Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhälläkin on oikeus lapseen

Vierailija
10.07.2015 |

Mua ärsyttää semmoset jotka väittää että työttömänä ei kannattaisi tehdä lapsia. Miten niin ei muka? Tuet riittää hyvin lapsen kanssa elämiseen ja sitä vartenhan on lapsilisät just että köyhilläkin on varaa tehdä lapsia. Eikä matalapalkka duunareilla sen verta enempää rahaa käytössä. Mun vanhemmat oli työttömiä molemmat kun olin lapsi enkä siitä silloin mitenkää kärsinyt. Päinvastoin oli kiva että vanhemmat kotona kun taas uraohjuksilla ei ole aikaa olla lastenkaa ollenkaan.

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää köyhät kuvittelee olevansa parempia ja fiksumpia kuin oravanpyörässä elävät. Kuulemma lapset eivät tarvitse mitään ipadeja, iphoneja, uusia vaatteita.. Heillä lapset ovat valistuneita ja fiksuja, omilla aivoillaan ajattelevia. Muut ovat massan mukana kulkevia materialisteja. Katkeruus paistaa läpi.

Tiedän yhdenkin ikiköyhän. Lapsi oli pakko saada ja se tehtiinkin ensimmäisen luuserin kanssa. Luuserista ei ole ikinä työhön, eikä pysty hoitamaan lapsiaan. Ikiköyhä voi pitää marttyyrin kruunuaan ja kokee itsensä tarpeelliseksi ja vuosisadan äidiksi. Hän on antanut kaikkensa, hoitaa lapsensa ja miehensä. Helpompaa se on kultalusikka perseessä (lue työssäkäyvillä) syntyneillä.

Kaksi lasta on pitänyt hankkia. Kiukutellaan kun uuden mukna ei tullutkaan kaupungilta isompaa asuntoa. Puuhaillaan jo kolmatta, koska eihän ne lapset rahaa tarvitse. Hyvin pärjätään. Elävät omassa kuplassa pienessä asunnossaan. Surullista.

Vierailija
2/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaisellakin on oikeus lapseen. Samoin sillä, jonka puoliso on täysi alkoholisti. Se ei tarkoita että sitä kannattaa tehdä, varsinkaan oikein kaksin kappalein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla. Kyllä ne lapset pitää pystyä itse omalla palkalla elättämään. Muutenkin lastenteko-oikeus pitäisi olla vain valioyksilöillä eli terveillä ja "hyvännäköisillä".

Vierailija
4/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työtön ja puoliso on työtön mut hyvin tässä pärjätään. Ollaan tehty jo kolme lasta ja aateltii vielä yrittää kun ollaan nuoria. Vanhimmat pääsevät nyt päivähoitoon jo niin saadaan kotona hengähtää päivisin ja puuhailla. Rahasta ei ole ollut pulaa niin päästään usein viihteellekkin.

Vierailija
5/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:48"]Itse olen työtön ja puoliso on työtön mut hyvin tässä pärjätään. Ollaan tehty jo kolme lasta ja aateltii vielä yrittää kun ollaan nuoria. Vanhimmat pääsevät nyt päivähoitoon jo niin saadaan kotona hengähtää päivisin ja puuhailla. Rahasta ei ole ollut pulaa niin päästään usein viihteellekkin.
[/quote]

Älkää tehkö oikeasti. Ette te niin hyvännäköisiä ole että teidän paskageenejä tänne kaivattaisiin. Nekin lapset mitä teillä jo on pitäis huostaanottaa!

Vierailija
6/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:44"]

Ei pitäisi olla. Kyllä ne lapset pitää pystyä itse omalla palkalla elättämään. Muutenkin lastenteko-oikeus pitäisi olla vain valioyksilöillä eli terveillä ja "hyvännäköisillä".

[/quote]

Kyllä se yleensä riittää "pätevyydeksi" lastentekoon,että on omillaan toimeentuleva ja henkisesti aikuinen.Kaikki muut hyvät ominaisuudet ovat plussaa,eivät välttämättömyyksiä.

Vierailija
7/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään lasten teosta ja olen omasta mielestäni maailman paras isä ja kun päivähoidon jälkeen lapset haetaan ja isä on saanut levätä niin jaksaa leikkiä koko illan.

Vierailija
8/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonne: Suvaitsevainen, Suojeleva, Lojaali, Ystävällinen, Iloinen, Hellä" 
Siinäpäs vasta lapsentappajan piirteet...

Vierailija
9/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se on päivisin töissä olevalle jaksaa leikkiä lasten kanssa iltasin ja työpäivän jälkeen. Työttömällä on etuoikeus olla parempi vanhempi lapselleen kuin työssäkäyvät.

Vierailija
10/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:37"]Lapsella on oikeus olla joutumatta elämään köyhyydessä vain vanhempien itsekkyyden takia. 
[/quote]

Aivan. Tätä ei voisi tarpeeksi korostaa. Lapsensaanti tuli olla oikeus, joka toteutuu tiettyjen standardien täyttyessä.

Vierailija
11/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan Vilja Eerikoita (RIP<3) tänne, niinkö? :(

Vierailija
12/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:36"]

Mua ärsyttää semmoset jotka väittää että työttömänä ei kannattaisi tehdä lapsia. Miten niin ei muka? Tuet riittää hyvin lapsen kanssa elämiseen ja sitä vartenhan on lapsilisät just että köyhilläkin on varaa tehdä lapsia. Eikä matalapalkka duunareilla sen verta enempää rahaa käytössä. Mun vanhemmat oli työttömiä molemmat kun olin lapsi enkä siitä silloin mitenkää kärsinyt. Päinvastoin oli kiva että vanhemmat kotona kun taas uraohjuksilla ei ole aikaa olla lastenkaa ollenkaan.

[/quote]

Mun mielestä on vähän vanhanaikaista ajatella, että lapsi on jokin "oikeus". Pitää ajatella myös sen lapsen elämää ja oikeuksia. Ei ole kevyt taakka syntyä huono-osaiseen perheeseen. Useinhan kysymys ei ole pelkästään materiaalisesta köyhyydestä vaan köyhillä on paljon muitakin ongelmia. Lapsi harvoin parantaa näitä ongelmia.

Vierailija
13/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus rakastaviin vanhempiin ja me ollaan vaimon kanssa työttöminä parhaimmat vanhemmat kun meillä on vaa niin paljon enemmän aikaa ja voimia olla lastemme ilona. Tämänkin takia pitäisi saada vaimo taas paksuksi niin saadaan taas hetki hyvää rahaa ja voidaan vaikka ostaa ne ipadit jokaiselle.

Vierailija
14/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:00"]Lapsella on oikeus rakastaviin vanhempiin ja me ollaan vaimon kanssa työttöminä parhaimmat vanhemmat kun meillä on vaa niin paljon enemmän aikaa ja voimia olla lastemme ilona. Tämänkin takia pitäisi saada vaimo taas paksuksi niin saadaan taas hetki hyvää rahaa ja voidaan vaikka ostaa ne ipadit jokaiselle.
[/quote]

Tyhmä provo.

Onneksi on jo selvää, että tulevaisuudessa lasten hankkiminen on rajoitettua myös Suomessa. Toivottavasti silloin asetetaan vanhemmille vähimmäistulorajat ja vaatimus "terveen papereista".

Vierailija
15/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olevat voisi keskittyä työntekoon niin ei tule näitä vilja eerikoita lisää kun ei ole voimia lapselle. Työttömät ja muuten vain vapaaherrana elävät kunnia kansalaiset voivat hankkia lapsia kun aikaa ja voimia ja tärkeintä että rakkautta riittää.

Vierailija
16/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:10"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:43"]Itse oon köyhä, opiskelija, eli tuilla elän vain. Olen raskaana ja iha samaa mieltä! en ole tätä lasta kuitenkaan tekemällä "tehnyt" vaan ilmoitti tulostaa yllätyksenä, mutta en todellakaan kiellä elämää lapselta vain koska muka itsekästä tehdä köyhänä lapsi. musta ei ole itsekästä koska elämään pystyy niukemminki pienillä tuilla ja hyvin lapsen perustarpeet saa hoidettua vaikka ei olisi rahaa! itsekkäitä olette te ketkä väittää että lapsi olisi vain hyvin toimeentulevan etuoikeus! [/quote] Mitenkä miehesi? Itsekin olen opiskelija ja raskaana, mutta mies vakityössä ja minullakin koulun ohella työpaikka, joten tukien varassa ei tarvitse elellä. [/quote]   Eli loisit miehesi lompakolla. [/quote] Lapsi on miehenkin, kultaseni.

[/quote]

Onko enemmän miehesi kuin sinun, kultaseni? :)

Vierailija
17/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Itse sanoisin että jokainen saa yrittää niitä lapsia hankkia jos haluaa, köyhä tai rikas, ruma tai kaunis (joka muuten ei ole objektiivisesti edes määriteltävissä, minusta esim. mallit ovat järkyttävän rumia), tyhmä tai älykäs. Parempi ohjeistus olisi tehdä kuten Kiinassa, vain yksi lapsi/perhe. Saataisiin ylikansoittumista pikkuhiljaa kuriin, kulut laskisi jne. Ei keinohedelmöitystä missään nimessä kellekään, adoptoikaa mieluummin.

Vierailija
18/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin jättää osoittamatta veroja jollekin ryhmälle, niin se olisi ehdottomasti nämä perheet, jotka varattomina lisääntyvät. En koe millään tavalla mielekkääksi tukea sellaisten elämää, jotka käyttävät yhteiskuntaa hyväkseen. Toivottavasti jokainen työtä vieroksuva perheellinen tietää, miten heistä todella ajatellaan ja tullaan ajattelemaan niin kauan, kuin kuluttavat verorahojamme.

Vierailija
19/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä tukien varassa lapsia tekevät jankkaavat miten tärkeintä on rakkaus ja aika lapsille? Kyllä ne lapset tarvitsevat myös ruokaa,vaatteita ja katon pään päälle,se onnistuu helpommin kun edes toinen vanhemmista on ihan palkkatöissä.Se on todellista lapsistaan välittämistä,että haluaa tarjota heille myös taloudellisesti turvallisen elämän,opettaa mallin että elanto ansiataitaan,ei vain nostella tukia ja on varaa muuhunkin kuin välttämättömään.Ja harva siellä töissä kuitenkaan on 24 tuntia vuorokaudessa,seitsemän päivää viikossa.Vapaa-ajan voi viettää perheen kanssa.

Vierailija
20/215 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:36"]Mua ärsyttää semmoset jotka väittää että työttömänä ei kannattaisi tehdä lapsia. Miten niin ei muka? Tuet riittää hyvin lapsen kanssa elämiseen ja sitä vartenhan on lapsilisät just että köyhilläkin on varaa tehdä lapsia. Eikä matalapalkka duunareilla sen verta enempää rahaa käytössä. Mun vanhemmat oli työttömiä molemmat kun olin lapsi enkä siitä silloin mitenkää kärsinyt. Päinvastoin oli kiva että vanhemmat kotona kun taas uraohjuksilla ei ole aikaa olla lastenkaa ollenkaan.
[/quote]

Niinhän sä luulet. Yleisesti tiedossa se, miten sun kaltaisista ajatellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän