Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu?

Vierailija
13.07.2015 |

Olen nyt 2 vk syönyt järkevästi, 1400-1800 kcal/vrk. Vaa'alla ei tapahdu mitään. Miksi ei? En ole harrastanut liikuntaa, mutta jotenkin kuvittelisi että jos puolittaa syömisensä, se vaikuttaisi jotenkin. Miksi ei? Turhauttaa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:59"]Ja kun pohditte 4-kympin rajapyykkiä. Olen 47 v. 1,5 vuoden aikana olen pudottanut 24 kiloa.
Uin 3 krt viikossa, yhteensä 9-kilometriä. Työmatkoilla kävelen 3 kilometriä päivässä.

Kesäkuun alusta olen lisännyt salikäynnit kropan muokkaamiseksi ja muutos näkyy. Vyötäröltä on lähtenyt 7 senttiä ja 3 kiloa.

T. 40
[/quote]

No oot kyllä aika sissi, kun vetäiset kolmen kilsan uintitreenit. Jos itse uisin kolmea kilsaa, mut häädettäisiin hallista tai pakotettaisiin ostamaan toinenkin lippu.

Vierailija
2/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isot annoskoot jos et kerta liiku. Sit jos liikut ja treenaat niin annoskoot voi olla vähän isompia, varsinkin jos kasvatat lihasmassaa. Mut siitähän sä et puhunutkaan.. Pienennä annoskokoja tai pidä toi mut lisää liikuntaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:37"]

Miten panosi mittaat? Aamulla ekojen kusien jälkeen?

Pakota itsesi viikoksi 900-1200 kcal ja tule sitten kertomaan jos ei ole yhtään paino pudonnut.

[/quote]

Minäkin olen mitannut panoni aina vasta aamuisin :DD

Vierailija
5/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te mammat kyllä hassuja :D Ei ihme että laihdutatte ja saatte laihduttaa vastakin jos jotain 1000-1200-kcal:n kitudieettejä vedätte. 

Ja hiilareiden vähentäminen kaikilla lääkkeenä, voi pyhä Mooses.

Vierailija
6/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:31"]

Ootte te mammat kyllä hassuja :D Ei ihme että laihdutatte ja saatte laihduttaa vastakin jos jotain 1000-1200-kcal:n kitudieettejä vedätte. 

[/quote]

Okei, kyseisellä "kitudieetillä" mulla ainakin tippui paino helposti ja nopeasti. Miten sä sitten laihdutat, jos et vähentämällä syömisiä? Hullua hikijumppaa kuusi tuntia päivässä? :D Sehän se ei kidutusta olekaan. Vai vedätkö laksatiiveja?

Vierailija
7/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä neuvoja ja ap on laihduttanut kokonaiset 2vkoa, voi taivas. Syöt väärin ja liian vähän, et liiku, siinäpä ne syyt. Itse laihdutin 15kg ja homma aloitettiin nostamalla kaloreita, lisäämällä liikuntaa. Painoa lähti 15kg reilun 5 kuukauden aikana ja tilalle tuli lihasta. Hankkikaa itsellenne apua älkääkä kituuttako jollain 900 kalorilla, se ei vaan toimi eikä ole fiksua

Vierailija
8/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei lähde yhtikäs mitään jos en jätä gluteenia kokonaan pois. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
9/65 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:25"]
"Hirveitä neuvoja ja ap on laihduttanut kokonaiset 2vkoa, voi taivas. Syöt väärin ja liian vähän, et liiku, siinäpä ne syyt. Itse laihdutin 15kg ja homma aloitettiin nostamalla kaloreita, lisäämällä liikuntaa. Painoa lähti 15kg reilun 5 kuukauden aikana ja tilalle tuli lihasta. Hankkikaa itsellenne apua älkääkä kituuttako jollain 900 kalorilla, se ei vaan toimi eikä ole fiksua"

sinä VOIT harrastaa liikuntaa. MInä en. Kun sairastut, lihot takaisin niin että pamahtaa.siksi kaloreiden rajoitus on parempi tapa. 

[/quote]

Tässä on juuri raskaus takana ja liikuntakielto, yhtään ylimääräistä kiloa ei ole jäänyt. Ruokavalion pitää olla kunnossa mutta liikunta tukee painonhallintaa ja lihaksia olisi suotavaa olla ihan ikääntymisenkin vuoksi

Vierailija
10/65 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pt tehnyt ruokaohjelman, jossa päivän energiamäärä on 1600 kcal. Olen 158 cm ja painoa tällä hetkellä 56 kg. Ruokaa syödään 5-6 kertaa päivässä. Liikuntaa tulee useamman kerran viikossa, kunnon raskaat kuntosalitreenit. En ymmärrä, mistä vedätte noita 1000 kalorin ohjeitanne. Eipä ihme että monella paino sahaa kun ei tehdä pysyviä elämäntapamuutoksia vaan harrastetaan kitudieettejä.

Vierailija
11/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:31"]

[/quote]

Okei, kyseisellä "kitudieetillä" mulla ainakin tippui paino helposti ja nopeasti. Miten sä sitten laihdutat, jos et vähentämällä syömisiä? Hullua hikijumppaa kuusi tuntia päivässä? :D Sehän se ei kidutusta olekaan. Vai vedätkö laksatiiveja?

[/quote]

Syömisiä voi vähentää asteittain, joku 1000 kcal ei todellakaan ole mikään kestävä ratkaisu. Samaten liikuntaa voi harrastaa ilman että tekee "kuuden tunnin hulluja hikijumppia joka päivä". 

Kannattaisi ehkä hankkia ravitsemusterapeutilta apua tuohon jyrkkään mustavalkoisuuteen... Voi olla jojoilu edessä.

Vierailija
12/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aterioissa itse kiikkitin huomiota seuraaviin. 3 perunaa aterialla on paljon. Maksimissaan 2 perunaa. Myös 7 falafel-pyörykkää on paljon, niitä riittää 5. Riisipuuro on ihan turhaa höttöä ja ravitsemuksellisesti köyhää. Aterialle paljon kasviksia.

Minä syön näin.

Aamulla ruisleipä ja omena.

Lounaaksi normaalia kotiruokaa, kiinnitän huomiota annoskokoon. Paljon salaattia.

Välipalaksi salin jälkeen raejuusto.

Iltapalaksi ruisleipä, hedelmä ( eilen vesimelonia) ja jäätelöä.

Tuossa on vähän liiankin vähän ruokaa. Mutta en kärsi nälkää ja paino putoaa koko ajan. Enkä ole luopunut mistään, mistä tykkään. Eli uskon saavani tällä tavalla pysyvän muutoksen aikaiseksi.

Vierailija
13/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun pohditte 4-kympin rajapyykkiä. Olen 47 v. 1,5 vuoden aikana olen pudottanut 24 kiloa.
Uin 3 krt viikossa, yhteensä 9-kilometriä. Työmatkoilla kävelen 3 kilometriä päivässä.

Kesäkuun alusta olen lisännyt salikäynnit kropan muokkaamiseksi ja muutos näkyy. Vyötäröltä on lähtenyt 7 senttiä ja 3 kiloa.

T. 40

Vierailija
14/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:00"]Ja se vielä että näillä syömisillä nälkä pysyy juuri ja juuri poissa, en oikein pysty vähentämään kaloreita koska tiedän että nälkä kostautuu jossain vaiheessa. Varsinkin jos nyt aloitan sen liikunnan. Ja imetän myös.
[/quote]

Jos imetät, se saattaa vaikeuttaa laihdutusta, itselläni kroppa piti viimeiseen saakka kiinni läskeistä imetysaikana. Saattaaa myös torpedoida imetyksen. Syö normaalisti ja liiku :)

Vierailija
15/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:00"]Ja se vielä että näillä syömisillä nälkä pysyy juuri ja juuri poissa, en oikein pysty vähentämään kaloreita koska tiedän että nälkä kostautuu jossain vaiheessa. Varsinkin jos nyt aloitan sen liikunnan. Ja imetän myös. [/quote] Jos imetät, se saattaa vaikeuttaa laihdutusta, itselläni kroppa piti viimeiseen saakka kiinni läskeistä imetysaikana. Saattaaa myös torpedoida imetyksen. Syö normaalisti ja liiku :)

[/quote]

Imetyksen torpedoituminen ei haittaisi, kun "vauva" on jo yli vuoden ikäinen...mutta oon kyllä kuvitellut että se mieluumminkin auttaisi laihtumaan. Ehkä niin ei tosiaan olekaan. Ap

Vierailija
16/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:51"]

Et syö tarpeeksi rasvaa

[/quote]

Rasva laihduttaa jees :D Fuck the logic.

Vierailija
17/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun ääliöt...

Vierailija
18/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:00"]Ja se vielä että näillä syömisillä nälkä pysyy juuri ja juuri poissa, en oikein pysty vähentämään kaloreita koska tiedän että nälkä kostautuu jossain vaiheessa. Varsinkin jos nyt aloitan sen liikunnan. Ja imetän myös. [/quote] Jos imetät, se saattaa vaikeuttaa laihdutusta, itselläni kroppa piti viimeiseen saakka kiinni läskeistä imetysaikana. Saattaaa myös torpedoida imetyksen. Syö normaalisti ja liiku :)

[/quote]

Imetyksen torpedoituminen ei haittaisi, kun "vauva" on jo yli vuoden ikäinen...mutta oon kyllä kuvitellut että se mieluumminkin auttaisi laihtumaan. Ehkä niin ei tosiaan olekaan. Ap
[/quote]

No tuossa tilanteessa tosiaan voinet lopetella imetyksen jos itsestä.sille tuntuu. Minä katsoin kateellisena kun muut hoikistuivat silmissä imetysaikana, itse olin sellainen taikinainen pallo. Ei auttanut liikkumiset tai ruokavaliot, olin löysä pallero. Painoa kyllä putosi mutta nahka ja läski jäi, vasta kun vähensin radikaalisti imetystä, alkoi rasva palaa. Ja sitten olinkin uudestaan raskaana...

Vierailija
19/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:31"]Ootte te mammat kyllä hassuja :D Ei ihme että laihdutatte ja saatte laihduttaa vastakin jos jotain 1000-1200-kcal:n kitudieettejä vedätte. 

[/quote]

Minä ainakin kirjoitin, että mistään en ole luopunut. Saatan syödä jopa pari suklaapaalaa joka päivä. Minä en ole millään dieetillä, vaan opettelen syömään tavalla, jolla voin syödä loppuelämäni. Tämän tavan tärkein juttu on oppia oikeat annoskoot. Mulla paino putoaa hitaasti ja varmasti. Liikuntaa olen lisännyt sen vuoksi, että haluan muokata kroppaani. Eli roikkuvien paikkojen sijaan lihaksia. Olen laihtunut jo yli 20 kiloa ja saman verran vielä pudotettavaa. Aikaa on mennyt reilu vuosi.

Vierailija
20/65 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:31"]Ootte te mammat kyllä hassuja :D Ei ihme että laihdutatte ja saatte laihduttaa vastakin jos jotain 1000-1200-kcal:n kitudieettejä vedätte. 

[/quote]

Minä ainakin kirjoitin, että mistään en ole luopunut. Saatan syödä jopa pari suklaapaalaa joka päivä. Minä en ole millään dieetillä, vaan opettelen syömään tavalla, jolla voin syödä loppuelämäni. Tämän tavan tärkein juttu on oppia oikeat annoskoot. Mulla paino putoaa hitaasti ja varmasti. Liikuntaa olen lisännyt sen vuoksi, että haluan muokata kroppaani. Eli roikkuvien paikkojen sijaan lihaksia. Olen laihtunut jo yli 20 kiloa ja saman verran vielä pudotettavaa. Aikaa on mennyt reilu vuosi.
[/quote]

Ihan mahtavaa! Tsemppiä jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän