Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhälläkin on oikeus lapseen

Vierailija
10.07.2015 |

Mua ärsyttää semmoset jotka väittää että työttömänä ei kannattaisi tehdä lapsia. Miten niin ei muka? Tuet riittää hyvin lapsen kanssa elämiseen ja sitä vartenhan on lapsilisät just että köyhilläkin on varaa tehdä lapsia. Eikä matalapalkka duunareilla sen verta enempää rahaa käytössä. Mun vanhemmat oli työttömiä molemmat kun olin lapsi enkä siitä silloin mitenkää kärsinyt. Päinvastoin oli kiva että vanhemmat kotona kun taas uraohjuksilla ei ole aikaa olla lastenkaa ollenkaan.

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:14"]Miksi nämä tukien varassa lapsia tekevät jankkaavat miten tärkeintä on rakkaus ja aika lapsille? Kyllä ne lapset tarvitsevat myös ruokaa,vaatteita ja katon pään päälle,se onnistuu helpommin kun edes toinen vanhemmista on ihan palkkatöissä.Se on todellista lapsistaan välittämistä,että haluaa tarjota heille myös taloudellisesti turvallisen elämän,opettaa mallin että elanto ansiataitaan,ei vain nostella tukia ja on varaa muuhunkin kuin välttämättömään.Ja harva siellä töissä kuitenkaan on 24 tuntia vuorokaudessa,seitsemän päivää viikossa.Vapaa-ajan voi viettää perheen kanssa.
[/quote]

AIVAN!

Vierailija
22/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työssäkäyvät ei lasta halua mutta työttömälle kelpaa viisikin. Tuet voisi olla esim viidestä lapsesta viisin kertaiset. Tälläinen rahallinen tuki tasa-arvostaisi työssä käyvien kanssa ja olisi hyvä asia. Suomikin olisi näin hyvin vointi valtio!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... Ei pääse luonnonvalinta toteutumaan kun köyhät lisääntyy sossun rahoilla..

Vierailija
24/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:48"]Itse olen työtön ja puoliso on työtön mut hyvin tässä pärjätään. Ollaan tehty jo kolme lasta ja aateltii vielä yrittää kun ollaan nuoria. Vanhimmat pääsevät nyt päivähoitoon jo niin saadaan kotona hengähtää päivisin ja puuhailla. Rahasta ei ole ollut pulaa niin päästään usein viihteellekkin.
[/quote]
Juu, hyvin pärjäätte, koska esim minä maksan joka kuukausi ansaitsemastani palkasta 2000€ teille ja muille apua tarvitseville. Koska avun tarvitsijat lisääntyvät koko ajan, kaikki tuet tulevat väistämättä pienemään. Niiden varaan ei kannata perheen perustamista laskea.

Vierailija
25/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:16"]Kaikki työssäkäyvät ei lasta halua mutta työttömälle kelpaa viisikin. Tuet voisi olla esim viidestä lapsesta viisin kertaiset. Tälläinen rahallinen tuki tasa-arvostaisi työssä käyvien kanssa ja olisi hyvä asia. Suomikin olisi näin hyvin vointi valtio!
[/quote]
Paitsi että tuhoon tämä maa tuolla syateemillä joutuisi, koska tutkimusten mukaan työttömyys periytyy ja ne menestyvät ja kansantaloutta pystyssä pitävät tulevat niiden "uraohjusten" perheistä.

Vierailija
26/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oikeus vanhemmuuteen paitsi ei PEDOF.....

Vierailija
27/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa uraohjusten nauttia työstä ja halukkaille vapaampi elämä tukien kanssa ja kaikki olisivat onnellisia. Ei työtön työtä kaipaa ainoastaan rahaa. uraihmiset nauttii pelkästää siitä työn tekemisestä ei ne rahaa niinkään tarvitse kunhan pärjää ja pikkasen päälle.

Vierailija
28/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:48"]Itse olen työtön ja puoliso on työtön mut hyvin tässä pärjätään. Ollaan tehty jo kolme lasta ja aateltii vielä yrittää kun ollaan nuoria. Vanhimmat pääsevät nyt päivähoitoon jo niin saadaan kotona hengähtää päivisin ja puuhailla. Rahasta ei ole ollut pulaa niin päästään usein viihteellekkin.
[/quote]
Juu, hyvin pärjäätte, koska esim minä maksan joka kuukausi ansaitsemastani palkasta 2000€ teille ja muille apua tarvitseville. Koska avun tarvitsijat lisääntyvät koko ajan, kaikki tuet tulevat väistämättä pienemään. Niiden varaan ei kannata perheen perustamista laskea.
[/quote]

Vaikka itse olen samaa mieltä siinä, että lapsia tulisi hankkia vasta sitten, kun kykenee ITSE elättämään OMAN jälikasvunsa, niin en kuitenkaan ymmärrä, miksi ihmiset kokevat veroja maksaessaan niiden menevän tietylle ryhmälle suoraan itse niistä hyötymättä. Tutustukaa huviksenne siihen, mihin verorahojamme käytetään.

Vierailija
29/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllähän uraihmisille on tärkee se korkee palkka ja voihan sitä esitellä sit työkavereilleen et minäpä tienaan 10000€/kk vaikka siitä menisikin veroa 7000€.

Vierailija
30/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten sinut on kasvatettu.

Vierailija
31/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin työttömänä maksan 20% veroa

Vierailija
32/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:24"]

Kaikilla on oikeus vanhemmuuteen paitsi ei PEDOF.....

[/quote]

Ei ole,mistä kumpuaa ajatus että lastenhankinta on jokin ihmeen jokamiehen oikeus? Ihmisillä,joilla on henkiset ja taloudelliset valmiudet olla vanhempi,on oikeus vanhemmuuteen.

Vierailija
33/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvä veroja maksava yhteiskunnan jäsen on sama asia kuin uraihminen? Eikö samalla logiikalla työtön on muita hyväksikäyttävä yhteiskunnalle täysin hyödytön kuluja aiheuttava loinen?

Vierailija
34/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:29"]Itsekkin työttömänä maksan 20% veroa
[/quote]

Mieti mistä maksat.

Vierailija
35/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun työttömänä rivitalossa isossa asunnossa vaimon ja lasten kanssa. Meillä on 120 neliötä ja oma piha ja jokaisella lapsella omat huoneet. En vaa kaipaa enempää ja töihin jos joutuisi menemään ei tällästä elämistä pysty ylläpitämään kun koulutus on vaa peruskoulu eikä saa kovapalkkaisia töitä.

Vierailija
36/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:33"]Itse asun työttömänä rivitalossa isossa asunnossa vaimon ja lasten kanssa. Meillä on 120 neliötä ja oma piha ja jokaisella lapsella omat huoneet. En vaa kaipaa enempää ja töihin jos joutuisi menemään ei tällästä elämistä pysty ylläpitämään kun koulutus on vaa peruskoulu eikä saa kovapalkkaisia töitä.
[/quote]

Et ansaitse sitä.

Vierailija
37/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:48"]Itse olen työtön ja puoliso on työtön mut hyvin tässä pärjätään. Ollaan tehty jo kolme lasta ja aateltii vielä yrittää kun ollaan nuoria. Vanhimmat pääsevät nyt päivähoitoon jo niin saadaan kotona hengähtää päivisin ja puuhailla. Rahasta ei ole ollut pulaa niin päästään usein viihteellekkin.
[/quote]
[/quote]

Vaikka itse olen samaa mieltä siinä, että lapsia tulisi hankkia vasta sitten, kun kykenee ITSE elättämään OMAN jälikasvunsa, niin en kuitenkaan ymmärrä, miksi ihmiset kokevat veroja maksaessaan niiden menevän tietylle ryhmälle suoraan itse niistä hyötymättä. Tutustukaa huviksenne siihen, mihin verorahojamme käytetään.
[/quote]
Niin... En missään kohtaa väittänyt, että verot menisivät pelkästään tuensaajille, mutta kokonausuudessaan ne kaikki tuet maksetaan verorahoista, ei siitä mihinkään pääse. Ja jos ihmiset oikein ehdoin tahdoin jättäytyvät elätettäviksi, se on suoraan poissa koulutuksesta, terveydenhuollosta ja muusta tärkeästä. Että tervetuloa vaan tänne oravanpyörään...

Vierailija
38/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet lasten olevan ihmisoikeus?

Vierailija
39/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:12"]

Kenellekään ei ole tullut mieleen, että vanhemmat voivat menettää työpaikkansa vasta lapsien saamisen jälkeen tai vaikka sairastua vakavasti, jolloin tarvii turvautua yhteiskunnan tukeen. Täällä aina ajatellaan, että kaikki työttömät ovat työttömiä omasta tahdostaan. Pitäisikö hän nyt antaa nuo lapset pois, kun ollaan työttömiä ja sairaseläkkeelle tässä perheessä. Ei se elämä aina mene niinkuin sen itse suunnittelee!

[/quote] Sitä varten osa palkasta säästetään, että selviää tiukkojen aikojen yli. Jos olet elänyt jo tähän mennessä kädestä suuhun ei lapsen elättämiseen alunperinkään olisi ollut varaa muuten kuin tuilla.

Vierailija
40/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ansaitsee tukensa koska suomessa pitkä ja kylmä talvi niin välillä työttömälläkin on raskasta kun ei aurinko vaa aina jaksa paistaa. Kesä on työttömälle sitä parasta aikaa ja onhan se postimiehellekkin piristys päivään kun olen aina vastassa ottamassa omat postini ja kiitän ja toivotan hyvät päivän jatkot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän