Minkä ikäinen olet ja mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mä olen varmaan jotenkin jälkeenjäänyt, kun kuuntelen vielä 45-vuotiaana YleX:ää.
(Ja ei. Ei tarvitse tulla kertomaan, että et kuuntele radiota.)
Kommentit (74)
51v ja yleensä en kuuntele mitään radiokanavaa, korkeintaan autossa joskus Kasari kanava päällä, tai vieläkin harvemmin joskus kotonakin sama kanava.
Kuuntelen radiota lähinnä autossa ollessa. Yleensä Yle Radio Suomi (koska sieltä tulee uutiset ja liikennetiedotteet), YleX tai Järviradio. Kaupallisilla on liikaa mainoksia ja muka hauskoja puhujia. Joskus kuuntelen NRJ tai Loop.
Ikää 30v
56, linnunlaulua kuuntelen jokitörmällä aamuisin. Käyn juomassa kahvit siellä. En kuuntele koskaan radiota enkä musiikkia. Luonnon äänet ovat tärkeitä, eläinten ja kasvikunnan tarkkailu
Radio Rock. Eniten kyl kuuntelin jo lakkautettua Puhetta. Kuuntelen radiota kun talvella lenkkeilen (luonto on hiljainen) ja kerään marjoja. 60+
RadioDei (ei antanut kirjoittaa sanoja erikseen)
N67
Vain autossa ja silloin yleensä Nostalgia.
M55
Pakko kuunnella autossa. Ihan sama kunhan ei ole Novan lässytystä. N59
66-vuotias ja radionkuuntelu jäi 90-luvulle. Tällä vuosituhannella olen kuunnellut vain Jake Nymanin ohjelmia, Poppikoulua ja Roots-iltaa. Nuokin on tainneet jo kaikki loppua, kun on varmaan seitsemän vuotta, kun niitä kuuntelin. Radio ja televisio ovat tuntuneet jo useamman vuoden muinaisesineiltä, kuten itsekin olen.
Ihan mitä vaan. Kun avaan matkaradion, valkkaan ruletinomaisesti valitsinnuppia pyörittämällä jonkin random kanavan. 🤩
Vierailija kirjoitti:
56, linnunlaulua kuuntelen jokitörmällä aamuisin. Käyn juomassa kahvit siellä. En kuuntele koskaan radiota enkä musiikkia. Luonnon äänet ovat tärkeitä, eläinten ja kasvikunnan tarkkailu
Luetun ymmärtäminen taas ei tunnu olevan yhtään tärkeää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
66-vuotias ja radionkuuntelu jäi 90-luvulle. Tällä vuosituhannella olen kuunnellut vain Jake Nymanin ohjelmia, Poppikoulua ja Roots-iltaa. Nuokin on tainneet jo kaikki loppua, kun on varmaan seitsemän vuotta, kun niitä kuuntelin. Radio ja televisio ovat tuntuneet jo useamman vuoden muinaisesineiltä, kuten itsekin olen.
Ei tarvitse tulla kertomaan, että et kuuntele radiota
Japanilaista nettiradiokanavaa.
N26
Rock ja City.
M53