Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etelä-Amerikkalainen mies parisuhteessa

Vierailija
09.07.2015 |

Haluaisin kuulla kokemuksia naisilta jotka ovat tai ovat olleet suhteessa Etelä-Amarikkalaisen miehen kanssa. Olen itse treffaillut erästä ja olisin utelias tietämään millaisia kokemuksia muilla on, sekä hyviä että huonoja. Tiedän että ihmiset ovat erilaisia enkä halua mitään yleistysketjua, mutta tiedän myös kulttuurin olevan aika erilainen sielläpäin kuin Suomessa joten olisi kiva tietää muitten kohtaamista haasteista ja yllätyksistä yms.
Mun treffikumppanille tuntuu kaverit (omanmaalaiset) olevan ihan älyttömän tärkeitä ja mun kanssa sovitut aikataulut eivät aina päde. Hyvinä puolina esim. että mies on iloinen, puhelias ja hauska. Osaa kehua ja ottaa mut huomioon.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:02"]Ap, tekeekö mies sulle ohareita tai peruu lyhyellä varoitusajalla tapaamisia? Miten se niitä selittelee?
Kysyn, koska kuulostaa valitettavan tutulta. -25
[/quote] Joo, valitettavasti tekee juuri niin. Selityksenä on yleensä jotain mikä voi hyvin olla tottakin, esim. kaverin piti heittää mutta auto hajosi. Sattuu vaan turhan usein. Joskus kyllä laittaa viestin tai soittaa ja sanoo suoraan että myöhästyy koska on kavereiden kanssa jossain.
Ap
Ap

Vierailija
2/97 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille vastauksista! Aika paljon oli sellaista mitä vähän arvelinkin (muiden naisten kanssa pelailu jne) mutta en nyt vielä heitä hanskoja tiskiin vaan katson mitä tästä tulee. Kertokaa toki jos lisää kokemuksia löytyi.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:41"]Suhtautuisin varauksella. Mutta niinhän se on monien muualta tulleidenkin kanssa.
[/quote]

Niinhän se on kaikkien kanssa.

Vierailija
4/97 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:41"]Suhtautuisin varauksella. Mutta niinhän se on monien muualta tulleidenkin kanssa.
[/quote]

Niinhän se on kaikkien kanssa.
[/quote] Joo niin on ihan kaikkien

Vierailija
5/97 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:02"]Ap, tekeekö mies sulle ohareita tai peruu lyhyellä varoitusajalla tapaamisia? Miten se niitä selittelee?
[/quote] Mikä kaupunki?

Vierailija
6/97 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:02"]Ap, tekeekö mies sulle ohareita tai peruu lyhyellä varoitusajalla tapaamisia? Miten se niitä selittelee?
[/quote] Joo, valitettavasti tekee juuri niin. Selityksenä on yleensä jotain mikä voi hyvin olla tottakin, esim. kaverin piti heittää mutta auto hajosi. Sattuu vaan turhan usein. Joskus kyllä laittaa viestin tai soittaa ja sanoo suoraan että myöhästyy koska on kavereiden kanssa jossain.
Ap
Ap
[/quote]
Okei. Tietysti voi olla tottakin kun kaverit ovat tärkeitä, enkä halua nyt maalata piruja seinälle, mutta kavereilla/töillä on niin helppo selitellä ohareita. Oletko jo käynyt hänen luonaan?
Tuli vaan omat kipeät muistot mieleen ja kaikki ne aikaisemmin tapailemani (sen varatun) miehen selitykset ja sadut. En ole oikein vieläkään päässyt yli tapahtuneesta enkä toivoa kenellekään samaa.

Nautihan kesästä ja tuosta miehestä, ehkä hän onkin oikea kultakimpale. Vain yrittämällähän se selviää :)

Vierailija
7/97 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita pienellä eteläamerikkalainen. Etelä-Amerikka isolla. 

Vierailija
8/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:31"]Kirjoita pienellä eteläamerikkalainen. Etelä-Amerikka isolla. 
[/quote] oli voi :(

Vierailija
9/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:02"]Ap, tekeekö mies sulle ohareita tai peruu lyhyellä varoitusajalla tapaamisia? Miten se niitä selittelee?
Ap
Ap
[/quote]
Okei. Tietysti voi olla tottakin kun kaverit ovat tärkeitä, enkä halua nyt maalata piruja seinälle, mutta kavereilla/töillä on niin helppo selitellä ohareita. Oletko jo käynyt hänen luonaan?
Tuli vaan omat kipeät muistot mieleen ja kaikki ne aikaisemmin tapailemani (sen varatun) miehen selitykset ja sadut. En ole oikein vieläkään päässyt yli tapahtuneesta enkä toivoa kenellekään samaa.

Nautihan kesästä ja tuosta miehestä, ehkä hän onkin oikea kultakimpale. Vain yrittämällähän se selviää :)
[/quote] Juu tiedän kyllä että selityksiä riittää kun vain käyttää mielikuvitusta ja olen miettinyt mahtaako puhua aina totta, mutta ei ole jäänyt kiinni valehtelusta joten en viitsi alkaa liikaa tenttaamaan ja kyttäämään. Olen käynyt miehen luona, asuu kämppiksen kanssa joka ei tuolloin ollut kotona. Yleensä näemme mun luona tai ulkona.

Mitä tuo sun tapaus sitten selitteli?

Ap

Vierailija
10/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy huonoja kokemuksia. Pettämistä, valehtelua ja jopa väkivaltaa.

Vierailija
11/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:56"]En tykkää yleistää mutta omien kokemusteni perusteella hyviä puolia: Iloinen elämänasenne, puheliaisuus, hauskuus, sosiaalisuus, arvostavat perhettä, puhuvat kauniisti rakastetulleen ja kohtelevat häntä hyvin. Huonompia puolia: epärehellisyys (ei tietenkään kaikilla), sivusuhteet, machismo, epäluotettavuus. Ankaraa yleistystä mutta tällaisia kokemuksia minulla.
[/quote]

Komppaan, Meksikossa asuneena ja paikallisia tapailleena

Vierailija
12/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oon hyvännäkösii mun mielestä, ei ees futarit

Vierailija
13/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelee pilvee useimmat latinot tunnen aika monta ja melki kaikki polttelee

Vierailija
14/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies duunissa?

Vierailija
15/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:52"]Onko mies duunissa?
[/quote] Ei kun se istuu just kakalla

Vierailija
16/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se polttaa pilvee ja nyt just se on paskalla
AP

Vierailija
17/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:48"]Polttelee pilvee useimmat latinot tunnen aika monta ja melki kaikki polttelee
[/quote] nii six se ei ikinä kerkee nähdä ku aina pössyttelees

Vierailija
18/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:48"]Polttelee pilvee useimmat latinot tunnen aika monta ja melki kaikki polttelee
[/quote] nii six se ei ikinä kerkee nähdä ku aina pössyttelees
[/quote] nii ja sillon ku ei oo polttelee nii sit istuu kakalla

Vierailija
19/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol Xd xd xd

Vierailija
20/97 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ennen, että vältyimme latinomieheni kanssa pahimmilta kulttuurien yhteentörmäyksiltä parisuhteessamme, mutta lasten saannin myötä kulttuurierot ovat kärjistyneet. Erityisesti kasvatusperiaatteista tulee vääntöä.