapaa-aikani. Seuraavalla reissulla tuleekin 40:s maa käytyä.

Idiootti

Vierailija
17/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin jaksaa käydä. Oleminen on se, joka uuvuttaa.

Vierailija
18/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti

Ymmärrän, etät olet kateellinen. Vaatii rohkeutta kyetä hyppäämään oravanpyörästä.

Vierailija
19/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia kotiin ruokittuja me työssä käyvät joudumme ylläpitämään. Tukia täytyy leikata lisää.

Vierailija
20/24 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hommata apua. Kuulostaa enemmänkin mt ongelmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi