Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhälläkin on oikeus lapseen

Vierailija
10.07.2015 |

Mua ärsyttää semmoset jotka väittää että työttömänä ei kannattaisi tehdä lapsia. Miten niin ei muka? Tuet riittää hyvin lapsen kanssa elämiseen ja sitä vartenhan on lapsilisät just että köyhilläkin on varaa tehdä lapsia. Eikä matalapalkka duunareilla sen verta enempää rahaa käytössä. Mun vanhemmat oli työttömiä molemmat kun olin lapsi enkä siitä silloin mitenkää kärsinyt. Päinvastoin oli kiva että vanhemmat kotona kun taas uraohjuksilla ei ole aikaa olla lastenkaa ollenkaan.

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:33"]Itse asun työttömänä rivitalossa isossa asunnossa vaimon ja lasten kanssa. Meillä on 120 neliötä ja oma piha ja jokaisella lapsella omat huoneet. En vaa kaipaa enempää ja töihin jos joutuisi menemään ei tällästä elämistä pysty ylläpitämään kun koulutus on vaa peruskoulu eikä saa kovapalkkaisia töitä.
[/quote]
Ajattelepa, että tuo sinun luksuksesi on suoraan poissa jonkun vanhuksen ulkoilutuksesta, pesullakäynneistä ja vaippojen vaihdoista.

Vierailija
42/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän pinnallisia vastauksia. :( Tällä logikaalla aboriginaalien ja viidakon heimojen tulisi lopettaa lisääntyminen tältä istumalta, koska eihän niiden lapset voi koskaan olla oikeasti onnellisia niin, että elämä tuntuu merkitykselliseltä.

Suomalainen köyhä on suhteessa aika varakas vaikka suhteuttaisi palvelujen hintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:42"]Käsittämättömän pinnallisia vastauksia. :( Tällä logikaalla aboriginaalien ja viidakon heimojen tulisi lopettaa lisääntyminen tältä istumalta, koska eihän niiden lapset voi koskaan olla oikeasti onnellisia niin, että elämä tuntuu merkitykselliseltä.

Suomalainen köyhä on suhteessa aika varakas vaikka suhteuttaisi palvelujen hintoihin.
[/quote]

Los idiotos. Ne kansat ovat omavaraisia toisin kuin yhteiskuntamme vapaasta tahdostaan olevat työttömät.

Vierailija
44/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:42"]

Käsittämättömän pinnallisia vastauksia. :( Tällä logikaalla aboriginaalien ja viidakon heimojen tulisi lopettaa lisääntyminen tältä istumalta, koska eihän niiden lapset voi koskaan olla oikeasti onnellisia niin, että elämä tuntuu merkitykselliseltä.

[/quote] Kyllähän se on nähty jo mitä kävi kun köyhät idiootit ympäri maailmaa on puskenut kakaroita. Ei paljoa naurata kun meitä on täällä kohta kymmenen miljardia.

Vierailija
45/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:29"]

Itsekkin työttömänä maksan 20% veroa

[/quote]

Öö,saat työttömyystukea eli toisten verorahoja,ja maksat siitä veroa joten olet veronmaksaja ja oikeutettu tekemään lisää tukiensaajia? Jännä logiikka.

Vierailija
46/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa kantaa työttömänä vanhusten asioihin mutta ainakin itsellä on turvattu vanhuus kun olen lapseni tehnyt jotka sit aikuisena ovat varmasti minun tukena

Vierailija
47/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:48"]Itse olen työtön ja puoliso on työtön mut hyvin tässä pärjätään. Ollaan tehty jo kolme lasta ja aateltii vielä yrittää kun ollaan nuoria. Vanhimmat pääsevät nyt päivähoitoon jo niin saadaan kotona hengähtää päivisin ja puuhailla. Rahasta ei ole ollut pulaa niin päästään usein viihteellekkin.
[/quote]
Juu, hyvin pärjäätte, koska esim minä maksan joka kuukausi ansaitsemastani palkasta 2000€ teille ja muille apua tarvitseville. Koska avun tarvitsijat lisääntyvät koko ajan, kaikki tuet tulevat väistämättä pienemään. Niiden varaan ei kannata perheen perustamista laskea.
[/quote]

Vaikka itse olen samaa mieltä siinä, että lapsia tulisi hankkia vasta sitten, kun kykenee ITSE elättämään OMAN jälikasvunsa, niin en kuitenkaan ymmärrä, miksi ihmiset kokevat veroja maksaessaan niiden menevän tietylle ryhmälle suoraan itse niistä hyötymättä. Tutustukaa huviksenne siihen, mihin verorahojamme käytetään.
[/quote]
Niin... En missään kohtaa väittänyt, että verot menisivät pelkästään tuensaajille, mutta kokonausuudessaan ne kaikki tuet maksetaan verorahoista, ei siitä mihinkään pääse. Ja jos ihmiset oikein ehdoin tahdoin jättäytyvät elätettäviksi, se on suoraan poissa koulutuksesta, terveydenhuollosta ja muusta tärkeästä. Että tervetuloa vaan tänne oravanpyörään...
[/quote]

Totta. Ja juuri tuo mainitsemasi muiden oikeasti tahtomattaan huono-osaisten elämänlaadun huonontuminen työttömien ja varattomien lisääntyessä on raivostuttava fakta.

Vierailija
48/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:42"]

[/quote]

Ai aborginaalit ja viidakonheimot elävät toisten rahoilla? Olen aina luullut,että ihan omavaraistaloudessa.Jos työtön kasvattaa itse ruokansa eikä nosta tukia,silloin hänkin saa ihan vapaasti tehdä niin monta lasta kuin pystyy.

Vierailija
49/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtönkin maksaa veronsa ja osallistuu yhteisvastuullisesti. Ei sillä ole merkitystä vaikka se vero tuesta otetaankin. Olen omasta mielestä vastuunkantaja

Vierailija
50/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:42"]Käsittämättömän pinnallisia vastauksia. :( Tällä logikaalla aboriginaalien ja viidakon heimojen tulisi lopettaa lisääntyminen tältä istumalta, koska eihän niiden lapset voi koskaan olla oikeasti onnellisia niin, että elämä tuntuu merkitykselliseltä.

[/quote]

Los idiotos. Ne kansat ovat omavaraisia toisin kuin yhteiskuntamme vapaasta tahdostaan olevat työttömät.
[/quote]

Miten ihmiset eivät tajua edes tuota.

Vierailija
51/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:49"]Työtönkin maksaa veronsa ja osallistuu yhteisvastuullisesti. Ei sillä ole merkitystä vaikka se vero tuesta otetaankin. Olen omasta mielestä vastuunkantaja
[/quote]

Mutta vain omasta mielestäsi. Muut tilanteesi tietävät sinua itsekkäänä hyväksikäyttävänä luuserina, jos työttömyytesi on vapaaehtoista.

Vierailija
52/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää tämä keskustelu kun tulin vahinkoraskaaksi pari kk sitten ja tarkoitus oli tehdä abortti, mutta en pystynytkään :( Olen tehnyt pätkähommia, mutta tällä hetkellä minulla ei ole mitään kovasta yrityksestä huolimatta. Tulevaisuudesta ei mitään tietoa, tuilla varmaan, vaikka parhaani mukaan yritän saada tulevalle lapselle kaikkea mitä hän tulee tarvitsemaan. Miehellä sentään vakiduuni.

Vaikka tämän av:n meiningin tietää niin itkettää ihmisten kylmyys ja arvot. Olisi vissiin pitänyt tappaa tämä lapsen alku rahan takia :(

Vierailija
53/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:46"]En voi ottaa kantaa työttömänä vanhusten asioihin mutta ainakin itsellä on turvattu vanhuus kun olen lapseni tehnyt jotka sit aikuisena ovat varmasti minun tukena
[/quote]

Tuskin ovat tukenasi sairastuttuaan mielenterveysongelmiin esimerkillisen elämäntyylisi ja periytyvien ongelmien vuoksi.

Vierailija
54/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:46"]En voi ottaa kantaa työttömänä vanhusten asioihin mutta ainakin itsellä on turvattu vanhuus kun olen lapseni tehnyt jotka sit aikuisena ovat varmasti minun tukena
[/quote]
Heh... Odotapa vaan sitä teini-ikää ja lasten aikuistumista. Nykynuoret eivät enää kunnioita vanhempiaan niin paljon, että olisivat valmiita meitä hoitamaan vanhuksina. Usko huviksesi.

Vierailija
55/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:54"]

Itkettää tämä keskustelu kun tulin vahinkoraskaaksi pari kk sitten ja tarkoitus oli tehdä abortti, mutta en pystynytkään :( Olen tehnyt pätkähommia, mutta tällä hetkellä minulla ei ole mitään kovasta yrityksestä huolimatta. Tulevaisuudesta ei mitään tietoa, tuilla varmaan, vaikka parhaani mukaan yritän saada tulevalle lapselle kaikkea mitä hän tulee tarvitsemaan. Miehellä sentään vakiduuni.

Vaikka tämän av:n meiningin tietää niin itkettää ihmisten kylmyys ja arvot. Olisi vissiin pitänyt tappaa tämä lapsen alku rahan takia :(

[/quote]

Vahinkoraskaus on eri asia kuin se että ihan tieten tahtoen hyväksi käytetään systeemiä.

Vierailija
56/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:54"]Itkettää tämä keskustelu kun tulin vahinkoraskaaksi pari kk sitten ja tarkoitus oli tehdä abortti, mutta en pystynytkään :( Olen tehnyt pätkähommia, mutta tällä hetkellä minulla ei ole mitään kovasta yrityksestä huolimatta. Tulevaisuudesta ei mitään tietoa, tuilla varmaan, vaikka parhaani mukaan yritän saada tulevalle lapselle kaikkea mitä hän tulee tarvitsemaan. Miehellä sentään vakiduuni.

[/quote]

Sähän et olekaan vapaaehtoisesti työtön vaan yrität saada työtä ja puolisollasikin on työtä. Niitä ihmisiä halveksutaan ihan oikeasti, jotka käyttävät taktikoiden hyväkseen yhteiskuntamme taloudellista tukiverkostoa tekemättä itse asioiden eteen yhtään mitään. Älä murehdi vaan jatka kortesi kekoon kantamista ja älä ole tekemisissä luusereiden kanssa.

Vierailija
57/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyteni on oma valintani ja olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen enkä valita tai tarvitse muutosta. En ole vihainen työssäkäyville enkä muille työttömille. Kun omat asiat on kunnossa sitä hyväksyy toisetkin. Sanoisin olevan onnellinen

Vierailija
58/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:54"]Itkettää tämä keskustelu kun tulin vahinkoraskaaksi pari kk sitten ja tarkoitus oli tehdä abortti, mutta en pystynytkään :( Olen tehnyt pätkähommia, mutta tällä hetkellä minulla ei ole mitään kovasta yrityksestä huolimatta. Tulevaisuudesta ei mitään tietoa, tuilla varmaan, vaikka parhaani mukaan yritän saada tulevalle lapselle kaikkea mitä hän tulee tarvitsemaan. Miehellä sentään vakiduuni.

[/quote]
Säilytä kunnia, älä hae tukia lapsen syntyessä.
Martti, 41 (lapseton)

Vierailija
59/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että nämä hyväksikäyttäjät hyväksyvät itsekkyydessään myös sen, etteivät tule ikinä olemaan kunnollisia muiden silmissä.

Vierailija
60/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:57"]Työttömyyteni on oma valintani ja olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen enkä valita tai tarvitse muutosta. En ole vihainen työssäkäyville enkä muille työttömille. Kun omat asiat on kunnossa sitä hyväksyy toisetkin. Sanoisin olevan onnellinen
[/quote]

Sinusta ei luultavasti vain pidetty työpaikoills.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä